Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 7 van 20)

Topic: T4 Probleem (13-8-2009 00:16:00)
ja bulb én zekering waren kapot.

morgen ga ik er weer mee verder.

welke triacs raad jij mij dan aan,
balk is denk ik al een jaar of 6 oud.
Topic: T4 Probleem (12-8-2009 20:48:00)
Vandaag aan het klussen geweest met een defecte T4.

Het probleem:

kanaal 3+4 werkt niet
kanaal 1+2 werkt uitstekend

zekering gecontroleerd, balk gereset niets mocht baten.
Toen de balk maar even opgengemaakt, en wat blijkt complete triac uitelkaar geploft.
Ik heb toen dezelfde triac bij de lokale electroboer opgehaald en erin gesoldeerd.
Maar helaas de balk werkt nog steeds niet,

Morgen ga ik de 2 modules even wisselen met elkaar, kijken waar het probleem precies zit.
Maar heeft iemand nog een idee waar ik nog meer naar kan kijken?
Topic: Het bouwen van een case (31-7-2009 19:23:00)
zozo martijn, ziet er netjes uit man. !
lekker bezig geweest zo ;)
Topic: Wanbetalers (11-7-2009 20:38:00)
Tip voor jou:

volgende keer gewoon je prijzen voor jezelf houden, scheelt een hoop commentaar.
en de volgende keer, lekker even die kabel opnieuwe aan je plug solderen. Scheelt ook een helehoop gedoe.
Topic: Alternatieven EV CP2200 (2-5-2009 13:56:00)
gewoon gaan voor de cp2200, het kost nu iets meer, maar ik denk dat je er later meer plezier aan hebt.

Werk bijna dagelijks met 4 of zelfs 6 zx1 kastjes op een cp2200 en nooit geen gezeur en of problemen, op lage en op hoge volumes.

verder heb ik alleen ervaring met de met cp en q66 versterkers op deze kastjes (word ook aanbevolen door ev zelf)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-4-2009 22:37:00)

Dj Flashlight schreef:

In onze Opel Corsa 1.1 eco, 3 deurs (De brommobiel versie zegmaar laugh :D ) Past ook verrassend veel, 28 lege kratten bier met een bijrijder. 2 lt-184 paste net niet, klep een beetje open en met een touwtje vast.
gaat wel erg ver offtopic, we hebben het over waarmee we de drive-in show vervoeren, niet hoe stoer we zijn door 28 kratten bier te rijden. Want als we dan mee gaan doen.. haal ik ff de 38 m3 erbij dan kan je hele pallets kwijt. razz :p
Topic: Muziek bij prijsuitreiking. (2-2-2009 22:51:00)
tis allemaal heel makkelijk geworden, maakt opdrachtgever niet uit, als er maar iest muzikaals gedraaid word.
Dan is het voor Patrick ook heel simpel.

en gaat die voor iets trance achtigs. klaar is klara. toch bedankt allemaal.
Topic: Muziek bij prijsuitreiking. (30-1-2009 15:20:00)
nee, is té afgezaagd ;) razz :p
Topic: Muziek bij prijsuitreiking. (30-1-2009 12:51:00)
zodra die bekend gemaakt gaat worden,

simply the best, we are the champions had ik al bedacht.
opdrachtgever wou liever iets instrumentaals.
publiek zijn studenten, dus ben al druk aan het zoeken in de richting van de dance scene
Topic: Muziek bij prijsuitreiking. (29-1-2009 11:17:00)
Hallo,

Heeft er iemand ideeén voor muziek bij een prijsuitreiking.

mag ongeveer 20 seconden duren, en liefst instrumentaal.

alle tips en ideeén zijn van harte welkom happy :)