Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 7 van 20)
Topic: Par 56?? (6-12-2005 19:05:00)meestal zit er zo'n roostertje boven bij deze niet ik neem aan bij die van jouw welTopic: Par 56?? (6-12-2005 18:18:00)
Hier is de riem tekoopdeze zijn mooier[:-P]Topic: newbie speakers - versterker vragen (3-12-2005 22:04:00)
10 jaar oud, houden ze wel lang uit zeg!!! (die lampen dan)
Topic: Par 56?? (6-12-2005 19:03:00)ook 1995 hier!
Topic: Par 56?? (6-12-2005 18:59:00)Weet je toevallig ook wat voor lamp erin zat?
en of het merk enlight goed is?
Topic: Par 56?? (6-12-2005 18:44:00)
en of het merk enlight goed is?ja hoor, gekocht van iemand wat dan?
Topic: Par 56?? (6-12-2005 18:23:00)Roytje schreef:
Als je flink wat kracht zet in het midden dan krijg je er wel een deukje in.Als je hem met je duim indrukt deukt hij dan?
Topic: Par 56?? (6-12-2005 16:09:00)weet iemand van welk merk deze par is?
Dan had ik nog een vraagje, is het merk enlight wat?
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (5-12-2005 15:06:00)Dan had ik nog een vraagje, is het merk enlight wat?
dutchspiders schreef:
https://www.chatman.nl/shop.asp?item=FB220C72-67E2-49D8-937F-EB2959972F48Hier is de riem tekoop
Ah, sorry voor de moeite om mijn domme vraag te beantwoorden maar ik kwam er gewoon even niet uit.
Topic: newbie speakers - versterker vragen (3-12-2005 21:08:00)Oke, ik kom nu met een hele erge noob vraag waarvoor ik geen topic aan ga maken. Deze vraag durf ik niet te stellen maar ik doe het toch maar
!, het is een vraag waar ik best nieuwschierig naar ben.
Ik heb (had) een koda 266a 2x 200 watt @ 8 ohm
Ik heb een american audio v3000 2x 400 watt @ 8 ohm
Nu de vraag:
Waarom geeft de koda 266a meer power als hij op 12 uur staat als de v3000.
Ik heb niets met de mixer gedaan ofzo, ik doe eerst de xlr kabels in de v3000 en dan in de koda 266a, en blijkt dat de koda 266a VEEL meer power geeft op 12 uur. Hoe kan dit? hij hoort toch jusit minder power te geven?
!, het is een vraag waar ik best nieuwschierig naar ben.Ik heb (had) een koda 266a 2x 200 watt @ 8 ohm
Ik heb een american audio v3000 2x 400 watt @ 8 ohm
Nu de vraag:
Waarom geeft de koda 266a meer power als hij op 12 uur staat als de v3000.
Ik heb niets met de mixer gedaan ofzo, ik doe eerst de xlr kabels in de v3000 en dan in de koda 266a, en blijkt dat de koda 266a VEEL meer power geeft op 12 uur. Hoe kan dit? hij hoort toch jusit minder power te geven?