Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van )pieter(

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van )pieter( (Pagina: 8 van 20)

Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (30-3-2010 22:27:00)
Dag,

Martin Audio raad de MX2 controller aan. Nu dit is eigenlijk niets meer dan een ananloge controller waar controllerkaartjes van het fabriek in gestoken worden. Je kan dus net zo goed een gewone analoge/digitale kopen met de juiste crossover, limit en delay instellingen.
De moeilijkheid zit enkel in het verkrijgen van deze gegevens. Denk wel dat Martin Audio ze je opstuurt als je hun mailt.

Mvg.
Pieter
Topic: Cubo 15 (10-3-2010 16:35:00)
Zeer interessant, misschien dat ik binnenkort nog eens aan het bouwen sla met deze plannen.

Mvg.
Pieter
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-3-2010 19:29:00)

Anoniem150218 schreef:

DJ-Stijn schreef:

Hier een foto van mijn versterker rekje :)
Zelf ook een aansluitpaneeltje gemaakt zodat hij lekker makkelijk klaar is.
hoe hem alleenmaar onder de tafel te rijden en in te prikken en draaien maar !:)
Dat ben ik dus ook vanplan met me dj set
hier foto's
deksel-dicht
versterkerrek
zeikant
ps zoals je ziet zit en een voorplaat van een oude bose amp in. (een vriend van me had deze nog liggen en ik vond het wel leuk om voor een weekje als blindplaat te gebruiken. op de pa markt inmiddels wel een echte gescoord laugh :D toch leuk voor nweekje :P
graag reactie's
p.s case heb ik gratis afkunnen halen op marktplaats! erg geluk mee gehad. was nog in redelijke staat zelf een beetje opgeknapt maar de guitel wielen waren nog pas 2 maanden oud!:)
Waarom heb je een IEC aansluiting gebruikt voor je voeding ipv een Powercon aansluiting? Lijkt mij wat handiger. En nog iets, Probeer de volgende keer je chassis delen recht erop te zetten ziet er wat beter uit wink ;) Maar voor de rest ziet het er wel leuk uit! happy :)
Ik zou de chassisdelen gewoon achterom steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor de rest netjes.

Mvg.
Pieter
Topic: Het Punisher baskast topic (27-2-2010 11:30:00)
Aangezien er geen luikjes in de kasten zitten. Misschien eerst maar even de speakerkabels doormeten of ze 1 op 1 aangesloten zijn. Anders eens de bedrading omdraaien buiten de speaker.
Indien het dan beter klinkt sub maar eens openmaken.Of gewoon speakonchassisdeeltje even eruitschroeven en de polen even omsolderen.

Mvg.
Pieter
Topic: Keuze Subkasten Bouwen (25-2-2010 14:05:00)

stieno schreef:

Gebrugd op 2 ohm, dat kan geen enkele versterker volgens mij.
Crest 10001 wink ;) en er zullen er nog wel een paar voorbeelden zijn. Meende dat crown ook ooit zoiets gemaakt heeft.
Topic: Wash Heads aanschaffen (martin mac 300) (11-2-2010 21:17:00)
Beste frank,

Misschien niet helemaal on-topic maar ik heb mij altijd afgevraagd of je bewust of per vergissing die naam hebt opgelopen.
FLS lightning (leverancier van bliksem ofzo)
FLS lighting (mijn inziens net iets beter...)

Mvg.
Pieter
Topic: Techniek gebruikt bij ''vliegende'' reclame objecten (o.a. tmf awards en vrienden van amstel live) (25-1-2010 22:15:00)
vond ik ook wel zo'n leuke

Grtz pieter
Topic: W-Bin Woofer Opening En Filter (14-1-2010 15:35:00)
Wat ermee te doen is een moeilijke vraag. Als het werkelijk ok klinkt zie ik persoonlijk niet het nut van aanpassingen maken.

Verder zou ik het filter er sowieso uitgooien, zeker omdat je toch al aangeeft actief te gaan filteren.

Mvg.
Pieter
Topic: W-Bin Woofer Opening En Filter (14-1-2010 13:43:00)

Tom schreef:

ik vraag mij sterk af hoe je in een 12 inch gat, een 15 inch speaker vast zet shocked 8O
Volgens mij haal je door de war: de cut out, en de overall diameter
Een 18" speelt toch ook door een opening van 37cm op 15cm in een WSX. Waarom zou een 15" dan niet over een uitsnede van een 12" woofer kunnen geplaatst worden. Langs achter gemonteerd weliswaar.
Waarmee ik niet zeg dat het de bedoeling was om een 15" te schroeven in de kast van de TS.

Mvg.
Pieter
Topic: Rookmachine reinigen (13-1-2010 10:20:00)
Een grote bus gedemineraliseerd water heeft me €1.5 gekost en wat azijn uit moeder haar kast €0.
Voor de ingreep die eigenlijk niets heeft gekost heeft het merkelijk resultaat bijgebracht dus ik ga het hier bij laten.

Het verschil tussen de 2 zr33's is bijna verwaarloosbaar en hij doet het merkelijk beter dan zr22dmx, dus veronderstel ik dat het wel in orde zal zijn.

Mvg.
Pieter
Edit Mod: Dré: Door de jaren hebben we geleerd dat het gebruik van azijn toch geen goed idee is. Het tast het rubber van de pomp aan. Vloeistof op basis van citroenzuur doet dat niet.