Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 7 van 13)

Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 21:25:00)
Zo ziet die lijm eruit madtown.perfect-id.com/djdaeco/fotos/Lijm.JPG
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 19:47:00)

kvm schreef:

Ik kijk meestal naar de oude bevestiging en gebruik de lijm/kit waarvan ik denk dat die "orgineel" ook gebruikt wordt. (voor zover ik begrepen heb is dat in jou geval niet mogelijk)

Martin.
Die zat er met iets van siliconen kit op (de niet orginele dan)
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 16:03:00)

kvm schreef:

Ook de bedrading van de spiegel motoren zijn niet geschikt voor extreem hoge temperaturen.

Martin.
Denk ik ook want die dingen zijn ook zo klein en dun als wat

Ik denk dat ik dan toch maar beter voor spiegellijm kan gaan (Toch ?)
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 14:04:00)
Hoe warm word dat dan ???

Maar zou dat wel kunnen dan ?
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 12:47:00)

kvm schreef:

In geen geval dubbelzijdig tape.
De bisonlijm ken ik niet, ik neem aan dat de spiegel op metaal geplakt moet worden, kan deze lijm dat ook ?
Bovendien hoe ziet de achterkant van de spiegel eruit?

Volg anders de Bison wijzer,
www.bison.nl/NL/nl/index.do

Martin.
Ik heb deze spiegelijm (staat op de verpakking: 'tast laklaag niet aan' & 'Lijmt traditionele zilverspiegels op allerlei ondergronden') www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07ca4

En ik heb gewoon van die scanspiegeltjes met jah zo'n raare laklaag soort ding achterop
(ps. bison advies zegt ook dat ik die lijm kan gebruiken)
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 12:18:00)
owwkee waar kan ik het dan beter mee doen ? (heb het allebij liggen)

Bison Spiegellijm OF Dubbelzijdig Plakband ?
Topic: Spiegels bevestigen (20-11-2004 22:50:00)

mariodv schreef:

Gebruik zeker geen siliconenkit dat ruikt naar azijn, sterke irriterende geur, want dan word inderdaad op termijn je achterlaag van je spiegeltje weggevreten.Ik spreek uit ervaring, heb dit ook ooit gedaan.
zoals eerder gezegd effe navragen in de bouwmarkt , siliconenlijm die niet aantast.
Misschien kan je ook bij een glasraamhandelaar terecht als ze je niet kunnen helpen in een bouwmarkt.
Ik heb hier wel Speciale spiegellijm liggen van Bison
Ik kijk wel even of die ook op metaal kan lijmen

PS. moet ik nog rekening houden met warme temperaturen van de lamp ????
Topic: Spiegels bevestigen (20-11-2004 21:31:00)

kvm schreef:

Imcowelter schreef:

Over welke scans hebben we het hier? Staat er niks in de handleiding?
Hoogstwaarschijnlijk de MJS Showmakers ?
Zie hoe de oude spiegels bevestigd zijn.
Misschien siliconen kit ?

Martin.
Jah van MJS maar ik kan niet zien hoe de oude bevestigd waren want dat waren niet de orginelen

Maar de spiegels die er nu opzaten waren volgens mij wel met siliconen kit geplakt Maar kan je dat met gewone siliconen kit doen (hoef je niet iets van Water proof te hebben laugh :D) ?? (van de bouwmarkt)
Topic: Spiegels bevestigen (20-11-2004 18:49:00)
Ik heb nieuwe spiegels voor mijn scans gekocht maar nou was mijn vraag:
Hoe moet ik die vast zetten ?? Met welke lijm Of helemaal geen lijm, maar iets anders ?
Topic: Hoe DMX kanalen op scanners instellen? (20-11-2004 17:36:00)
Hij doet het !!!!!!

Ik heb nu

Showmaker 1 op 1
Showmaker 2 op 1+5
showmaker 3 op 1+6

hij doet het is dit dan dus nu goed ?? KAN Ik ze niet zo maar MOLLEN ??