Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 8 van 18)
Topic: DAP Soundmate set 3 (4-4-2008 17:57:00)Uhm, Party Animals?Topic: hoe een mengpaneel aansluiten op een ander mengpaneel (23-3-2008 17:11:00)
mocht je niks vinden ik heb wel een hart wat je hoort kloppen is misschien ook wel wat.Kan je die opsturen naar me?
@ Tom, ik zal 'ns in de kleinschalige DVD-collectie kijken of er iets bruikbaars tussen zit, in ieder geval bedankt.
Topic: Trommelgeroffel sample (21-3-2008 20:26:00)
Als het alleen over de grootte (of in dit geval kleintte??
) van de speakers gaat i.p.v. de klank, het vermogen en de handelbaarheid kan je hem volgens mij het beste overtuigen door hem een klap voor z'n kop te verkopen.
Het is toch juist goed dat de kasten niet al te groot zijn? Of propt hij liever 2x zoveel hout/lucht in de bus?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-4-2008 22:15:00)
) van de speakers gaat i.p.v. de klank, het vermogen en de handelbaarheid kan je hem volgens mij het beste overtuigen door hem een klap voor z'n kop te verkopen.
Het is toch juist goed dat de kasten niet al te groot zijn? Of propt hij liever 2x zoveel hout/lucht in de bus?
Ik vind het ook niet zo gepast om alle ramen in een voor mij vreemd huis af te gaan plakken met vanalles en nog wat, kunnen ze beter zelf doen vind ik, dan kunnen ze alles naar wens doen. En meestal doet een huis-tuin-en-keuken-gordijntje dat er hangt al wonderen, voor een simpel discootje.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-4-2008 16:47:00)Ook leuk, een klant die een kinderdiscootje wil in de woonkamer voor dochterlief, vraagt of wij ook de ramen zouden willen afplakken in huis zodat het echt donker is... 
Topic: DAP MC-8 (3-4-2008 16:32:00)
Het lijkt me zonde om verder te gaan in die MC-reeks, kan je niet gewoon beter sparen voor een mooi setje fullrange kasten ipv een stapel hout kopen dat herrie maakt?
Topic: Gemixte popnummers (1-4-2008 17:55:00)Topic: Gemixte popnummers (1-4-2008 16:50:00)DJ Tiësto & Kane - Rain down on me
Is ook een mooie plaat.
Topic: Gemixte popnummers (1-4-2008 16:46:00)Is ook een mooie plaat.
YourLiVe schreef:
Ook lekker: What's up in de dance versie (kom nu even niet op artiest maar klinkt als dj Kicken).Met output van Mixer A naar een ingang van mixer B ja, uiteraard wel een lijningang gebruiken, he?
Topic: Trommelgeroffel sample (22-3-2008 19:24:00)lj/dj cono schreef:
sorry deze heb ik niet in mijn collectie kunnen vinden.mocht je niks vinden ik heb wel een hart wat je hoort kloppen is misschien ook wel wat.
@ Tom, ik zal 'ns in de kleinschalige DVD-collectie kijken of er iets bruikbaars tussen zit, in ieder geval bedankt.
Voor de uitvoering van de talentenjacht van onze school ben ik op zoek naar een trommelgeroffel-sample. Echter, ik kan deze nergens vinden.
Weet iemand toevallig waar deze sample op staat, of kan iemand hem hosten?
(En nee, ik kruip niet zelf achter een drumstel
)
Alvast bedankt!
Weet iemand toevallig waar deze sample op staat, of kan iemand hem hosten?
(En nee, ik kruip niet zelf achter een drumstel
)Alvast bedankt!