Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Logical
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 7 van 14)
Topic: Showtec Club Laser (12-9-2005 15:55:00)
Wie heeft er meer info over deze laser. (plaatjes mag ook)???dus je hebt wel informatie gevonden, wat voor informatie zoek je dan? wat mis je nog? wat weet je al wel? Topic: Showtec Club Laser (11-9-2005 18:16:00)
Dimensions: 425x215x120mm (LxWxH) (in 3 klikken gevonden)
ik heb geen clublaser, maar ik denk dat het niet zozeer om de patronen gaat maar meer om het 'tunnel effect' maar je hebt zeker gelijk, er is weinig info over.
Topic: Showtec Club Laser (11-9-2005 20:42:00)ik heb geen clublaser, maar ik denk dat het niet zozeer om de patronen gaat maar meer om het 'tunnel effect' maar je hebt zeker gelijk, er is weinig info over.
DJ Delay schreef:
Ik heb overal gezocht naar informatie over deze laser, maar ik kan het nergens vinden. Google niet, New-Line niet, geen handleiding niks.Wie heeft er meer info over deze laser. (plaatjes mag ook)???
sirieus, je hebt echt niet gezocht! als je bij google op je eigen topic titel zoekt kom je tal van sites tegen waar info op staat, ik weet niet welke zoekterm je gebruikt hebt, maar niet iets met showtec club laser....
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (9-9-2005 16:07:00)ik denk misschien de doos waar hij in heeft gezeten
anders viel ie zo uit elkaar
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (8-9-2005 19:14:00)
anders viel ie zo uit elkaar
waarom heb je hem dan? ik zit ook te wachten op die multimedia, tot dan geen nieuwe telefoon voor mij. maar er is geen bepaalde naam voor die shirts?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-9-2005 19:06:00)lijkt op een kleine ufo achtig licht, met nadruk op klein! kijk maar naar het pet flesje die ernaast staat.
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (6-9-2005 22:36:00)sorry
zal nog even voor je zoeken
hebben die shirts niet nog een bepaalde naam? maakt het zoeken wat makkelijker:P
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (6-9-2005 22:22:00)Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (5-9-2005 00:21:00)
zal nog even voor je zoekenhebben die shirts niet nog een bepaalde naam? maakt het zoeken wat makkelijker:P
ach, gewoon een 40cm ding, maar die zijn max 18watt en daar komt zo weinig vanaf. en over wat voor sfeer een blacklight geeft? tja daar wil ik niet eens over in discussie gaan. het is spotgoedkoop en het werkt. maar ik zou het zelf ook niet op m'n kamer aan gaan zetten ofzo, dat is wel eigen smaak
Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (4-9-2005 18:28:00)
hij zegt dat hij een blacklight wil thuis, wat moet je met parren? je gaat toch ook geen winners op je kamer hangen alleen voor de lol? kost veel te veel man. overigens vind ik dat je standaard een blacklight moet gebruiken, geeft echt wel een goed effect! is niet afgezaagd, maar gewoon waar voor je geld