Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 7 van 20)

Topic: Filterz oordoppen (5-1-2006 11:58:00)
bij de eerste "hier"(folder1.jpg) staat onderaan bij opties: met koordje bij de acrylaatmodellen, wat handig is bij het regelmatig in- en uitnemen.

mvg Alex
Topic: Windmachine (4-1-2006 17:16:00)
Op oudejaarsavond heb ik in een zaal 2 grote ventilators zien hangen in de truss. Ga even navraag doen bij het bedrijf dat die avond voor de apparatuur instond welke dit waren. Ik laat hier nog weten welke dit waren.

mvg Alex
Topic: Windmachine (4-1-2006 14:07:00)
wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik me afvraag waarom je een topic uit 2003 aanvult?

mvg Alex
Topic: Windmachine (4-1-2006 12:54:00)
In 2003 bestond deze nog niet?
Topic: XONE: 3D !!! (30-12-2005 15:04:00)
Is er al meer nieuws over deze mixer. Datum wanneer hij voor het eerst in Nederland is of in Dré zijn handen (of beide samen natuurlijk wink ;) ). Ziet er mij toch een veelbelovend apparaat uit dus ben wel benieuwd.

mvg Alex
Topic: 'steigerpijp-rigging' (28-12-2005 18:18:00)
En je denkt dat steiger-materiaal nog niet getest is ofzo? Mijn advies: laat steigerbouw over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben en ervoor gediplomeerd zijn. Als ze steigerbuizen willen neergooien als decoratie: laat ze dat doen. Belichting enz hoort misschien ook bij de decoratie maar hoeft daarom niet aan decoratie te hangen!! Kleed de dj-boot ofzo aan met steigerbuizen maar hang uw lichten op zoals het hoort, niet zoals je denkt dat het ook wel zal gaan. En daarbij, truss staat toch niet mis bij een thema ivm steigers?

mvg Alex
Topic: Profielinhoud verplichten? (23-12-2005 13:18:00)
Zou je natuurlijk beter vragen aan die mensen die het niet willen vrijgeven, ik kan er gewoon begrip voor opbrengen en vind het beter dat je kan kiezen om het al dan niet in te vullen.
Omdat ze bang zijn dat iemand hun gegevens zou misbruiken. Die angst kan oa veroorzaakt worden omdat ze nog niet vertrouwd zijn met het internet.
Gewoon uit eigenwijsheid: "ze moeten dat niet weten", dat zijn dan die mensen die als het verplicht is gewoon fictieve gegevens opgeven.
Kan natuurlijk zijn dat ze in het verleden al eens slechte ervaring gehad hebben bij het weggeven van informatie.
Zijn enkele "redenen" die voor sommigen wel zullen gelden. Zijn misschien niet zo'n goede redenen maar worden zeker wel gebruikt.
Hoofdreden om de keuze bij de gebruiker te laten: komt bij de registratie vriendelijker over.
En ook niet onbelangrijk: Als je de keuze open laat mag je er vrij zeker van zijn dat als er gegevens ingevult zijn, deze ook juist zijn. Mocht je het verplichten dan krijg je situaties waarbij je denkt dat je weet met wie je te maken hebt terwijl die gegevens misschien totaal niet kloppen. Persoonlijk heb ik liever dat ik niet weet met wie ik te maken heb dan dat ik denk dat ik het weet ...
Maar als Dré zou beslissen het verplicht te maken: geen probleem hoor, mijn gegevens zijn ingevuld.

grtz Alex

[edit]Waarom heeft Dré het toen hij het Forum schreef niet verplicht gemaakt? Zal vast wel een reden gehad hebben, zou me verbazen mocht hij er gewoon niet over nagedacht hebben. Wat de reden ook was: veel kans dat die reden nu nog geldig is.
Topic: Profielinhoud verplichten? (22-12-2005 20:09:00)
Voor tweedehands-forum kan ik het inderdaad zeer goed begrijpen. Maar ik zie niet in waarom het nodig is gegevens te hebben op het gewone forum. Je kan toch perfect iemand helpen zonder dat je daarom zijn naam, adres, ... moet weten.
Tot slot: ik heb niet echt een probleem met het vrijgeven van mijn gegevens hoor maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het liever niet vrijgeven om wat voor reden dan ook.

mvg Alex

[edit]wat groovelover zegt: beter geen gegevens dan verkeerde lijkt me? (subtiel verschil)
Topic: Het Punisher baskast topic (22-12-2005 19:45:00)
hij maakt de punisher op zijn kamer lijkt me dan ook dat dit gewoon zijn boxen zijn voor op zijn kamer.
Topic: Profielinhoud verplichten? (22-12-2005 19:36:00)

yoghurt schreef:

met oog op de steeds groter wordende individualiteit.
U bedoelt waarschijnlijk met oog op de steeds kleiner wordende privacy?