Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 7 van 20)
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 13:27:00)
DJ Mert - Jumpstyle my styleDie heb ik ook, maar dat is niet echt een plaat, is meer een zelf gemixte plaat door 1 van de zovele dj's in de wereld
!
Bedankt, dan ga ik denk ik om het simpel te houden (mits mijn kennis in dreamweaver niet denderend groot is, zoals bijvoorbeeld die div ;-) ) gewoon één foto wegdoen.
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 10:53:00)Hallo iedereen, ik heb wat problemen met mijn website. Namelijk in Firefox is ALLES in orde en in IE niet.
De foto's die als header gebruikt worden staan in FF netjes naast mekaar, maar in IE staat er 1 foto op een onderste rij, dus wie helpt me hierbij?
Bedankt op voorhand ( ookal heeft het niets uitgeholpen ;-) ).
[EDIT]Voor de website zie profiel
.[/EDIT]
Topic: dj wallpapers voor desktop (28-9-2006 10:33:00)De foto's die als header gebruikt worden staan in FF netjes naast mekaar, maar in IE staat er 1 foto op een onderste rij, dus wie helpt me hierbij?
Bedankt op voorhand ( ookal heeft het niets uitgeholpen ;-) ).
[EDIT]Voor de website zie profiel
.[/EDIT]Lekker duidelijk die eerste
, maar mijn desktop trekt er wel op (staat ook bijna vol ;-) )
Topic: We hebben een nieuw vip lid (28-9-2006 10:29:00)
, maar mijn desktop trekt er wel op (staat ook bijna vol ;-) )Ik zal me moeten inhouden dus
! (Kwa belasting, niet kwanti / kwaliteit
.) Maar het goede nieuws is, het zal nog wel effe duren eer ik daaraan toegekomen ben
.
Topic: Newbie vraag over aanschaf boxen (celestion/dap/of zelfbouw?) Uw mening graag (28-9-2006 10:27:00)
! (Kwa belasting, niet kwanti / kwaliteit
.) Maar het goede nieuws is, het zal nog wel effe duren eer ik daaraan toegekomen ben
.@ Dré: In zijn eerste post voor hij het heeft bewerkt waren het links, daarna heeft hij het bewerkt en dan waren het foto's
...
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 18:41:00)
...Gefeli iedereen! Nu moet ik nog wat ervaring & goede praat verkopen dan is het mijn beurt
..
Topic: Suggestie webshop en forum (19-9-2006 16:24:00)
..Hey leuk nu kan je ook zien waar hij / zij van komt
.
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (8-9-2006 21:44:00)
.Probeer eens harder te drukken op je flash-knopjes, heb ik ook vaak problemen mee.
Topic: Kan ik hiermee beginnen? (8-9-2006 18:49:00)Mp3 cdtje niet, maar mp3-gebrand-als-audio wel ;-)..
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (7-9-2006 19:45:00)tinuhz schreef:
Heb hem hier nog niet gezien volgens mijn
DJ Mert - Jumpstyle my style
!