Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 7 van 20)
Topic: showtec indigo 4500 led (2-4-2010 22:54:00)
heb er zelf 16, en moet zeggen tot op heden (+- 700 uren) nog geen verschil gemerkt.
Topic: Laser gezocht: budget max 800,- (30-10-2009 18:45:00)verkijk je niet op het totaal aantal mw! Deze laser wordt zowiezo een teleurstelling qua lichtopbrengst.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (22-10-2009 21:55:00)Ook namens ons veel sterkte gewenst aan de familieleden en vrienden in deze donkere periode.
Het zal een groot verlies zijn, ook hier op het forum.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (12-6-2009 10:21:00)Het zal een groot verlies zijn, ook hier op het forum.
je moet ze vliegen op 3 punten (achteraan ook). Ik vlieg deze weliswaar NOOIT boven mensen, enkel in een carre langs de zijkanten waar niemand onder kan lopen.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (11-6-2009 21:14:00)tja zo zie je maar, het zijn niet allemaal tevreden klanten, hé
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (11-6-2009 18:49:00)
Neen, wegens geen plaats genoeg, staan onze meeste flightcases in een aparte ruimte. De scans hebben (nog) geen flightcase. Op de foto is mijn dochter
.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (11-6-2009 15:38:00)
.Beste Eddy, het ligt wel degelijk aan de schuld van het service center (temse). Eerst was er een wachtlijst van herstellingen, dan moesten ze een bepaald stuk bestellen, dan hadden ze het verkeerde stuk gekregen, blablabla, etc...
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (10-6-2009 16:50:00)flightcases staan in een apart magazijn.
Die g-haak hangt er inderdaad om te vliegen, alleen heeft er een snugger iemand deze zo hard aangedraaid dat ik deze er niet meer afkrijg
. zal afslijpen worden.
Bedankt voor de complimenten.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (10-6-2009 10:11:00)Die g-haak hangt er inderdaad om te vliegen, alleen heeft er een snugger iemand deze zo hard aangedraaid dat ik deze er niet meer afkrijg
. zal afslijpen worden.Bedankt voor de complimenten.
Bij deze ook even een paar foto's van mijn opslagruimte annex bureel.
klik
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (7-6-2009 10:25:00)klik
Zoals beloofd, de topkast is van gisteren binnen
. Zoals je kan zien duurt het wel heeeeeel lang tegen dat hij hersteld is, ben benieuwd hoelang ze het nu volhouden. Moest wel niks betalen
. Zoals je kan zien duurt het wel heeeeeel lang tegen dat hij hersteld is, ben benieuwd hoelang ze het nu volhouden. Moest wel niks betalen