Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 7 van 20)

Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (19-1-2005 17:00:00)

sylvia schreef:

Da's de Grote Catacombe, herkenbaar uit duizenden vanwege de tafel die er al 20 jaar zo staat en het stuk metaal boven de gains van de mixer, waar je met een spijker nog wel achterlangs kan om het volume alsnog omhoog te krijgen.

Jammer dat de eigenaar er al zeker 10 jaar niks aan gedaan heeft, die kelder wordt steeds vunziger. Daarnaast heeft-ie grote problemen met geluidsoverlast. Ik sla klussen daar dan ook meestal af. (Of er moet inmiddels iets aan die situatie veranderd zijn.)

Deze kelder is een STUK kleiner dan de kelder waar ik gisteren heb gestaan trouwens.
Die mixer hebben we alleen naar gekeken, verder maar niks mee gedaan wink ;) Geluidsoverlast kregen we op een gegeve moment ook commentaar over. Het schijnt zelfs dat de politie langs zou zijn geweest, maar daar hebben we zelf weinig/niets van gemerkt. Op een gegeven moment de bas iets verder dicht gedraait, en iedereen tevrede. Schijnt dat het vooral kwam doordat de deur constand open stond. Het ziet er inderdaad niet echt fantastisch uit, maar voor dit soort feestjes vond ik het een leuke ruimte.
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (19-1-2005 14:57:00)

fredje schreef:

mn wijnkelder angry
als je volgende keer daar weer stiekum een feestje geeft,
danzwaait er wat laugh :D
ashamed :$ Woeps...verkeerde foto zekerlaugh :D
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (19-1-2005 12:50:00)
https://www.geinteam.nl/plaatje/albums/25%20november/normal_vakantie%20204.jpg
Misschien kan je aan deze foto zien welke catacombe ik bedoel laugh :D enige foto waarop misschien iets herkenbaars staat (hangt wink ;) )

Met de Peavey's pro15 vulden we deze ruimte ook zonder enige problemen, klonk zelfs erg goed.
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (19-1-2005 12:02:00)

sylvia schreef:

Gisteren mijn eerste feestje gehad, voor pakweg 100 man in een Utrechtse werfkelder.
Welke kelder was het? Ik moest laatst op een schoolfeest van de Pabo draaien in de....(grote of kleine razz :p ja, lekker duidelijk, aangezien ze ook allebei bestaan laugh :D ) catacombe. Was het daar toevallig?

Leuke ruimtes altijd, die werven, werftheater is ook zo leuk happy :)
Mooi dat de speakers bevallen.
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (17-1-2005 17:26:00)

sylvia schreef:

Jullie mogen jaloers zijn razz :p .
Ik maak van het aanbod gebruik laugh :D
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (17-1-2005 12:28:00)
Bij Numark is het gewoon simpel, zonder cue/pauze krijg je em niet open. Perfect vind ik zelf, aparte beveiliging via een apart knopje vind ik onzin... maar dat is mijn mening
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (16-1-2005 16:16:00)
Ik blijf het toch heerlijk vinden het tromgeroofel weer te horen van Het donderd en het bliksemd van Guus Meeuwis. Ik hoor het nu alweer, porrompompop porrompompom porrorrorrompompom laugh :D
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (16-1-2005 14:41:00)

RonnieB schreef:

Ook moeten ze wel uitkijken dat ze de prijs niet te hoog leggen, want volgens mij heb je voor de prijs van een CDJ100 nu al een budget spelertje met loops en scratch?
Maar waarom kiezen mensen vaak toch voor een pio? Vanwege de betrouwbaarheid. Als deze speler net zo betrouwbaar blijkt te zijn als de 100, dan hebben ze blijkbaar geluisterd naar op en aanmerkingen over de 100, en dat allemaal toegevoegt. Dus nog steeds een simpele cd speler, maar nu met een loopje erbij enzo. En (ik dacht dat het bij de 100 10% was) gewoon 16%pitch. Niet dat je het echt nodig hebt, maar toch. Ik vin em wel cool, ookal heb ik liever Numark wink ;)

[edit] ik bedoel dus dat je aan 10% pitch ook al wel genoeg hebt wink ;) [edit]
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (15-1-2005 08:23:00)
Ik vrees dat er nog iets is wat zal overwaaien vanuit de apres ski gebieden: Schnappi laugh :D

Een 9 jarig duits meisje dat een liedje zingt over een krokodil, ik heb het gehoort, en ik kan duitsers nu helemaal niet meer serieus nemen kwa muziek laugh :D Een aantal radio stations in Nederland zouden het ook al een aantal keren (in verschillende remixen) hebben laten horen!
Topic: Hoe bedraad (230V) ik veilig een flightcase? (1-1-2005 14:58:00)

Webbie schreef:

https://home.tiscali.nl/~nientje/Peavey/sp1-mediteer.jpg

Greetz Webbie....
Ik dacht me te kunne herinnere dat iemand hier op het forum heel erg op zoek was naar deze speaker, maar dat heb ik niet echt gevolgt verder shut up :X laugh :D