Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 7 van 20)
Topic: MIXMAN DM2 (22-12-2004 17:30:00)
Als je kunt beatmixen kan je meestal ook wel aardige backspin. Andersom niet altijdTopic: Draaitafel meubel (9-12-2004 22:32:00)
Heb me nu wat meer verdiept in het apparaat (vooral de demo op de site van mixman) en dit is eigenlijk niet wat ik verwachte. Dit is geen controler om mee te draaien maar eentje om standaart bijgevoegde liedjes te remixen. Lijkt me niet het ding wat de meeste hier zoeken
Topic: MIXMAN DM2 (21-12-2004 22:10:00)
Hm geen pitch control op een aparte fader? beetje raar hoor
Mixvibes als standalone programma is overigens best goed. Ik vind bpm studio en traktor beter maar ik heb het zeker slechter gezien als mixvibes. Heb overigens laatst op de herkules djconsole gedraait voor het eerst en dat viel me ook gigantisch mee (dacht dat het speelgoed was. Is het ook ,maar wel bruikbaar voor het geld!) dus dit apparaat kan ook nog wel eens meevallen met een beetje mazzel.
Topic: Draaitafel meubel (11-12-2004 00:24:00)
Mixvibes als standalone programma is overigens best goed. Ik vind bpm studio en traktor beter maar ik heb het zeker slechter gezien als mixvibes. Heb overigens laatst op de herkules djconsole gedraait voor het eerst en dat viel me ook gigantisch mee (dacht dat het speelgoed was. Is het ook ,maar wel bruikbaar voor het geld!) dus dit apparaat kan ook nog wel eens meevallen met een beetje mazzel.De galant serie waar ik het over heb heeft verstelbare poten. Nog gaan deze maar tot 82 cm (zonder frame en blad) dus zal een cm of 90 hoog zijn. Uitgaande van de T poten. Laat dat nou net ook de werkhoogte van mijn meubel zijn ,dus dat zou misschien wel gaan.... (ben 1.85m lang)
Topic: hardware matige dj desk; dj kontroll (10-12-2004 09:38:00)Ik vind het probleem een beetje de afmetingen van dit ding. Dit zet niet zomaar iedereen die thuis wat wil klooien op zijn bureau ,dan moet je er namelijk een buro extra voor aanschaffen. Die geluidskaart is niet zon probleem. Een maya kaartje kost ook niet zoveel als je het vergelijkt met dit aparaat. Voor de rest had die mixer er van mij niet zo opgehoeven (software matig faden is 9 van de 10 keer vertraging dus doe mij maar gewoon traditionele hardware
) Voor de rest ziet dit er voor het geld wel goed uit. Zitten in ieder geval geen bartsmit onderdelen in ,en de prijs is niet abnormaal hoog in vergelijking met de hercules.
Topic: Mixing Skills (10-12-2004 09:28:00)
) Voor de rest ziet dit er voor het geld wel goed uit. Zitten in ieder geval geen bartsmit onderdelen in ,en de prijs is niet abnormaal hoog in vergelijking met de hercules.Heel juist, maar ik durf wedden dat mensen die dat kunnen ook niet hoeven te twijfelen aan hun (andere) mixingskills
Ik niet ,er is volgens mij niets makkelijkers als een zwiep aan je platter geven en je schuifje dicht te schuiven. Veel djs zijn et daar mee eens ,want het word idd nogal eens misbruikt. Heb wel eens een dj aangehoort die heel de avond achter bijna elk nummer zon zwiep geeft. Kon niet zeggen dat die gast nou echt zo goed was hoor
Als je kunt beatmixen kan je meestal ook wel aardige backspin. Andersom niet altijdIk zit nu aan een galant bureau
Bevalt goed hoor ,maar je kunt voor een stuk minder geld zelf ook wel wat moois maken volgens mij
Mijn discomeubel nu is in totaal 100 euro ofzo ,mijn buro 500 en dat zou ik voor een draaitafelmeubel niet uitgeven
Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (8-12-2004 16:42:00)
Bevalt goed hoor ,maar je kunt voor een stuk minder geld zelf ook wel wat moois maken volgens mij
Mijn discomeubel nu is in totaal 100 euro ofzo ,mijn buro 500 en dat zou ik voor een draaitafelmeubel niet uitgeven
Oke ,alsnog heel erg bedankt voor het antwoord op mijn vraag. Ik ga het eens tegen elkaar afwegen..
Misschien dat ik het toch bij het vertrouwde idee van de xtc houdt. Tis toch een dateq he
.
Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (8-12-2004 16:35:00)
Misschien dat ik het toch bij het vertrouwde idee van de xtc houdt. Tis toch een dateq he
.Tja ben ik al de halve middag mee bezig ,maar een duidelijke vergelijking van de duurzaamheid kan ik niet vinden. Wel dat ze beiden goed zijn ,maar dat is niet wat ik wil weten (voor 500 euro mag zon apparaat ook wel goed zijn
) Ik wil vooral weten of deze mixer niet net als mijn gemini na 2 jaar zijn beste tijd heeft gehad...
Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (8-12-2004 15:44:00)
) Ik wil vooral weten of deze mixer niet net als mijn gemini na 2 jaar zijn beste tijd heeft gehad...Ik heb nog nooit op de vestax gedraait ,maar is de kwaliteit van deze mixer (faders en potmeters vooral) iets dat kan tippen aan de duurdere dateq xtc (mits je 80 mm freek bent?) Als hij werkelijk uit de productie gaat ,ga ik denk ik toch over die aankoop nadenken. Vooral de prijs ,de 80mm faders en de send/return staat me wel aan namelijk
(ik maar stiekem geld opzij leggen voor dateq zonder deze vestax ooit te hebben overweegt
). Er moet toch ooit wat nieuws komen. Draai alweer 2 jaar op mijn ps626i en die begint een beetje kuren te krijgen (wel afgedekt ,toch last van stof in de potmeters (faders niet)
en heb genoeg geld voor de vestax.) Mijn vraag dus ,dateq xtc of vestax pcv 275 op lange termijn genomen (de volgende mixer die ik koop moet jaren mee gaan. Een stuk langer als 2 jaar dus ik wil natuurlijk wel kwaliteit)
Topic: DJ Decks en FS platen, iemand ervaring? (28-11-2004 11:52:00)
(ik maar stiekem geld opzij leggen voor dateq zonder deze vestax ooit te hebben overweegt
). Er moet toch ooit wat nieuws komen. Draai alweer 2 jaar op mijn ps626i en die begint een beetje kuren te krijgen (wel afgedekt ,toch last van stof in de potmeters (faders niet)
en heb genoeg geld voor de vestax.) Mijn vraag dus ,dateq xtc of vestax pcv 275 op lange termijn genomen (de volgende mixer die ik koop moet jaren mee gaan. Een stuk langer als 2 jaar dus ik wil natuurlijk wel kwaliteit)We wachten in spanning af
(zal wel moeten
)
(zal wel moeten
)