Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 7 van 20)

Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 17:36:00)
Veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden van Martin!
Topic: Vloeistof pallets (2-10-2009 14:29:00)
De meeste grote verhuurbedrijven hebben deze dingen wel, als ballast of als decoratie.
Dingen staan daar meestal buiten, gestapeld.. het is onzin om dat in je ('dure') magazijn te zetten.

Vervoer is wel lastig, al helemaal als je 30 van die dingen moet hebben!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (31-8-2009 16:23:00)
Waar en hoe ga je de schade verhalen die je hebt opgelopen?.
Raar dat je dongle stuk is, een laptop blijft toch draaien als de stroom ineens uitvalt?
Topic: Post hier je logo! (16-8-2009 17:48:00)
Al die mensen stoppen het kaartje weg, of in een mapje.
Als ze later het kaartje tegen komen kan het zijn dat ze niet weten waarvan het was, al helemaal omdat je naam er niet op staat.
Topic: Post hier je logo! (15-8-2009 22:15:00)
Ik mis een naam (wel zo persoonlijk), en er staat niet echt op WAT je doet, behalve in je hyves adres, maar daar hebben klanten weinig aan shut up :X
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (15-8-2009 18:39:00)
169 resultaten voor "laser" in Licht en Laser....

Zitten genoeg zogenoemde laserpointers tussen..
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (14-8-2009 23:48:00)
Misschien slim om het goed droog te maken na de was, die Chinese onderdelen zijn nogal gevoelig voor roest!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-8-2009 23:40:00)
'T spijt me zeer hoor Jurjen, maar dat iPhone plaatje is natuurlijk een beetje lullig.
Sinds de komst van OS3.0 en de 3Gs in juni klopt de helft trouwens niet, MMS en video is mogelijk.
En, memory.. zucht.. als jij 32 GB in je iPhone wilt KAN dat..
Verder is het opzich een hele fijne telefoon die erg veel dingen WEL kan.
Ik heb er zelf ook 1, waar ik niet altijd over te spreken ben (batterij niet verwisselbaar, niet even je simkaart eruit halen, loopt af en toe vast), maar dat plaatje is wel erg snel door de bocht wink ;)
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (14-8-2009 21:18:00)
Mail je ook even Speurders, Tweedehands, Marktplaza, AdverteerGratis, Speurmarkt, Ebay, 2ehands, Marktnet, Marktplaza, Marktman, Aanbodpagina, Verkopen, Opbieden ??

Oftewel, dweilen met de kraan open!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-8-2009 20:21:00)
Ik heb hier een Imac staan, en op zolder een Timecapsule die vai TM backups maakt..

Ook heb ik hier een windows bak staan, met een externe HDD die om het uur back'upt.. allebei bijna nooit nodig, aangezien m'n windows niet zovaak
-lees:zelden- vastloopt en adobe suite al mn stappen opslaat, mocht er wat misgaan.

Met m'n MBP en mobiel in de tuin bestanden van de timecapsule aftrekken is dan wel weer ideaal!

Msja, zo'n groot verschil merk ik niet tussen windows en Mac..wel dat ik bij mac voor veel dingen moet betalen (aparte soft- en hardware, mobileme etc)