Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ JB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 191 bijdrage(n) van DJ JB (Pagina: 7 van 20)

Topic: Muziek rippen (7-11-2009 00:31:00)
Audiograbber is perfect voor je. Klik bovenin op [MP3] en je ziet meteen in beeld constant/variable en een schuif waarop je de bitrate in kan stellen. Zelfs de stereokwaliteit kun je veranderen.
Topic: Suggestie webshop en forum (6-11-2009 17:20:00)
Frank, ik hoop dat je deze vorm van de herhaaldelijk gegeven uitleg wel snapt: ideeën en suggesties zijn altijd welkom. Soms zitten er goede tips tussen, soms iets minder bruikbare. Jouw post valt echter (sorry dat ik het zo moet omschrijven) in een categorie 'kansloos'.

Zoals gezegd komt jouw wijsheid uit boeken en workshops. Wat voor gerenommeerde bedrijven ze hebben samengesteld, maakt nu even niet uit. Het punt is dat deze site totaal anders werkt en de bezoekers totaal andere verwachtingen hebben dan jij denkt. Je beweert dat je al langere tijd plezier beleeft van New-Line, waarom zie je dan niet dat de site prima werkt zoals die is? Ook is duidelijk uitgelegd waarom jouw suggesties kant noch wal raken en dan nog wil je je daar niet bij neerleggen. Dan komt bij mij maar één woord op: tunnelvisie. Laat zoiets nou juist averechts werken op een forum...

Sorry dat ik hier wèl op de man speel, maar je hebt het ook wel over jezelf afgeroepen. (En de eerste keer dat je dat bij mij hebt geflikt heb ik dat ook door de vingers gezien!)
Topic: FM uitzenden (4-11-2009 21:32:00)
De regels zijn heel simpel: mag niet. Je hebt een vergunning te kopen (en dat bedrag verklaart waarom alle zenders zo belachelijk veel reclametijd moeten verkopen) om te mogen uitzenden in de FM-band.
Topic: Suggestie webshop en forum (4-11-2009 16:16:00)
Misschien betekent het juist dat de theorie leuk is in andere branches, maar niet in deze. Misschien betekent het juist dat je met je theoriën iemand anders moet lastigvallen OF je verdiepen in wat de vaste bezoekers hier graag zien.

Misschien ben ik een uitzondering, maar ik ga niet van iedere mooie dame proberen haar naam te ontfrutselen via anderen. Ik kom vanzelf wel mensen tegen die mijn aandacht en interesse vast kunnen houden of niet.

Dames zijn trouwens iets anders dan een paar speakers en lampen. Jouw methode werkt leuk voor mode: what you see is what you get. Zoveel mensen willen niet perse weten hoeveel procent katoen of polyesther erin zit. Bij ons is het andere koek: ik wil wel zeker weten hoeveel stroom iets trekt, wat voor aansluitingen erop zitten, wat voor onderdelen erin zitten, etc... Als we allemaal zo intuitief zouden kopen, zouden er heeeeel wat meer ongelukken gebeuren. Als mensen statieven kopen op kleur in plaats van op belastbaarheid, vallen er doden!!!

Terug naar school dus, want je begrijpt er nog steeds niets van.
Ik sta zeker open voor ideeën, maar die van jou moet ik toch echt afschieten (en ik ben kennelijk niet de enige).
Topic: Suggestie webshop en forum (4-11-2009 13:40:00)
Frank,

Een goede webdesigner bouwt zijn site op wat de mensen willen. Zoals je ziet willen de mensen liever een site à la New-Line dan wat jij nou allemaal voor semi-psychologische weetjes oprakelt.

De leden zijn al jaar en dag tevreden met wat er hier staat. Verwacht niet dat jij met jouw korte lidmaatschap daar ineens het roer in om kan gooien.

Wellicht een moeilijk publiek voor je, maar de wereld draait nou eenmaal niet om jou alleen.
Topic: Suggestie webshop en forum (2-11-2009 23:30:00)
Ik vind het juist wel dapper dat deze site juist zo 'oldskool' is. Geen onzin met veel afbeeldingen (scheelt ook scrollen), gewoon recht door zee.

Sowieso had André al door laten schemeren dat hij met een nieuwe lay-out bezig is.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (2-11-2009 17:25:00)
Laserpennen boven de 5mW zijn bij wet verboden.
Laserpointers zijn in '97 in de wet opgenomen en vorig jaar is deze aangescherpt (klasse 2 lasers toegevoegd).
Enkel lasers voor professioneel gebruik mogen zwaarder zijn.
Topic: afscheidslied(je) (31-10-2009 12:53:00)
De meeste platen die ik gebruik zijn wel genoemd.
Voor jubilea is My Way wel aardig als afsluiter, ook een keer meegemaakt dat daarmee iedereen om het paar heen stond te zingen, armen over andermans schouders. (Terwijl ik de plaat juist wilde inzetten om iedereen weg te jagen.)

Met jongere mensen wil ik nog wel eens Telekids - Nog 3,2,1 gebruiken. Bij de fans van Nederlandstalig komt Hazes met De Hoogste Tijd. Dancefeestgehalte is uiteraard Daft Punk - One More Time.

En uiteraard doet die goede oude Hermes House Band - I Will Survive (de lange versie uiteraard) het ook nog perfect. Wel je eigen afkondiging op het eind eroverheen gooien!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (30-10-2009 12:53:00)
In september een buurtfeest gedaan, waarbij de volwassenen nog allemaal rond de BBQ stonden, dus dan kan ik wel even kort wat laten horen. Ik ben geen indrukwekkende scratcher (verre van!), maar die kids hebben gehoord waar ze voor kwamen.

Vooraf aan een feest is ook nog niet zo erg, maar als je met moeite het publiek eindelijk aan het dansen hebt, laat ik niet ineens die koters alles in het honderd draaien.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (30-10-2009 12:18:00)
Dat gaat nog wel, ze zijn meestal binnen een paar minuten toch wel uitgekeken.
Zo'n vraag wil ik ook nog wel beantwoorden, zolang het niet is: "Wat gebeurt er als IK dat knopje in druk?"

Bedenk me nu pas:
Tot nu toe pas één keer gehad dat ik even niet kijk en twee kids halen mijn cd-collectie over hoop (even lezen wat er op het hoesje staat en dan niet terug op de goede plek). Dan kan ik bijna wurgen.