Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 7 van 8)

Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 15:54:00)

mark_dabomb schreef:

Hoe zit het nou precies met de online shops"? Zij houden het volgens mij nog tegen om gedownloadde muziek te draaien. Ofwel, het mag niet van de shops. Bij Buma/Stemra mag het wel volgens de aanvullende regel en bijbehorende betaling. Zijn er al shops die het toestaan om gedownloade muziek af te spelen op evenementen?
Volgens mij niet. Hoe gaat die bijbehorende betaling dan in zijn werk???
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 22:34:00)
ik ben nog aan het twijfelen of ik het zou doen.

Dan kunnen ze me wel niks maken. En 90 euro is dan toch wel goedkoop op jaarbasis.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 21:12:00)
Ik snap die hele regeling ook niet.

Maar als het 90 euro per jaar is dan is het inderdaad niet veel. (als het aantal mp3s
onbeperkt is)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 20:57:00)
als je die buma rechten wilt kopen, dat is dan eigenlijk ook niet te betalen (ook veel geld)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 20:38:00)
Is er iemand op dit forum die wel de Buma rechten betaalt voor
zijn legaal gedownloade mp3s?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 20:19:00)
oke dat wist ik, maar dan mag ik met deze mp3's niet buitenshuis draaien sad :( sad :(

Of ik doe het wel razz :p
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 20:04:00)
FF een vraaagje: Is er nergens een online webshop waar je vinyl releases op cd's kunt kopen???.

Want ik weet niet of het zo'n goed idee is om bij Buma te betalen voor mijn legaal gedownloadde mp3's (https://www.dance-tunes.com)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 19:05:00)
Weet iemand hoe duur het is om de Buma/Stemra rechten af te (laten) dragen.
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 20:12:00)
ik mix mijn 2de plaat altijd in als er een nieuw blok begint. Maar dan gooi ik de fader wel helemaal open.

Hoever moet ik dan de mid en hi openzetten van de nieuwe plaat??
Topic: Mix Stijlen?? (6-5-2006 19:04:00)
bedoel je meteen als je plaat 2 erin mix, of later?