Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 7 van 20)

Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (22-9-2009 18:52:00)
Had een keer een bruiloft op een locatie waar niet heel vaak drive in shows komen. Gesprek gehad met de klant en de eigenaar van die tent op locatie. Paar week later stap ik in de auto alles ingepakt + krachtstroom kabels + verdeler. Onderweg bedacht ik shit! helemaal niet besproken of dr krachtstroom aanwezig is. Ik snel bedenken of ik het wel zou redden met de stroomkabels als ik gebruik moet maken van verschillende groepen etc.
Kom daar aan, en wat zie k liggen bij het hoekje waar we gingen opbouwen, een krachtstroomkabel INCL. verdeler (32A) Zegt de eigenaar: Ja, had eigenlijk wel gedacht dat je die nodig zou hebben dus heb m maar even aangesloten voor je. Zo kan het dus ook laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (12-5-2009 22:31:00)
En daarnaast als je goede kwaliteiten hebt loop je daar niet over op te scheppen. Nee, je bewijst het, door ze te laten zien.

Ik lach me elke keer weer kapot wanneer er hier op t hockeyveld van die 'vedettes' het veld op komen lopen en met muziek in de oren inspelen etc etc. Maar die het in de wedstrijd helemaal verknallen. Zoals Cruijff zei: Waarom zou je een vedette die goed kan spelen neutraliseren door er 2 verdedigers op te zetten? Ik vind het prachtig om al die trucjes te zien, daarom zorg ik ervoor dat zijn aanspeelmogelijkheden gedekt zijn.

Goed, back on topic laugh :D
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-2-2009 14:37:00)

Victor schreef:

Blooper op Marktplaats:
hallo
ik hep 2 srtooboos wel minies
en 2 disco lampen
en 1 dratlose mic
ales voor maar 150 euro en ik ver koop het ook apart
2 srtooboos voor maar 10 euro
dratloose mic voor maar 80 euro en 2 disco lampen voor maar 10 euro hep je in teresen mil me dan op dit
e-mail adres dat is biemans_melvin@hotmil.com
https://link.marktplaats.nl/232866525
Tja...
Aaaahhh wat lieevvv!
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (7-2-2009 12:16:00)

KVM schreef:

dj-bart schreef:

De lijst is echter niet compleet, kan iedereen zijn bijdrage leveren?
Enig idee hoeveel bedrijven hier geen forumlid zijn? (en dan vooral de wat grotere)

[EDIT] Even geteld, bij mij in de buurt (binnen 15km) tel ik al snel 6 verhuur bedrijven die hier geen lid zijn.

Martin.
Ik snap je probleem niet? Als die geen lid zijn van dit forum, zouden ze ook niet hun post in dit topic plaatsen.
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (6-2-2009 22:49:00)
Onlangs is er in Google Maps ook een overzichtje gemaakt.
Klik hier
Topic: DAP RB-15 (enkel 15'', 2000W max., 130dB SPL) (21-1-2009 17:22:00)
Misschien dat je niet op zoek bent naar nog meer opties. Maar heb je al gekeken/geluisterd naar de MRX serie van JBL? Kost rond de €700,- per speaker... weet niet wat je budget is?
Edit: O.. grapje! dat staat hier boven, duidelijker kan niet!
Topic: Filmpje lichtset (24-12-2008 23:54:00)
Die s al s eerder langs geweest.. vindt m echt foei lelijk laugh :D
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (22-11-2008 14:10:00)
En: 'seq. save as' .Zie je gelijk in welke map die staat.
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (21-11-2008 11:53:00)
Of even bij zoeken, en dan het bestandtype opgeven... Is dat .seq? (weet niet hoor!)
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (20-11-2008 22:10:00)
Huh, of ik ben gigantisch blond of... Maar Stefen knalt die bestanden online, maar vraagt waar de bestanden staan? Ik snap t niet? laugh :D