Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 7 van 20)

Topic: Mensen letten meer op hun geld? (9-8-2005 11:13:00)
Och wat hebben we toch slecht he, hier in nederland sneaky :V
Topic: DAP RW-12 of de DAP MC-15 (7-8-2005 18:51:00)
Een compressiedriver ja. Gelukkig is de ene driver de andere niet, maar het is in ieder geval een stuk beter dan een piezo.
Topic: Beatmixen (7-8-2005 18:48:00)
Hoog zit ik erg weinig aan tijdens het mixen. Meeste bas, en mid.
Topic: Geslaagd?!?! (3-8-2005 14:31:00)
Jup, 2006/2007 . Ik heb dan 8 jaar over me vwo gedaan. Tijd dat we eens echt aan de slag gaan shocked 8O ashamed :$
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (3-8-2005 14:24:00)

Ronny B schreef:

Bedankt voor de info.
Zal op het moment dat er versterkers bij komen het even uitpoberen. en zo nodig een 2de groep aan leggen in de case.

Mocht er nog iemand een "oude" versie Palladium P-2000 hebben staan waar hij vanaf wil laat het maar weten. ben nog opzoek. (nier hard opzoek gewoon als ik er tegen aan loop)
Als je met 3/4 dap p-2000's wil gaan draaien neem ik aan dat je ook een flinke geluidset hebt. Als je een flinke geluidset hebt neem ik aan dat je ook voor flinke zalen draait. Mijn ervaring met flinke zalen is dat er CEE32 of CEE63 krachstroom aanwezig is. Omdat je hier meestal ruim in de stroom zit heb ik voor mijn versterkers een mooi verdeelblokje van CEE16 naar 3 losse groepen gemaakt. Die zie je hier: foto
Uiteraard afgezekerd op de onze eigen krachtverdeler.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je bij grote show's meestal ruim in je stroom zit, en je helemaal niet hoeft te klooien om zo veel mogelijk versterkers op één groep te krijgen. Hoewel het natuurlijk altijd handig is, te weten hoe ver je kunt gaan wink ;)
Topic: Geslaagd?!?! (2-8-2005 12:42:00)
Volgend jaar ik waarschijnlijk wink ;) Natuur- en sterrenkunde.
Topic: Versterker keuze?!?!?!?! (31-7-2005 20:54:00)
Volgens mij levert de kleinste lab.gruppen nog niet eens het vermogen van de sterkste skytec, maargoed.
Volgens mij heb je maar een klein deel van nijhuisr's reactie gelezen, en zie je de relativering over het hoofd.
Topic: Reclame op case (30-7-2005 20:33:00)
Wereld beroemd in Nederland vind ik inderdaad ook genoeg wink ;)
Topic: Strobe 1x laten flitsen per bassklop (30-7-2005 20:31:00)
Waarschijnlijk duurt het moment dat je strobe een signaal voor knipperen krijgt, te kort. Een strobe heeft altijd een soort vertraging, doordat hij eerst even moet opladen.
Topic: Behringer EP2500 (29-7-2005 23:46:00)
Sinds wanneer hebben versterkers enige invloed op rondzingen?