Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-tq

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 7 van 8)

Topic: Pimp je CDJ-100s (14-3-2007 15:55:00)
@ warface: thnx!
Topic: Pimp je CDJ-100s (14-3-2007 07:29:00)
Bedankt! Ik zal kijken of ik er wat mee kan wink ;)
Topic: Pimp je CDJ-100s (13-3-2007 18:24:00)
Even wat duidelijkheid, met pimpen bedoel ik het verven van de spelers. Dus heeft iemand dat al gedaan? Is het op dezelfde manier te doen als bij de SL's? Eerst schuren?........etc etc Wie helpt mij uit de brand?
Topic: Pimp je CDJ-100s (12-3-2007 21:54:00)
Ik heb hier verder niks over kunnen vinden op het forum, dus begin ik maar een nieuw topic. Ik heb 2 CDJ-100s staan, alleen zitten er wat krassen op de cover en vind ik die grijze kleur niet zo 'je van het'! Dus mijn vraag is: zijn er mensen die hun cd spelers al hebben gepimd? Zo ja, is het makkelijk zelf te doen, of moet ik een pro op dat gebied inschakelen. En JA, ik heb al verschillende topic's gelezen over gepimpde SL's dus daar hoeven jullie niet over te beginnen wink ;)

Alvast bedankt!
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (3-3-2007 12:21:00)
Een droom naleven is altijd top! maarja, zonder enig vooronderzoek en markt kennis( zeker in het buitenland) kom je niet echt ver.
Suc6 toegewenst voor deze mensen, want dat zullen ze hard nodig hebben..

ohja, en degene die hen dit setje heeft aangesmeerd is toch echt heel fout bezig. Zeker als het om een bedrag gaat van €5000,- en meer..
Topic: Showtec showdesigner en Elation Magic 260 (27-2-2007 19:17:00)
Is er al enige reactie op die mail die naar de importeur is verstuurd?
Zo ja/nee: wat is er uitgekomen...?
Topic: nieuwe merken op new line (27-2-2007 16:36:00)

Marzi schreef:

Onzin, Stage Accompany is inderdaad ongeveer vaker failliet gegaan dan Michael Jackson z'n neus heeft laten verbouwen, maar het is telkens weer opnieuw opgestart, en vandaag de dag bestaan ze dus 'gewoon' nog steeds (of alweer, net wat jij wilt).
ok, zat ik even fout......
Maar nu ben ik weer helemaal geupdate wink ;)
Topic: nieuwe merken op new line (26-2-2007 22:11:00)
ben ik ff kwijt shut up :X sorry
Topic: BUMA (26-2-2007 22:05:00)
Een één of andere rechtbank had toch besloten dat muziek downloaden via een download programma(limewire, kazaa....) legaal was, maar dat het uploaden toch illegaal was....
Of heb ik het nou verkeerd begrepen??
Topic: nieuwe merken op new line (26-2-2007 21:10:00)
SA bestaat niet meer, het is overgenomen door een ander bedrijf maar niet meer onder de dezelfde naam.
Dus je kunt die (mooie) blauwe speakers alleen nog maar 2de hands kopen.