Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj rabe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 7 van 11)
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (1-12-2005 09:11:00)
dankje dj delay en de prijzen vallen ook nog wel mee wij doen aan 3 verschillende op tochten mee 2 vallen er in de zelfde week en een op de zondag er op dus dat moet lukken
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (30-11-2005 20:26:00)
mvg mathijs
oke ik zal eens gaan informeren bij verhuur bedrijven. bedankt delay
mvg mahtijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (30-11-2005 12:51:00)mvg mahtijs
we kopen er ook een aggregaat bij want als ik dit zo lees kan ik beter een aggregaat kopen/ huuren dan het kapot laten gaan wil dit risico ook niet lopen. tom bedankt voor je reactie
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (30-11-2005 10:28:00)mvg mathijs
voorig jaar heeft de p-900 op de aggregaat gestaan dit ging goed niet uit gevallen gene probleemen hij heeft hier ongeveer 20 uur op gelopen zonder problemen
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (29-11-2005 18:42:00)mvg mathijs
ik snap wel dat hij bij de basse terug kan zakken in toeren om dat hij er dan meer stroom nodig is net zo als bij het aan zetten van de versterkers ik heb ook getest of de aggregaat terug liep in toeren wanneer de bassen er waren dit gebeurde niet maar ik weet genoeg ik huur/koop een aggregaat er bij. hartelijk dank voor alle reacties.
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (29-11-2005 17:30:00)mvg mathijs
de versterkers zullen zeker niet clippen daar let ik zelf op, als ik weg ben met drive inn ook niet daar pas ik mee op en is het spul te duur voor maar dat weten jullie ook. maar denk dat het toch verstandiger is om er 2 tenemen mischien dat het op langer duur vataal kan zijn voor de aggregaat. bedankt voor de reacties
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (28-11-2005 21:04:00)mvg mathijs
ben zo straks aan het kijken geweest kan er niet echt wat over vinden behalve dat hij 1900 watt een half uur vol kan houden en continu 1700 watt kan leveren en dat er een aan uit knop op zit voor de stroom
En natuurlijk een voor de aarde, heb helaas ook geen beschrijving het is een 2ehands dus tja ik bel morgen even naar de dealer kijken of ik er meer over te weten kan krijgen.
hartelijk dank voor de reacties
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (28-11-2005 17:42:00)
En natuurlijk een voor de aarde, heb helaas ook geen beschrijving het is een 2ehands dus tja ik bel morgen even naar de dealer kijken of ik er meer over te weten kan krijgen.hartelijk dank voor de reacties
mvg mathijs
bedankt tom voor de goede tip maar hoe kan ik zien of de aggregaat dit heeft
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (27-11-2005 20:22:00)mvg mathijs
dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de aggregaat 10/15 min laten lopen en dan de versterkers aan doen.
mvg mathijs
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (27-11-2005 17:27:00)mvg mathijs
bedankt voor de reaties ik zal eens gaan meten, dat doe ik morgen wel even ik stuur met de versterker de volgende speakers aan:
2x dap rw-15
2x dap rw-18b
maar zal morgen ook de aggregaat een uurlaten lopen met de muziek op vol vermogen kijk wat hij doet. dat de versterker even terug loopt in toeren is normaal dit doet hij ook bij een 500 watt bouwlamp dus dit lijkt mij niet erg.
mvg mathijs
2x dap rw-15
2x dap rw-18b
maar zal morgen ook de aggregaat een uurlaten lopen met de muziek op vol vermogen kijk wat hij doet. dat de versterker even terug loopt in toeren is normaal dit doet hij ook bij een 500 watt bouwlamp dus dit lijkt mij niet erg.
mvg mathijs