Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 7 van 20)

Topic: Gitaar aansluiten op installatie? (28-12-2007 15:42:00)
Kwestie van uitproberen er kan verder niets kapot gaan, heb je via de line-in te weinig gain, sluit hem dan op je mic-in aan.

Zit er op de gitaar een gain, sluit hem dan gewoon op de mic-in aan, en regel hem op je gitaar zo af dat hij 0db instuurt.
heb je meteen het voordeel dat het signaal over links en rechts verdeeld wordt.
Topic: DJM 800 Defect? (28-12-2007 15:27:00)

dj sonic schreef:

dat is juist het probleem, de djm 800 heeft geen aarding! Er zitten slecht 2 pinnen aan de voeding van de mixer.
Als ik de aarding van de tt's direct op die van het stopcontact zet kan dat kwaad ?
Hoe bedoel je? toch niet de ground kabeltjes van je tt's shocked 8O sluit die maar gewoon op de betreffende plaats op je mixer aan.

Tip: lees effe goed de gebruikershandleiding door voordat je op aansluiten overgaat, voordat je je mixer echt kan wegbrengen.

Het is waarschijnlijk geen defect, door het in de mixer aanwezige onstoorfilter komt er bij slechte aarding een spanning op te staan, vooral lekker als je de mic op je lip zet laugh :D
Topic: DJM 800 Defect? (28-12-2007 15:22:00)
Als ik eens naar het achterpaneel kijk heeft hij weldegelijk een gëaarde aansluiting.
Topic: DJM 800 Defect? (28-12-2007 15:13:00)
heb je hem wel op een gëaard stopcontact aangesloten?
En is het normaal dat de Cue lampjes altijd lichtjes branden als ze niet ingeschakeld zijn?
Yep wink ;)
Topic: Apparatuur aansluiten en beschermen (28-12-2007 09:54:00)
Gebruik (als je installatie het ondersteund) een toslink kabel, ben je meteen van je aardlus af.
Toslink: glasvezelkabeltje dat het digitaal (SP-dif) signaal van geluidskaart naar versterker stuurt.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-12-2007 14:11:00)
Tja verveling sad :( Maar ik denk dat ik morgen toch maar weer 's aan de gang ga anders moet ik m'n wagentje straks weer verkopen laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-12-2007 13:09:00)
Die rode kleur was een beetje oranje uitgevallen, net als m'n oude website laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-12-2007 12:57:00)
Ook maar eens flink geinvesteerd
Topic: live concerten en mooie licht shows (6-12-2007 00:14:00)

KVM schreef:

Boven in de ring van de Arena moet je ook niet zijn, dat zijn de slechtste plaatsen.

Martin.
Idd volgende keer zelf maar 's achter de kaartjes aangaan ashamed :$
Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 23:43:00)
Stond jij in het veld zeker? Ik jammergenoeg niet, boven in die ring is het één brei van de galm.
Toppers/Froger ben ik niet geweest,en zal er zomaar niet komen ook laugh :D