Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj merinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 7 van 11)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-1-2007 17:27:00)(Keuken aanrecht is gemiddeld 85cm hoog, een gewoone huis tafel is gemiddeld 75 cm wat te laag is voor op te draaien en slecht voor de rug
. volgens mij ook niet echt een zicht voor het publiek als je de heele tijd voor over gebogen bent.Topic: Scanner 50W ??? (8-1-2007 20:32:00)Topic: DJ Beurs België (3-12-2006 22:53:00)
hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:
elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...
heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!
een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.Dat is een goede oplossing voor nummers terug te vinden maar dan is het probleem van te veel cd koffers mee te slepen niet opgelost en het is enorm veel werk om de hele cd naam/artiest/titels/genre in te geven in de pc !als je het vanaf het begin doet is het gemakelijk bij te houden.
We moeten niet alles zelf in zitten typen, op een cd staan namelijk de namen al op, deze worden door een progje "geript" en komen zo in de database.
progje is gemaakt door mijn collega hoe het juist werkt weet ik ook niet.
Platen moeten wel handmatig in gegeven worden.
de enigste goede oplossingen voor de cd koffer zijn volgens mij:
mp3 cd's en een cd map.Topic: te veel cd koffers meeslepen !! (23-9-2006 15:59:00)
Dré schreef:
Ooh? DJ kan zelfs gehurkt nog z'n leuter op de SL leggen (dus VEEL te laag geplaatst). Niet voor niets heeft een aanrecht thuis een bepaalde hoogte. Da's NIET zodat er ruimte onder blijft voor kastjes maar WEL omdat er nogal wat over nagedacht is. En ondanks dat een DJ vaak een hekel aan afwassen heeft zal hij meestal beamen dat een aanrecht een erg goede werkhoogte heeft.
. volgens mij ook niet echt een zicht voor het publiek als je de heele tijd voor over gebogen bent.Viel mij wat tegen eerlijk gezegd.
Pioneer en numark stalen de show.
veel 2e hands platen verkoop wat wel leuk is als je oude klasiekers zoekt.
Ik heb er enkelen gekocht.
maar had toch net wat meer verwacht.
Topic: DJ Beurs België (2-12-2006 13:17:00)Pioneer en numark stalen de show.
veel 2e hands platen verkoop wat wel leuk is als je oude klasiekers zoekt.
Ik heb er enkelen gekocht.
maar had toch net wat meer verwacht.
vanaf 11u open tot 18u dacht ik ;)
Ik kom ook met mijn collegas!
Topic: Opknap topic (12-11-2006 21:33:00)Ik kom ook met mijn collegas!
Ik heb 2 2de handse wind ups gekocht en opgelapt
het gaat hier om guil statieven:
max H 550cm
Min H 175cm
Min load 25 kg
Max load 250 kg
wat heb ik gedaan:
- opnieuw geschilderd
- 1 takel vervangen
- stikkers aangebracht
- nieuwe ringen aangebracht
- wat gesmeerd en proper gemaakt
- Nieuw wiel aangebracht
FOTO: https://www.mijnalbum.nl/Album=WU7PVQ4I
de eerste foto's zijn hoe dat ik ze heb gekocht de laatste het eind resultaat naturlijk.
Ik vind het wel geslaagd
Topic: D&B B2 of speakerplans C-sub (29-10-2006 15:08:00)het gaat hier om guil statieven:
max H 550cm
Min H 175cm
Min load 25 kg
Max load 250 kg
wat heb ik gedaan:
- opnieuw geschilderd
- 1 takel vervangen
- stikkers aangebracht
- nieuwe ringen aangebracht
- wat gesmeerd en proper gemaakt
- Nieuw wiel aangebracht
FOTO: https://www.mijnalbum.nl/Album=WU7PVQ4I
de eerste foto's zijn hoe dat ik ze heb gekocht de laatste het eind resultaat naturlijk.
Ik vind het wel geslaagd
@didier
Ik ben ook 2* de b2 aan het maken en heb er een plan van.
dit plan was wel niet volledig maar heb het dan zelf op cadkey verder getekend ik zal het even zoeken en zodra ik het gevonden heb post ik het.
edit gevonden en screen print van gemaakt:
https://img237.imageshack.us/img237/1576/b2ql3.jpg
het is dus 1 kant maar langst de andere kant is het juist het zelfde maar dan in spiegelbeeld uiteraard.
Topic: te veel cd koffers meeslepen !! (24-9-2006 18:46:00)Ik ben ook 2* de b2 aan het maken en heb er een plan van.
dit plan was wel niet volledig maar heb het dan zelf op cadkey verder getekend ik zal het even zoeken en zodra ik het gevonden heb post ik het.
edit gevonden en screen print van gemaakt:
https://img237.imageshack.us/img237/1576/b2ql3.jpg
het is dus 1 kant maar langst de andere kant is het juist het zelfde maar dan in spiegelbeeld uiteraard.
djgeert schreef:
dj merinos schreef:
wij hebben onze cd's in een gewone koffers steken.hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:
elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...
heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!
een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
We moeten niet alles zelf in zitten typen, op een cd staan namelijk de namen al op, deze worden door een progje "geript" en komen zo in de database.
progje is gemaakt door mijn collega hoe het juist werkt weet ik ook niet.
Platen moeten wel handmatig in gegeven worden.
de enigste goede oplossingen voor de cd koffer zijn volgens mij:
mp3 cd's en een cd map.
wij hebben onze cd's in een gewone koffers steken.
hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:
elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...
heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!
een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (18-9-2006 20:12:00)hoe wij onze cd's en liedjes terug vinden:
elke cd heeft een code gekregen en zit per genre.
de cd's zitten in een proggrama waar we dan in kunnen zoeken op artiest, cd naam, liedje,...
heel gemakelijk voor een liedje terug te vinden!
een deel kennen we altijd van buiten maar toch moeten we toch af en toe eens een liedje in typen.
Ik ben enorm benieuwd naar het effect van de Moving Stageblinder.
over laatst hier een "movinghead" rookmachien zien passeren nu een blinder. Ik ben benieuwd wat er nog volgt :p
www.new-line.nl/v/20394
hopelijk duikt er snel ergens een filmpje op:p
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (15-9-2006 17:39:00)over laatst hier een "movinghead" rookmachien zien passeren nu een blinder. Ik ben benieuwd wat er nog volgt :p
www.new-line.nl/v/20394
hopelijk duikt er snel ergens een filmpje op:p
Ik en mijn collega gingen naar een klusje, fuif van een klas genoot.
we werden gebracht door de vader(minibus) alles uitgeladen was deze weer verder gereden en kon het opstellen beginnen.
rustig opgesteld tijd zat, tot wanneer we op de conclutie kwamen dat we de koptelefoon vergeten waren
even gaan halen kon niet meer:s
gelukkig had mijn collega zijn mp3 speler nog in zijn jas zitten en hebben we dus de heele avond met mp3 oortjes gedraait. Ik moet zeggen dat dat eigelijk eigelijk goed gaat enkel onhandig voor ff "af te zetten".
we werden gebracht door de vader(minibus) alles uitgeladen was deze weer verder gereden en kon het opstellen beginnen.
rustig opgesteld tijd zat, tot wanneer we op de conclutie kwamen dat we de koptelefoon vergeten waren
even gaan halen kon niet meer:sgelukkig had mijn collega zijn mp3 speler nog in zijn jas zitten en hebben we dus de heele avond met mp3 oortjes gedraait. Ik moet zeggen dat dat eigelijk eigelijk goed gaat enkel onhandig voor ff "af te zetten".