Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sunny leon

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 8 van 8)

Topic: Drive in show meubel (18-12-2007 19:18:00)
Mischien een fototje? shut up :X
Topic: Overbelasting & vervorming (9-12-2007 20:51:00)

renevanh schreef:

Dat telt alleen als je versterking en speakers heel goed op elkaar zijn afgestemd, meestal met een processor ertussen.
Als je versterker 800W RMS geeft en je speakers 100W RMS zijn blaas je ze ook dan heel hard op, ookal stuur je niet harder dan 0db uit.
Ja dat klopt, maar ik had het over het setje waar de OP het over heeft, want dat is namelijk wel goed op elkaar afgestemd.

DJspiky schreef:

Ja dit snap ik allemaal wel maar ik bedoel wanneer weet ik dat ik mijn setje niet meer harder kan zetten (dus dat de speakers echt niet meer aankunnen). Oke ik heb gelezen dat je de speakers hoort vervormen. Maar wat hoor je dan precies (anders dan normaal)? En is dit duidelijk hoorbaar?
Dat heeft renevanh net neergezet:

renevanh schreef:

Vervorming is duidelijk hoorbaar. In eerste instantie ga je wat laag missen (moet je echt actief naar luisteren, anders hoor je het niet), een klein stapje verder gaat het geluid krakerig klinken, en nog iets verder is het niet meer om aan te horen (bekend van de carnavalswagens ).
Ik heb zelf ook de K-115, en vervorming is daarbij duidelijk hoorbaar. Mocht het zich eens voordoen, dan weet je gelijk wat je hoort.
Topic: Overbelasting & vervorming (9-12-2007 20:40:00)
Je kan de versterker op z`n max zetten maar dan moet je zorgen dat je op je mixer in het groen blijft en niet in het rood (ik bedoel op de VU meter) gaat uitsturen, want dan sloop je je speakers. Voor meer info daarover zoek op: clippen.
Je set draait op z`n max als je op je mengpaneel ongeveer 0db uitstuurt en je versterker op z`n max hebt staan.
Over vervorming kan je ook veel vinden met de zoekfunctie.

Leon
Topic: wat is een goed mengpaneel +/-€250 (1-12-2007 16:46:00)
Ik gebruik zelf deze en ben daar zeer tevreden mee. Geeft goed licht. Met LED-Lampjes heb ik geen ervaring, maar het lijkt me dat je dan een wat geconcentreerdere lichtbunel hebt, wat mij minder fijn lijkt.

MVG Leon
Topic: wat is een goed mengpaneel +/-€250 (30-11-2007 19:22:00)
Ik ken de mixers zelf niet maar ik zie dat bij de Q-3433 de knoppen voor de toonregeling boven in plaats van naast de faders zitten. Ik vind het zelf persoonlijk veel fijner erboven zodat je lekker veel ruimte voor je vingers hebt.
Tot zover mijn kleine inbreng, veel succses met kiezen!

Leon
Topic: Showtec Hexacon (24-11-2007 20:25:00)
Sorry voor de kick maar,

Ik ben aan het twijfelen of ik deze zal kopen of een mushroom.
Hij zal af en toe op een feestje worden gebruikt en verder op m`n zoldertje.
Hij zal op feestjes tussen parren komen te hangen.

Alvast bedankt,
Leon

EDIT: en heeft iemand toevallig nog een filmpje van de hexacon.
Topic: Post hier je logo! (23-10-2007 20:08:00)
Hej, vind het nu niet echt Party meer nu is het misschien iets te klassiek
Ik vind het nu juist wel gaaf, maar daar heeft iedereen zijn eigen mening natuurlijk over.

Leon
Topic: Rookmachine (antari f80z) (22-10-2007 15:57:00)
hier bij de nederlandse gebruikers handleiding,

klik

mvg. jeroen
Dankjewel (mijn engels, duits en frans zijn niet echt geweldig)
Maar waar heb je deze handleiding vandaan, want in de link staat showtec ?

Leon
Topic: Rookmachine (antari f80z) (17-10-2007 19:56:00)
(sorry voor de kick, maar dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken)

Ik weet hoe je een rookmachine moet ''schoonmaken'' maar ik heb er nog wel een paar vraagjes over nl:

-Om de rookvloeistof die er voor het schoonmaken nog in zit er uit te halen, mag je daarvoor de rookmachine op de kop houden, of moet je de vloeistof er op een andere manier uit halen?

-Als je het het ''schoonmaakmiddel'' (om het zo maar even te noemen razz :p )in de tank hebt gedaan moet je dat door de rookmachine spuiten maar ik neem aan dat dat spul niet op hoeft te warmen? Dus je kan dan eigenlijk gewoon bijv. iets zwaars op het knopje leggen zodat hij de hele tijd doorspuit?

-(nog even iets anders) Kan je de rookvloeistof tijdens het transport in de rookmachine laten zitten, kan dat er niet aan de voorkant uitkomen?

Ik hoop dat ik mijn vragen zo duidelijk mogelijk heb uitgelegt.

Leon

[edit: nog even een extra vraagje erbij gezet]
Topic: zoemend geluid van speakers (13-9-2007 17:46:00)
Hoezo zou dat niet kunnen,

gewoon de uitgang van de cd-speler op de ingang van de versterker aansluiten