Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gunnie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 7 van 8)

Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (15-1-2005 13:25:00)
ding kost 79€ hier in belgie, ik heb het besteld maar is nog niet binnen.
https://www.freestylerdmx.be is een programma dat ermee kan werken dus dit kan je al even checken

van zodra het binnen is ga ik testen happy :)
Topic: De DYNAMO VAN JB (14-1-2005 16:24:00)
ik denk dat je dan voor de extra kosten die je gaat maken (transformator, lamp, koeling etc) je beter doorspaart voor The Winner

en mijn 2de Dynamo hangt aan het plafond laugh :D
nu maar hopen dat de USB > DMX kit morgen binnen is.
heb ze trouwens nu gelinkt met een DMX kabel, is een leuk effect zo met 2 en kan zowel normaal als invers werken.
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (12-1-2005 00:02:00)
degene die ik bedoel trekt meer op deze maar is groter en alleen aan de rand van de saucer lenzen, weet nog goed in welk blaadje het stond. de folder was van 1992 en als ik me niet vergis stond hij samen op dubbele A4 met de Double Derby, Quattro, Octo, flash tubes en nog paar dingetjes maar tot mijn spijt heb ik niet zo lang geleden alles weg gedaan(folders van toen tot nu) sad :(

https://www.starlight-online.com/products/adj/minisaucer.jpg
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (10-1-2005 18:42:00)

BobW schreef:

Toevallig ben ik bezig met de koop van zo'n 5 lamps zwenkbar als waar KVM het over heeft, het betreft de Clay Paky Barriera [500/53] wink ;)

[EDIT] Schiet me net te binnen; ik kwam laatst een prijslijst op internet tegen waarop ik zag dat FAL deze barren ook nog steeds maakt, echter dan met 8 lampen.
Deze zijn verkrijgbaar met 8 gewone par36 lampen van 6V 30W, of met 8 Par36 Aircrafts van 13V 100W [EDIT]
ik bedoelde eigenlijk dat UFO effect, geen plaats hier voor zo een draaiende bak wink ;)
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (10-1-2005 17:50:00)

bartsegers schreef:

jaaah, die hebben ze zelfs nog hangen, waar ik wel eens uitga, (roermond)
maar daar hangtie in een hoek. dus zonder van effect.
hangen ook nog helicoptertjes. maar die kun je nog steeds kopen.
weet iemand er eigenlijk een juiste naam/merk van?
en een helicopter met 4 pars heb ik al 10j wink ;)
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (10-1-2005 13:35:00)

-bart- schreef:

Een ander fenomeen dat ik wèl steeds vaker tegenkom is dat mensen budget apparatuur zonder enige kennis van zake mishandelen, en het vervolgens plastic troep noemen.
daar geef ik je 100% gelijk in. een beetje uitkijken kan echt geen kwaad en dat geld niet alleen voor goedkope apparatuur
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (10-1-2005 02:08:00)
nice effect nog altijd happy :)

offtopic: wat ik altijd mooi vond vroeger was de UFO lamp, draaiende disk met lenzen die om verschillende assen draaide
Topic: De DYNAMO VAN JB (10-1-2005 02:03:00)

poweredge schreef:

Nou vraag ik me eingelijk af. Ik heb ook zo een zolder. maar dan de helft. dus een kamer van 3 meter breed 3 lang en 3 hoog. Zou de Winner dan de beste keuze zijn of heb ik met een Dynamo genoeg? The winner heeft meer lichtopbrengst maar zou dat niet té zijn in een kleinere omgeving?
Nogal late reactie maar heb ondertussen één Dynamo aan men plafond hangen, is bevestigd aan een balk van het dak en is een 3m hoog. Ik blijf erbij dat je voor deze prijs en thuis gebruik niet slecht kunt uitkomen. Een verduisterde kamer is perfect naar mijn mening en de focus is goed in te stellen.

Deze vrijdag komt trouwens normaal de 2de binnen samen met de Velleman K8062 kit voor USB > DMX sturing happy :) meer foto's volgen als alles af is. Tevens ook nog een Mini-tunnel en een Tomahawk van JB-systems gekocht, leuk ding die laatste laugh :D

Btw hier in België waren de Dynamo's blijkbaar bij Beglec ook niet meer op stock daarom dat het even duurt sad :(
Topic: gaffa tape (7-1-2005 01:24:00)

Tom schreef:

toko=winkel
niet tokkie!
rare benaming voor een winkel maarja , bedankt happy :)
Topic: gaffa tape (7-1-2005 01:21:00)

yoghurt schreef:

licht en geluidtoko's
heb het hier al paar keer gezien maar wat is een toko ? ashamed :$