Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 7 van 16)

Topic: Monitoren (2-3-2004 16:28:00)
Ik heb het gelezen, jammer dat de goede heer de Syrincs set niet heeft meegenomen in zijn test. Ik denk dat die set op een score van 70 zou zijn uitgekomen, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog wordt. wat is trouwens het voordeel/nadeel van een aparte/losse bass kist, want geen van de geteste monitors hebben die. Of is de Syrincs set geen monitor set, maar meer een multimedia set, met zeer goede geluidskwaliteit?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (10-2-2004 10:16:00)
Ok, we hebben het niet meer over het commercialiseren, breezerchicks, en over al dan niet nummer 1 van de wereld.
Maar uitsluitend over de nieuwe knaller(s) van Tiesto.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (10-2-2004 09:23:00)
Volgens mij is het doel van een forum om te discuseren, daar is toch niks mis mee. Zolang er maar meningen worden gegeven die goed onderbouwd zijn, en er niet gescholden wordt. Waarom zou hier dan een slotje op moeten? Freedom of speech. Oftewel vijheid van meningsuiting, maar laten we het wel vriendelijk houden.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 20:48:00)
Trouwens op zijn nieuwe album werkt hij samen met BT, toch geen kleine jongen als je het mij vraagt. Zijn vorige album in my memory, vond ik ook goed, er stonden ook mindere nummers op, zoals flight 643 en lethal industry, maar ook goede nummers zoals in my memory, en magik journey, trouwens Suburban train hoor ik nog steeds heel graag. Maar nogmaals, het is een persoonlijk iets. Ik waardeer hem omdat hij altijd zichzelf is gebleven, er zijn een hoop mensen die het daar niet mee eens zijn, maar die letten niet echt op. Tijs is altijd al een verlegen jongen geweest, en dat is hij nog steeds, kijk maar naar een interview, altijd verlegen, en er komt gewoon weinig uit. Hij is in zijn element als hij achter zijn draaitafels staat, maar in het publiek, vrij onzeker. Tuurlijk vult hij zijn zakken met een setje van 1,5 tot 2 uur, dat tienduizenden Euro's opbrengt. Zou jij er nee tegen zeggen? Je hebt ook DJ's als bijv. Jean, (overgens technisch een goede DJ) die zich vermaken met al het vrouwlijk schoon. Hij probeert altijd tijd vrij te maken voor zijn fans, en zelden is hij chagrijnig. (of de apparatuur is niet ok, of door andere omstandigheden) maar dat komt omdat hij het beste van het beste wil, voor zijn publiek. Ik zie hem niet als god ofzo, maar ik hou van zijn muziek, en het laat me dingen vergeten. En er zijn weinig DJ's die dat (bij mij althans) kunnen. En tja dan word je wel eens een beetje pissig als je leest dat hij alleen commerciele muziek maakt, en voor de 16-jarigen misschien wel een hele goede DJ is. Je mag gerust je mening geven over iemand, maar doe dat dan wel op een onderbouwde manier. En dus niet, Nou die Tiesto draait alleen maar muziek voor 16 jarigen, en jat plaatjes en samples van andere DJ's. Momenteel is het wel zo, dat hij een hoop heeft bereikt, Tiesto in concert, 2 DVD's (of zelfs 3) tweemaal verkozen tot wereld no.1 DJ (al dan niet terecht) Best verkopende cd reeks in zijn Genre (zonder reclame) te weten de magik series. Tja, dat er dan een hoop puberende jongens en meisjes op je af komt, is logisch.
Maar als ik 100% eerlijk ben, hoop ik dat hij volgend jaar niet wereld no.1 DJ is. Laat die eer maar aan mensen als Paul van Dijk, Armin van Buuren, etc. etc.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 16:05:00)
Geloof het of niet, maar IEDEREEN, die Tiesto al voor langere tijd volgt prijst die set erg de hemel in. Ik vind het terecht, want het is 1 van zijn beste technische sets, ook al is hij geen technisch wonder. Innercity 1999 vind ik qua muziek het beste.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 15:49:00)
Gedeeltelijk mee eens, soft??? Niet echt, kijk maar naar Invited, en zijn laatste sets. Begint weer een beetje op zijn stijl te lijken zoals ik hem leerde kennen in 97-98. [muggenzift mode aan] Tiesto heeft niet op Trance energy 2000 gedraaid. Ik denk dat je in de war bent met Energy 2000. Wees gerust je bent een van de vele...[muggenzift mode uit]
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 15:26:00)
Tijs is gewoon een goedzak, als er 100-en 15 jarige pubertjes vooraan staan te smeken met een breezer in hun klamme handjes, of meneer Tijs Traffic wil draaien, doet meneer Tijs dat ook. Ikzelf zou het niet doen, maar zoals ik al zei, Tijs is lief voor AL zijn fans. en dan is het moeilijk om nee te zeggen, tegen die opmaakpopjes die met hun 15 jaar al lang op bed moeten liggen. Een van de grote nadelen van commercieel succes. Er komen twee soorten mensen op je af. Degene die verstand van je muziek hebben, en mensen die verstand hebben van sms-en. populaire tingtones, DJ Boozywoozy, en andere apres ski muziek.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 14:59:00)
Mee eens, deze set was een van zijn betere. Iets harder als ik normaal van hem gewend ben, maar des te lekkerder.

01 [00.00] ID # 2 Gatecrasher NEC
02 [04.04] Tiesto - ID
03 [10.41] Re:Locate - Waterfall
04 [16.56] Tiesto - Nyana
05 [24.38] Michel de Heij vs. Secret Cinema - Another Sweater
06 [28.39] Mike Robbins - Are You A Freak?
07 [35.22] Airbase vs. Stigma - Hunting 2004
08 [41.08] Unknown Artist - Fairlight Distriction
09 [47.15] Mark Norman - Phantom Manor
10 [53.05] Hertz - Recreate (Montana Remix)
11 [59.08] Relic - Cue Burner (Offbeat Rework)
12 [61.24] Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
13 [66.44] Marcel Woods - Time Is Running Out

== NOT BROADCASTED ==

14 Clokx - Overdrive
15 William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Tiesto Remix)
16 Ernesto & Bastian - Who Is The Starter (Christo Remix)
17 Tiesto - Traffic (Montana Remix)
18 Katana - Tribal Shock (a13)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-2-2004 13:23:00)
Gelukkig zeg je dat de MEESTE lieden die liefhebber zijn van Tiesto zijn muziek jonger zijn dan 16. Ikzelf ben zo'n 10 jaartjes ouder, en heb echt wel andere "grote" DJ's meegemaakt.
Wat is een goede DJ, iemand die doet wat JIJ lekker vind klinken. Voor zover ik weet is dat iets wat persoonlijk is. En aangezien iedereen een andere smaak heeft, zullen de meningen over 1 DJ ook wel verschillend zijn. Ik heb dikwijls geluisterd naar DJ's als Dave Clarke, Carl Cox, John Digweed, Sasha, enz enz, maar ik werd er niet koud of warm van.
Meeste van die 16 minners kennen alleen lethal industry, flight 643, en traffic. Dat zegt meer over die mensen dan over TIJS (zonder H)
Er word zo vaak gezegd dat hij zelf niet produceert, maar dat het voor hem word gedaan, lijkt me stug, co-produkties lijkt me het juiste woord.
Als je wilt weten waar zijn naam allemaal onderstaat, kijk dan hier maar eens www.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=7741&highlight=fake Tuurlijk zitten er platen bij waarbij hij niet zoveel invloed heeft gehad, maar je mag het wel een indrukwekkend palmares noemen.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat hij 3 jaar geleden betere muziek draaide (voor mij lathans) dan dat hij vandaag de dag doet. Maar om te zeggen dat hij alleen maar commerciele muziek draait, of nummers van zichzelf..... Laatste keer dat ik hem live heb gehoord(Innercity 2003) draaide hij Nyana, Traffic (montana remix), en een nieuw nummer, en natuurlijk de remix van Barber's adagio for strings...dat mag toch wel in een set van bijna 2 uur. En ook Tiesto kan iedere willekeurige (passende) plaat inmixen binnen een plaat of drie. Sterker nog, als je het hem vraagt, doet hij het ook nog, en soms, als je heel veel geluk hebt, krijg je diezelfde plaat van hem, met een krabbel erop.
Topic: OEM of Technics ? (3-2-2004 12:37:00)
Hmmmm TTX-1 is volgens mij echt geen OEM-bak....