Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 7 van 19)
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (23-6-2010 20:13:00)
Zoja, kijk dan even naar een alpha spot 300 hpe. Komt een bak meer licht uit dan uit een 250 krypton.
(En er zit een look-a-like wash op.)Tsja, als je echt een bak licht wil kan je ook VL3000's neerzetten, lijkt me een beetje een scheve vergelijking gezien die clay paky's toch echt wel een stukje duurder zijn dan de mac 250's.Ik zie ze ook gewoon rondzwerven voor 45 - 55 euro het stuk.
Beetje scheve vergelijking ben je zelf nu trouwens ook aan het maken. VL3000 zit een 1200 watt lamp in. alpha spot 300 hpe maar een 300 watt lamp. Scheelt je dus ook in stroom.
En in zo'n zwarte tent zie ze ook nog wel. (moet de zon er inderdaad niet op staan.)Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (22-6-2010 18:46:00)
Head keuze wordt inderdaad dan MAC 250 Krypton
Gr.
MarijnIk weet niet of er in bij jou in de buurt een clay paky verhuurder zit.
Zoja, kijk dan even naar een alpha spot 300 hpe. Komt een bak meer licht uit dan uit een 250 krypton.
(En er zit een look-a-like wash op.)
Waarmee gaat het eigenlijk aangestuurd worden ?Topic: Suggestie webshop en forum (21-6-2010 21:54:00)
Komt daar nog verandering in?Aan wat voor merken zat je zelf te denken dan ?Topic: Nieuwe Layout (16-6-2010 15:10:00)
U kunt van start gaan zonder ook maar één optie te wijzigen.jij begint dus bijvoorbeeld met pannekoeken bakken zonder het recept te weten. De show wordt er niet wordt er niet mooier op.
De artiest zou maar vragen of je een bepaald efect kan doen, omdat dat in alle shows zit. Dan ben je de pineut.(of lang aan het prutsen)Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (24-5-2010 20:17:00)
Toevallig zo'n Alpha spot?
Daar komt echt een bak licht uit, waanzinnig!Jep. Clay paky alpha spot hpe 300.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (24-5-2010 20:14:00)Dat gaat je extra kosten.
Jeroenstap schreef:
Bassie Rassie schreef:
Ik weet niet of er in bij jou in de buurt een clay paky verhuurder zit.Zoja, kijk dan even naar een alpha spot 300 hpe. Komt een bak meer licht uit dan uit een 250 krypton.
(En er zit een look-a-like wash op.)
Beetje scheve vergelijking ben je zelf nu trouwens ook aan het maken. VL3000 zit een 1200 watt lamp in. alpha spot 300 hpe maar een 300 watt lamp. Scheelt je dus ook in stroom.
En in zo'n zwarte tent zie ze ook nog wel. (moet de zon er inderdaad niet op staan.)
marijn schreef:
Sunstrip aantal is inderdaad 16!Head keuze wordt inderdaad dan MAC 250 Krypton
Gr.
Marijn
Zoja, kijk dan even naar een alpha spot 300 hpe. Komt een bak meer licht uit dan uit een 250 krypton.
(En er zit een look-a-like wash op.)
Waarmee gaat het eigenlijk aangestuurd worden ?
dj-nsp schreef:
wat mij opvalt net is dat jullie alleen maar dap speakers verkopen als prof.?Komt daar nog verandering in?
Ik mis de stijl van de oude new-line.
Het lekker oudbollige geel&blauw.
Kwa uiterlijk lijkt het veel op andere site's maar kwa navigatie enzo. is het een stuk beter.
Kan nu tenminste met 3 klikken een product bestellen.
Nog wel een puntje:
- status van de bestelling bij handige links ?
--edit--
Zie nu net dat de verfijningen verstopt zijn aan de linkerkant
Topic: Avolites tiger touch ervaring (29-5-2010 18:08:00)Het lekker oudbollige geel&blauw.
Kwa uiterlijk lijkt het veel op andere site's maar kwa navigatie enzo. is het een stuk beter.
Kan nu tenminste met 3 klikken een product bestellen.
Nog wel een puntje:
- status van de bestelling bij handige links ?
--edit--
Zie nu net dat de verfijningen verstopt zijn aan de linkerkant
lucken schreef:
Het is niet omdat er veel opties zijn, dat u ze eerst allemaal moet bekijken of allemaal nodig hebt !U kunt van start gaan zonder ook maar één optie te wijzigen.
De artiest zou maar vragen of je een bepaald efect kan doen, omdat dat in alle shows zit. Dan ben je de pineut.(of lang aan het prutsen)
pimmo schreef:
Bassie Rassie schreef:
vrijdag erachter gekomen dat uit een clay paky 300 (300 watt) feller licht komt dan uit een mac 2000 (1200 watt)
Daar komt echt een bak licht uit, waanzinnig!
vrijdag erachter gekomen dat uit een clay paky 300 (300 watt) feller licht komt dan uit een mac 2000 (1200 watt)
Topic: Avolites Pearl 2000 (22-5-2010 15:08:00)
bij de rol geef ik soms een iets te actieve draai eraan. waardoor die de bank wel overslaat.
het verschil is dat je bij elke bank op de rol 3 pagina's hebt ;) je moet zelf ondervinden of je het sneller vindt werken of niet.
Topic: Schoolverlichting... (5-5-2010 21:27:00)
het verschil is dat je bij elke bank op de rol 3 pagina's hebt ;) je moet zelf ondervinden of je het sneller vindt werken of niet.
Volgspot huren een optie ?
Topic: semi-newbie vraagt evenementadvies aan kenners en enthousiastelingen (28-4-2010 19:45:00)Kiwi_Kevin schreef:
Vooralsnog staat er geen bandje gepland dus ook daar nog geen rekening mee gehouden. Ik dacht dat bandjes altijd hun eigen versterking meenamen?