Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 7 van 20)
Topic: Trussberekening (20-7-2006 18:30:00)én welkom terug sjors,
wel erg laag dat je het hotmailadrs van je vriendin hebt gebruikt, maar ja...Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (15-7-2006 23:09:00)
Ik woon in Roosendaal, vlak bij het begische Essen.
(tussen breda en Bergen op Zoom in)
het duurt nog wel een aantal maanden voordat ik het geld bij elkaar zal hebben voor die cursus, maar kan nu alvast wel gaan kijken wat ik waar ongeveer kan doen
Topic: Trussberekening (20-7-2006 17:53:00)(tussen breda en Bergen op Zoom in)
het duurt nog wel een aantal maanden voordat ik het geld bij elkaar zal hebben voor die cursus, maar kan nu alvast wel gaan kijken wat ik waar ongeveer kan doen

Ik heb net geprobeert te zoeken, maar kan niets vinden:
ik wilde graag gaan kijken om een rigging-diploma te halen, ik ben door dit topic wel erg geinteresseert erin geworden, en ik denk dat ik er veel aan zal hebben op feesten.
kan iemand mij misschien een hint geven welke zoektermen ik zou moeten gebruiken?
al gebruikt:
- riggen
- riggersdiploma
- riggers diploma
- rigger
Topic: sweetlight dmx controller (19-7-2006 22:07:00)ik wilde graag gaan kijken om een rigging-diploma te halen, ik ben door dit topic wel erg geinteresseert erin geworden, en ik denk dat ik er veel aan zal hebben op feesten.
kan iemand mij misschien een hint geven welke zoektermen ik zou moeten gebruiken?
al gebruikt:
- riggen
- riggersdiploma
- riggers diploma
- rigger
100 dmx kanalen is idd niet volledig, je beschikt over 512 kanalen, maar omdat de 10de DIP vaak word weggelaten is een max van 1+2+4+8+16+32+64+128+256 = 511 kanalen gebruikelijk qua fixtureadressering(of vergeet ik hier iets?)
Topic: bewijs legaal downloaden (17-7-2006 17:31:00)behalve dan dat je pc de codecs mist is dit een leuke oplossing 
(codecs worden in een systeemfolder opgeslagen, en is de sleutel tot de ontcijfering van het mysterie; nja, het liedje dan..
)
Topic: Sensation Black edition (16-7-2006 15:08:00)
(codecs worden in een systeemfolder opgeslagen, en is de sleutel tot de ontcijfering van het mysterie; nja, het liedje dan..
)ID & T heeft gewoon 2 slechte boekingen gedaan dit jaar,
daar kunnen de artiesten niets aan doen, ligt aan de organisatie.
Als het prgramma van te voren bekend is gemaakt(voor de kaartverkoop) mag je als bezoeker helemaal neit meer klagen, dan isset jou probleem als je het niet leuk vind(hun hebben jou dan van te voren verteld wat er ging gebeuren)
heb me verder niet zo verdiept in sensation dit jaar, is me ontschoten.
Maar de oplossing voor volgend jaar: óf met zn allen verzoeken dat er volgend jaar andere arttiesten geboekt wporden, óf massaal niet gaan.
Topic: waarom parren? (16-7-2006 14:42:00)daar kunnen de artiesten niets aan doen, ligt aan de organisatie.
Als het prgramma van te voren bekend is gemaakt(voor de kaartverkoop) mag je als bezoeker helemaal neit meer klagen, dan isset jou probleem als je het niet leuk vind(hun hebben jou dan van te voren verteld wat er ging gebeuren)
heb me verder niet zo verdiept in sensation dit jaar, is me ontschoten.
Maar de oplossing voor volgend jaar: óf met zn allen verzoeken dat er volgend jaar andere arttiesten geboekt wporden, óf massaal niet gaan.
wiki geeft antwoord:
Topic: waarom parren? (16-7-2006 13:29:00)[found at wiki]
These types of instruments come in varying diameters, the most common being designated PAR56 and PAR64. The number indicates the diameter of the housing in eighths of an inch (so a PAR64 is eight inches (~20cm) in diameter).
dus het PAR-nummer delen door 8, dan heb je het aantal inch. 1 inch = 2,55 cm(correct me if not)These types of instruments come in varying diameters, the most common being designated PAR56 and PAR64. The number indicates the diameter of the housing in eighths of an inch (so a PAR64 is eight inches (~20cm) in diameter).
PAR= Parabolic Aluminum Reflector
dus elk lampje met een alluminium of dergelijk spiegelende(reflecterende) achterkant en dat rond loopt is te benamen als een PAR.
PAR56 en PAR64 is de lamp die hier meestal bedoelt wordt met de aanduiding PAR.
ik vraag me trouwens af, die getallen, waar komen die vandaan?
56cm is iets te groot voor een par, 56 voet zou ik ook niet graag in mn truss hangen. Zou het kunnen dat het nummer het aantal inches is(maar dan vertienvoudigd?)
m.a.w: is een PAR 56 5,6" doorsnede?
[zit nu niet @ t magazijn dus kan t niet nameten)
Topic: de bouw van een paar MT-2L's (16-7-2006 12:38:00)dus elk lampje met een alluminium of dergelijk spiegelende(reflecterende) achterkant en dat rond loopt is te benamen als een PAR.
PAR56 en PAR64 is de lamp die hier meestal bedoelt wordt met de aanduiding PAR.
ik vraag me trouwens af, die getallen, waar komen die vandaan?
56cm is iets te groot voor een par, 56 voet zou ik ook niet graag in mn truss hangen. Zou het kunnen dat het nummer het aantal inches is(maar dan vertienvoudigd?)
m.a.w: is een PAR 56 5,6" doorsnede?
[zit nu niet @ t magazijn dus kan t niet nameten)
Daphne015 schreef:
Erg mooi gebouwd, vind het uiterlijk alleen niet geweldig, ik had ipv stof trimite gebruikt of iets dergelijks, nu is de achterkant een beetje raar. ( stoffe kast ) en gewoon geverfde wielplaten. Maar verder ziet het er heel netjes uit.wel erg laag dat je het hotmailadrs van je vriendin hebt gebruikt, maar ja...
als ik heel eerlijk ben denk ik dat t die award van beste DJ van de wereld(of wat t ook was) die voor het hele proces van de aftakeling van tiesto verantwoordelijk is.
heb het idee dat hij na die award minder tijd en moeite in zn mixen stopte; hij was immers "de beste van de wereld"..
Ben zelf ook wel redelijk vaak te betrappen met het luisteren naar armin, hij is idd goed bezig.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (15-7-2006 21:27:00)heb het idee dat hij na die award minder tijd en moeite in zn mixen stopte; hij was immers "de beste van de wereld"..
Ben zelf ook wel redelijk vaak te betrappen met het luisteren naar armin, hij is idd goed bezig.
tiesto is beroemd omdat mensen hem kennen.
tiesto staat(stond) bekende omn zijn goede muziek, nu is ie echter nog beroemd door zn goede verkoop.. die daardoor ook zo goed is.
Ik hoor in tiesto een steeds verder afzakkende DJ.
Misschien tijd voor een nieuw groot nederlands DJ talent?
tiesto staat(stond) bekende omn zijn goede muziek, nu is ie echter nog beroemd door zn goede verkoop.. die daardoor ook zo goed is.
Ik hoor in tiesto een steeds verder afzakkende DJ.
Misschien tijd voor een nieuw groot nederlands DJ talent?