Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mvdb
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Mvdb (Pagina: 7 van 10)
Topic: Reclame op case (4-8-2005 00:02:00)Topic: Reclame op case (30-7-2005 11:47:00)Uiteraard zijn er gaten onder de fans gezaagd, waar moet anders de lucht naartoe ?
Als je wilt maak ik wel een duidelijke foto?
Meubel is trouwens klaar, vanavond alles getest en alles werkt zonder problemen. Morgen even een volledige opstelling maken. Het was een race tegen de klok, heb aanstaande zaterdag eerste feestje met het nieuwe meubel. Voor de liefhebbers nog 2 wat onduidelijke foto's. Foto's zijn namelijk een klein uurtje geleden in het donker gemaakt
Foto 1
Foto 2Topic: Drive in show meubel (1-6-2005 19:26:00)
Extra koeling ?? waarom kan ik in het midden van de fan's de stoeptegels niet zien? (maar wel het hout?)
Misschien de gaten vergeten te zagen?
Op deze manier is er geen koeling. Lucht kan niet aangezogen worden (indien de fan lucht naar binnen blaast).
Of warme lucht kan niet afgezogen worden. (indien de fan warme lucht naar buiten blaast)
Martin.Beetje gezichtsbedrog, uiteraard zijn er wel gaten gezaagd alleen zijn deze op de foto niet goed zichtbaar. Lucht wordt van buiten naar binnen geblazen.
@DJ Chris
Klopt inderdaad, de boxen zijn eigenlijk iets te zwaar voor de speakerstatieven. Op het moment dat we deze boxen kochten waren de juiste niet op voorraad, volgens onze leverancier zijn deze uiterlijk aanstaande vrijdag binnen.
@Wouter15
Voor aluminium hoekstukken hebben we bewust niet gekozen, we wilden graag een case maken zonder deze hoekstukken. Persoonlijk vind ik dit mooier, het enige nadeel is dat je wat langer bezig bent met plamuren
Laadunit van cd speler zit op de juiste hoogte, ben zelf ook niet echt hoog
Topic: Reclame op case (3-8-2005 19:29:00)Klopt inderdaad, de boxen zijn eigenlijk iets te zwaar voor de speakerstatieven. Op het moment dat we deze boxen kochten waren de juiste niet op voorraad, volgens onze leverancier zijn deze uiterlijk aanstaande vrijdag binnen.
@Wouter15
Voor aluminium hoekstukken hebben we bewust niet gekozen, we wilden graag een case maken zonder deze hoekstukken. Persoonlijk vind ik dit mooier, het enige nadeel is dat je wat langer bezig bent met plamuren

Laadunit van cd speler zit op de juiste hoogte, ben zelf ook niet echt hoog
Excuses voor de wat late reactie... Heb net een huisje gekocht en kom ineens veel tijd te kort
@KVM
@DJ Delay
Hier even een paar foto's van onze nieuwe case, op dit moment nog zonder reclame.
Ben benieuwd naar jullie reacties:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Update 19:30 uur:
Ben nu foto's aan het uploaden, kan dus nog ff een paar minuten duren voor bovenstaande links werken.
Update 00:08 uur:
Paar minuten is ietsjes langer geworden
FTP programma is vastgelopen, probeer ff foto's opnieuw te uploaden.
Topic: Reclame op case (30-7-2005 11:59:00)
@KVM
Het lijkt mij sterk dat de naam van je drive-in show niet op je case mag staan. Bovendien heeft het niets met concurrentie te maken. Mits jij ook een evenementen buro hebt, maar dan sluit je natuurlijk geen samenwerkingsverband af.
Als er op zo'n avond iemand naar je toe komt en vraagt hoe hij jouw kan boeken wat dan???
Ik neem dan aan dat jij dan de naam van je drive-in vermeld en het evenementen buro.
Naam van de drive-in show is geen probleem, alleen n.a.w. gegevens mogen niet vermeld worden. Dit om te voorkomen dat ze hun volgende boeking direct bij ons uitvoeren i.p.v. bij het evenementenbureau.Als er op zo'n avond iemand naar je toe komt en vraagt hoe hij jouw kan boeken wat dan???
Ik neem dan aan dat jij dan de naam van je drive-in vermeld en het evenementen buro.
@DJ Delay
Wat ook kan is klitteband op de voorkant van de case plakken, dit valt bijna niet op omdat het ook zwart is (net als de case).
Onze case is blauw
Hier even een paar foto's van onze nieuwe case, op dit moment nog zonder reclame.
Ben benieuwd naar jullie reacties:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Update 19:30 uur:
Ben nu foto's aan het uploaden, kan dus nog ff een paar minuten duren voor bovenstaande links werken.
Update 00:08 uur:
Paar minuten is ietsjes langer geworden
FTP programma is vastgelopen, probeer ff foto's opnieuw te uploaden.Reclame op losse schotten maken die ervoor te plaatsen zijn, of omgekeerd/niet te plaatsen zijn als reclame niet gewenst is.
Heb ik zelf ook aan zitten denken, wat ik ook wel eens gezien hebt is dat ze een soort zeiltje ervoor hangen.Goedemorgen allemaal,
Ik zit met het volgende probleem; we hebben een nieuwe case gebouwd die op eventuele reclame na op de voorkant van de case klaar is.
We hebben een samenwerkingsverband afgesloten met een evenementen bureau. Allemaal hartstikke leuk natuurlijk maar als hun ons inhuren voor een show mag er geen reclame op onze case aanwezig zijn i.v.m. concurrentie.
Aan de andere kant worden we geboekt voor feestjes zonder dat het evenementen bureau hier tussen zit. Op dat moment willen we uiteraard wel reclame maken voor onze drive-in show.
Ons eerste idee was om d.m.v. stickers onze naam en contact gegevens aan de voorkant van de case te maken. Nu moet het dus op de een of andere manier zo worden dat dit demontabel is.
Wie heeft hier ervaring mee en/of ideeën over ?
Topic: Drive in show meubel (8-6-2005 17:06:00)Ik zit met het volgende probleem; we hebben een nieuwe case gebouwd die op eventuele reclame na op de voorkant van de case klaar is.
We hebben een samenwerkingsverband afgesloten met een evenementen bureau. Allemaal hartstikke leuk natuurlijk maar als hun ons inhuren voor een show mag er geen reclame op onze case aanwezig zijn i.v.m. concurrentie.
Aan de andere kant worden we geboekt voor feestjes zonder dat het evenementen bureau hier tussen zit. Op dat moment willen we uiteraard wel reclame maken voor onze drive-in show.
Ons eerste idee was om d.m.v. stickers onze naam en contact gegevens aan de voorkant van de case te maken. Nu moet het dus op de een of andere manier zo worden dat dit demontabel is.
Wie heeft hier ervaring mee en/of ideeën over ?
Heb je inderdaad gelijk in, eigenlijk nooit goed over nagedacht. Ga toch maar Powercon bestellen. Bedankt voor jullie tips !
Topic: Drive in show meubel (8-6-2005 13:38:00)Er gaat inderdaad een normale stekker in, hebben we altijd al gedaan en nog nooit een probleem mee gehad.
Topic: Drive in show meubel (7-6-2005 18:28:00)@partyfish
Kleurtje is inderdaad best wel erg blauw maar in het echt ziet het er wel gaaf uit ( afgelopen zaterdag op een feestje alleen maar positieve reacties gekregen ) Qua spanning gebruiken we normale stopcontacten. Dit hebben we met ons vorige meubel ook gedaan en nooit een probleem gehad.
@Sylvia
CD-Lades zitten hoog genoeg, meubel is net iets meer dan een meter hoog.
@kvm
Power eindtrap steekt idd iets uit, hebben we geen problemen mee. Vervoer gaat trouwens zonder problemen. We hebben een mooie overdekte aanhangwagen waar we wat aanpassingen in gemaakt hebben zodat het meubel rechtop kan staan en dus niets kan raken.
@Tom
Doel van het meubel is idd 4x per week ( liefst meer natuurlijk
) mee on the road te gaan. Voor het bier\frisdrank moeten we nog iets verzinnen, waarschijnlijk een tafeltje achter ons ofzo ( hoe doen jullie dan eigenlijk ? ) er staat geen asbak op het meubel die stond tijdens dit feestje waar deze foto's zijn gemaakt op de grond.
@Niek Bolscher
Hoe bedoel je los ? Dat alles in het meubel verwerkt is ? Dat is juist het mooie ervan. Bijna alles is 19 inch dus als we iets nieuws hebben moet het weer 19 inch zijn.
Zo weer ff genoeg getypt, nog meer vragen ?
Topic: Drive in show meubel (6-6-2005 18:27:00)Kleurtje is inderdaad best wel erg blauw maar in het echt ziet het er wel gaaf uit ( afgelopen zaterdag op een feestje alleen maar positieve reacties gekregen ) Qua spanning gebruiken we normale stopcontacten. Dit hebben we met ons vorige meubel ook gedaan en nooit een probleem gehad.
@Sylvia
CD-Lades zitten hoog genoeg, meubel is net iets meer dan een meter hoog.
@kvm
Power eindtrap steekt idd iets uit, hebben we geen problemen mee. Vervoer gaat trouwens zonder problemen. We hebben een mooie overdekte aanhangwagen waar we wat aanpassingen in gemaakt hebben zodat het meubel rechtop kan staan en dus niets kan raken.
@Tom
Doel van het meubel is idd 4x per week ( liefst meer natuurlijk
) mee on the road te gaan. Voor het bier\frisdrank moeten we nog iets verzinnen, waarschijnlijk een tafeltje achter ons ofzo ( hoe doen jullie dan eigenlijk ? ) er staat geen asbak op het meubel die stond tijdens dit feestje waar deze foto's zijn gemaakt op de grond.@Niek Bolscher
Hoe bedoel je los ? Dat alles in het meubel verwerkt is ? Dat is juist het mooie ervan. Bijna alles is 19 inch dus als we iets nieuws hebben moet het weer 19 inch zijn.
Zo weer ff genoeg getypt, nog meer vragen ?
Heb ondertussen het eerste feeste gehad met het nieuwe meubel. Was een gezellige boel daar. Heb ook weer een paar nieuwe foto's, deze zijn volgens mij wel iets duidelijker:
Voorkant
Achterkant
Heb nog meer foto's maar die moet ik nog ff op m'n pc zetten.
Topic: Drive in show meubel (2-6-2005 23:43:00)Voorkant
Achterkant
Heb nog meer foto's maar die moet ik nog ff op m'n pc zetten.
Luc schreef:
Er zijn geen negatieve bedoelingen hoor, ik kijk gewoon naar wat ik zie op je foto. Eigenlijk is het belachelijk om dit als discussiepunt te stellen, maar die foto geeft toch duidelijk andere dingen weer dan jij beweert. Niet dat het MIJ uitmaakt, maar wellicht maakt het jou wel uit of je case goed gekoeld is dan wel niet goed gekoeld is?Als je wilt maak ik wel een duidelijke foto?
Meubel is trouwens klaar, vanavond alles getest en alles werkt zonder problemen. Morgen even een volledige opstelling maken. Het was een race tegen de klok, heb aanstaande zaterdag eerste feestje met het nieuwe meubel. Voor de liefhebbers nog 2 wat onduidelijke foto's. Foto's zijn namelijk een klein uurtje geleden in het donker gemaakt
Foto 1
Foto 2
kvm schreef:
extra koelingExtra koeling ?? waarom kan ik in het midden van de fan's de stoeptegels niet zien? (maar wel het hout?)
Misschien de gaten vergeten te zagen?
Op deze manier is er geen koeling. Lucht kan niet aangezogen worden (indien de fan lucht naar binnen blaast).
Of warme lucht kan niet afgezogen worden. (indien de fan warme lucht naar buiten blaast)
Martin.