Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sucksir

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 7 van 11)

Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-7-2005 11:23:00)
Om maar eens van het offtopic-gedeelte af te komen post ik mijn allerbeste harstyle plaat.

Angerfist - My style from the darkside

Als de break begint, krijg ik spontane kippenvel en de climax brengt me in hogere sferen. Brrrrr.....om gek van te worden.
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (29-6-2005 13:54:00)
Dat klopt, maar als fabrikant heb je een bepaalde doelgroep, in het geval van Dateq is dat de kwaliteit-zoekende DJ in de disco of op beachparty's met zandstormen.

Dus als je naar die doelgroep kijkt, dan heb je een andere doelstelling als fabrikant dan bijvoorbeeld dozenschuiver Reloop.

Aan de hand daarvan maak je keuzes, en die kunnen soms verschillend zijn, maar dat Dj's het niet eens zijn met elkaar, is denk ik niet gepast. Want je hebt nou eenmaal verschillende DJ's en ja speelt mss psychische voorkeur ook altijd een rol. Dus DJ's zullen het nooit echt eens worden.
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (29-6-2005 12:39:00)
De fabrikant moet de indeling van een plate niet baseren op wat ZIJ logisch vinden. Want je moet het logisch maken voor de eindgebruiker, in dit geval de DJ.

Die Led VU-meters zouden daarom ook ergonomisch geplaatst worden en als dan verschillende fabrikanten dat op hun eigen wijze doen, betekent dat 1 van hun niet goed naar de eindgebruikers luisteren.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (29-6-2005 11:15:00)
Nee maar ik kan niet wachten. Heb hem in Duitsland besteld
Edit Mod: Dré: Rest verwijderd, ben daar nogal boos over dus hou dat in het achterhoofd!


Als het goed is komt ie vandaag of morgen binnen. Volgens de desbetreffende webshop binnen 48 uur, nadat de betaling binnen is.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (29-6-2005 08:43:00)
Ja die knopjes op mijn S5000 voelden in het begin ook een beetje raar aan, omdat ik pioneer was gewend, maar je went er wel aan en ik vind het wel prettig zo.

Heb ze nu ongeveer een paar maanden staan en de symbolen op de knopjes staan er nog als de eerste dag op. Toch moet ik eerlijk zeggen dat de knopjes van die pioneer fijner aanvoelen.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (28-6-2005 23:33:00)
ik zie dat jij ook een Denon X1500 mixer bezit. Ben je er tevreden over (objectief) en heb je hem al lang in het bezit?

Ho zijn trouwens de faders, want daar hoor ik verschillende dingen over?
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (28-6-2005 21:56:00)
Ik zat ook een hele lange tijd te twijfelen welke mixer ik zou nemen. De Denon X1500 of de Ecler Nuo 5. Heb uiteindelijk gisteren een Denon X1500 besteld omdat het al1 puur voor thuisgebruik en zelden voor the road en dan zijn die functies wel allemaal handig. Verder past deze mixer gewoon mooi bij mijn S5000's. Verder vind ik de Denon mooier. De nuo komt zo old-school dateq over. Een beetje modernere stijl mag wel.

Maja, ik hoop dat ik tevreden wordt met mij mixer en niet dat ik de faders al moet vervangen na een jaar.laugh :D
Topic: Geslaagd?!?! (16-6-2005 13:21:00)
Ja iedereen gefeliciteerd, en ik ook gefeliciteerd, ik kan nu eindelijk beginnen aan mijn farmacie-opleiding, zodat ik binnen 6 jaar mijn eigen apotheek heb en de bijbehorende Porsche :D
Topic: Defqon1. (14-6-2005 16:17:00)
ik wou dit jaar gaan, maar de kaatjes waren ongelofelijk duur. Plus komt daar de vervoerskosten bij en voedsel en drank. Een jaartje niet geweest scheelt dik 150 euro.

Mja....veel plezier allemaal
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (7-6-2005 15:05:00)

Victor schreef:

De S5000 erg beperkt in het afspelen van MP3? Het is één van de zeer weinige spelers met volledige ondersteuning: VBR én CBR tot 320 kbps, folder search, zoeken op titel en artiest, tags, scratch, seamless loops.

Alleen alphaplay werkt niet met mp3.
Bijna alle cd-spelers met MP3 ondersteunen folder search, zoeken op titel artiest, tags en ook scratch, als die aanwezig is.

Als je met de Denon S5000 scractht heb je een kleinere buffer. Zo kun je met de backspin maar vijf seconden teruggaan, met normale cd's is dit veel langer. Bovendien heb je maar een hotstart en ook een sampler. De mirrormix en hotmix lukt ook niet met MP3. Dat is erg jammer

Dus je kunt wel zeggen dat de S5000 beperkt is in MP3-gebruik. Desalniettemin ben ik wel tevreden over mij Denon. Ben zelfs Denonfan, maar je moet elk product wel objectief bekijken. sneaky :V