Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 7 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 22:50:00)
klikEnig idee wat de afmetingen zijn van de laadruimte van de Doblo?Topic: Drive in show meubel (9-4-2008 23:16:00)
Andy S&L schreef:
Als je ziet wat er in een Zafira gaat valt de doblo best tegen, maar met goed passen en meten gaat daar ook aardig wat in.
klik
Mijn complimenten! Erg mooi meubel! Ik zou me alleen, als ik jou was, nog eens even bedenken over die poot in het midden van je werkblad; die ziet er niet zo stevig uit.
Topic: Goed gebruik statieven (licht én geluid!) (31-3-2008 00:23:00)Deze kwam ik net tegen op het net. Dit is dus waarom je je stands niet zo belachelijk ingekakt, maar zo breed mogelijk neer moet zetten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen erin gaan hangen, maar een zatte gast vertelt jou niet van te voren dat hij erin gaat hangen en of je even op wilt letten.
Nog een voorbeeldje, nu wel eigen ervaring. Pas op een theaterklusje kwam een gezelschap die wilden per se de speakerstands ingekakt neerzetten, want 'dat ziet er mooier uit' (er werden 2 aan iedere zeide van het podium als monitor gebruikt). Vervolgens wandel ik met de rolsteiger over het podium om wat doeken in te hangen en tik ik per ongeluk een heel klein beetje de stand aan met de steiger. Gelukkig was ik er snel bij en viel de speaker in mijn handen ipv op de grond. Een ongelukje zit dus in een klein hoekje.
Topic: Het bouwen van een case (30-3-2008 23:45:00)Nog een voorbeeldje, nu wel eigen ervaring. Pas op een theaterklusje kwam een gezelschap die wilden per se de speakerstands ingekakt neerzetten, want 'dat ziet er mooier uit' (er werden 2 aan iedere zeide van het podium als monitor gebruikt). Vervolgens wandel ik met de rolsteiger over het podium om wat doeken in te hangen en tik ik per ongeluk een heel klein beetje de stand aan met de steiger. Gelukkig was ik er snel bij en viel de speaker in mijn handen ipv op de grond. Een ongelukje zit dus in een klein hoekje.
Het scheelt niet veel, maar het lijkt me handiger als je je schucko's boven doet en de krachtstroom beneden. Nu zit die dikke kabel je telkens in de weg.
Topic: Verlicht dj meubel (26-3-2008 22:44:00)Dat hele meubel is lelijk, niet alleen de tubes. Alhoewel het al een heel stuk netter zou zijn als die tubes niet in het zicht zaten en wat beter geprogrammeerd waren.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (17-3-2008 23:44:00)Bier en Duitse muziek
Maarja...
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (17-3-2008 23:41:00)
Maarja...
Misschien er langsdoor gelopen omdat onze aandacht op de nieuwe GrandMA viel
We hadden namelijk nog ff hoi willen komen zeggen tegen 'de blonde gast van de oktoberfeesten in Sittard'
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (17-3-2008 22:09:00)
We hadden namelijk nog ff hoi willen komen zeggen tegen 'de blonde gast van de oktoberfeesten in Sittard'
Heb ik de Visual DMX stand gemist of was die er niet?
Topic: Confetti shooters (17-3-2008 21:47:00)Magic Effects doet sowieso verhuur, maar volgens mij verkopen ze ook gewoon.
Topic: Trussberekening (17-3-2008 20:10:00)Ok, dit had ik me zelf ook bedacht, maar ik verwachtte hier een ingewikkelder / veiliger antwoord te krijgen