Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 7 van 20)
Topic: PA-markt 2010 (25-2-2010 11:03:00)
Wat zijn de kosten?
Ik heb je een mailtje gestuurd..Bij het stadion staat ook e.e.a. vrij las ik.Topic: PA-markt 2010 (26-1-2010 01:47:00)
de mensen met 'jasje dasje' vielen toch erg op tussen de ongeveer 50 guys in black.Dan moet je mij ook gezien hebben dus
Topic: Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head ) (21-1-2010 18:52:00)Toevallig hebben wij daar op het MBO maar vooral op het HBO inderdaad les in gehad. Is natuurlijk andere koek dan op een research afdeling als Pioneer, maar om je vraag te beantwoorden: ja!
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (21-1-2010 01:16:00)
Vanuit Landgraaf rijden zaterdag twee Sprinters richting Houten. Meerijden in de ochtend bij mij is geen probleem, mee terug rijden is waarschijnlijk niet mogelijk.
Topic: Light jockey (dj mingle) (24-2-2010 18:28:00)Of bedoel je misschien de patch instellingen herstellen? Zodat schuif 1 weer dmx adres 1 is, 2 = 2, etc.?
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (21-2-2010 10:30:00)Hier alles heel teruggekomen, en met uitzondering van een marter die zijn honger heeft gestild onder de motorkap van een van onze bussen is alles goed verlopen dit jaar....
Topic: Factureren zonder BTW met VAR (19-2-2010 11:06:00)
Even een andere situatie rondom VAR en BTW:
Je bent roadie, je bouwt en breekt installaties voor een bedrijf, je hebt hiervoor zelf geen uitgaven of investeringen. Je rijdt rond in een bus van het bedrijf waarvoor je werkt. Naast opbouwen en afbreken heb je ook nog andere inkomsten en sta je ergens op de loondienst, en de VAR voor je bouw- en breek werkzaamehden is een ROW-verklaring. De uren die je hebt gemaakt wil je betaald krijgen, dus stuur je het bedrijf een overzicht van de gemaakte uren. In hoeverre heb je hier dan te maken met BTW?
Mijn insteek is dat je geen BTW hoeft te bereken, en dat de rekening richting het bedrijf daar in de post 'personeelskosten' wordt opgenomen. Is dit juist?
Topic: Bose 802 open maken? (3-2-2010 23:05:00)Je bent roadie, je bouwt en breekt installaties voor een bedrijf, je hebt hiervoor zelf geen uitgaven of investeringen. Je rijdt rond in een bus van het bedrijf waarvoor je werkt. Naast opbouwen en afbreken heb je ook nog andere inkomsten en sta je ergens op de loondienst, en de VAR voor je bouw- en breek werkzaamehden is een ROW-verklaring. De uren die je hebt gemaakt wil je betaald krijgen, dus stuur je het bedrijf een overzicht van de gemaakte uren. In hoeverre heb je hier dan te maken met BTW?
Mijn insteek is dat je geen BTW hoeft te bereken, en dat de rekening richting het bedrijf daar in de post 'personeelskosten' wordt opgenomen. Is dit juist?
Informatie over onderhoud aan 802 kan je ook op vragen bij de firma Gilissen in Urmond, de 802 verhuur specialist in Limburg
Topic: Opslagruimte (26-1-2010 01:49:00)djbram schreef:
MAE schreef:
djbram schreef:
dus als iemand nog iets zoekt in Sittard..
Douwe schreef:
Was vandaag toevallig in het bedrijfsrestaurant van de Ampco Flashlight group, ik moet zeggen,de mensen met 'jasje dasje' vielen toch erg op tussen de ongeveer 50 guys in black.
Forum lid Kevinos heeft ervaring met deze heads, misschien kan hij je ook nog helpen of tips geven....
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (21-1-2010 17:52:00)Dré schreef:
Heb jij DSP ontwikkel ervaring?
Grapjas ;-)
Grapjas ;-)
Zorgen voor een processor met een grotere capaciteit? Inhoudelijk weet ik het niet, maar ik zoek nog een stageplaats vanaf september 2010. Ik zou dit best als stage opdracht bij Pioneer willen gaan onderzoeken en bouwen....