Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 7 van 20)

Topic: lichtplan (25-5-2004 17:30:00)
Waarom 6 als front? Ik zou gewoon 2 fourbars als front doen met leuke tintjes erin (152,156,205) Zowieso kun je met parren niet echt een lekker front maken. Dus gebruik hier voor liever fresnels (zachte rand ipv PC)

Tussen je scans gooi je dan de overgebleven parren (4, liefst 8) in en die geef je wederom een leuk kleurtje (een kleur die niet in de scans zit bijvoorbeeld. Zo heb je maximaal kleurengebruik)

Open wit als front zou ik dus niet doen. De gezichten gaan er erg bleek door lijken, gewoon een leuk frontkleurtje voor doen
Topic: G-forze 2004 outdoor (24-5-2004 22:22:00)

speakerfreak schreef:

wat zijn bases:$?
Head = de kop van een m'head
Base = het plateu van de head

[edit] joost was me voor[edit]
Topic: G-forze 2004 outdoor (23-5-2004 19:47:00)
op welke lichttafel heb je al die prachtspulletjes aangestuurd?
Topic: enquete: wie is hier nog modemer (23-5-2004 18:59:00)
Zit hier op een 386/128 adsl verbinding en gaat prima. Alleen mn computer houdt het niet bij. Pentium II 350 sad :(
Topic: Parlampen van showtec (20-5-2004 21:04:00)
om dit topic even omhoog te schoppen.

Wil binnekort 500 w volglas lampen in mn parren gaan zetten en zag dat de showtecs ontzettend goedkoop zijn shocked 8O

Wil namelijk liever niet op raylights overgaan en wil toch die extra *bof* in mn parretjes dan een 300 watter. Voor het geld lijken me ze erg leuk maar zijn ze ook een beetje robuust en gaan ze ook lang mee, of is het het zelfde verhaal als de 300 watters van showtec?
Topic: velleman space 250 (19-5-2004 18:06:00)
ok, foutje bedankt, vondt het ook niet zo duidelijk met die reflector. leek net een ELC, maar nu de lamp gezien te hebben moet ik mijn fout toegeven happy :)
Topic: velleman space 250 (19-5-2004 16:28:00)
wil niet veel zeggen, maar een msd lampje is toch een stuk groter dan dat in die reflector past lijkt mij. Weet niet of jullie wel eens een HMI/MSD lamp vast gehad hebben maar een 700 w HMI lamp is zo groot als de palm van je hand (nog wel groter)

[edit] ik zie dit www.new-line.nl/v/4580 nog niet in een ELC reflectortje passen [edit]
Topic: velleman space 250 (19-5-2004 14:32:00)
Is dat wel MSD250?

Volgens mij gewoon 250w ELC
Topic: maxxyz (11-5-2004 18:04:00)
ga er maar van uit dat je voor het geld van een maxxys een leuk autootje kan kopen laugh :D

als je nagaat dat een grandMA zo'n slordige 28.000 kost
Topic: disco/club party's-stageplek (10-5-2004 16:18:00)
ik heb een keer voor verstandelijke gehandicapten mensen een musical gedaan. Zeer vriendelijke en hartelijke mensen. Hart van goud, Heb ik zeer positieve ervaringen mee opgedaan