Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tha joshh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 7 van 11)
Topic: Speaker "ranglijst". (13-10-2003 23:04:00)
Bedankt voor je tip!Graag gedaan! voor 2 1800X'en heb ik iets minder dan 500 euro betaald. Topic: Speaker "ranglijst". (13-10-2003 20:56:00)Ik wil je aanraden eens naar de Behringer kasten te kijken, ben ik zelf zeer over te spreken. Ik heb een sub-top setje met 2 1800's en 2 1020's (moeten later 1220's worden) Dit klinkt toch heel behoorlijk voor niet al te veel geld... Dus kijk eens naar de Eurolive serie www.behringer.com/02_products/groupindex.cfm?mid=2&smid=2&lang=eng Topic: flightcase voor scans (8-10-2003 23:25:00)
.Tja, ik vind dat de SM I net te weinig functies heeft. (gebaseerd op gebruikers ervaringen die ik had verzameld) Maar 1 ding is me nog steeds niet helemaal duidelijk; Heeft de SM II dezelfde vertraging in de live-mode als de SM I ?Topic: Welke Scanners?? (8-10-2003 19:50:00)
www.qualitysound.nl/img86.jpg
www.qualitysound.nl/img91.jpgMag ik Niek eens vragen wat er in het midden tussen die scans in hangt??Topic: Firestorm (8-10-2003 19:44:00) Over dik anderhalve week hoop ik er twee in mijn bezit te hebben, in combinatie met een scanmaster II. Ik zal een reviewtje maken zodra ik ze heb.Topic: flightcase voor scans (8-10-2003 19:26:00)
Philip_Janssen schreef:
Die Behringer EuroLive speakers zien er inderdaad netjes uit. Wat heb je betaald voor die B1800X's? Ik denk dat ik er meteen die B1520's erbij pak. Ik ga morgen ff kijken bij "de lokale dealer" of hij iets heeft staan. Tegen welke prijzen en hoe het klinkt uiteraard.Bedankt voor je tip!
Philip_Janssen schreef:
Ik ben gewoon op zoek naar nieuwe speakers. Ik kan natuurlijk wel de winkels afgaan, maar daar krijg ik eigelijk alleen maar verkoop praatjes. Ik wil graag ervaringen hebben van mensen die echt met die speakers gedraait hebben. En uiteraard de specs, prijs enzovoorts. En uiteindelijk kan ik (en eventueel ook anderen) een conclusie trekken, sparen en iets moois kopen!Ik neem aan dat firestorms niet veel groter zijn dan cyc's ? Die case heb je niet hier gekocht...
Vraag aan dré: Heb je een scan-case in je assortiment waar 1 of 2 firestorms inpassen?
Topic: Firestorm (8-10-2003 23:07:00)Vraag aan dré: Heb je een scan-case in je assortiment waar 1 of 2 firestorms inpassen?
martijn schreef:
zozo, een scanmaster 2? beginnen we (iedereen) verstandig te worden? t valt me op dat er steeds meer voor een sm 2 wordt gekozen, en niet de 1. overigens ben ik ook in het bezit van een sm 2
.Niek Bolscher schreef:
Zal het nog ff toelichten aan de hand van enkele foto's:www.qualitysound.nl/img86.jpg
www.qualitysound.nl/img91.jpg
HaRdStYLe schreef:
Wie heeft de FireStorm in zijn bezit!?!?!?Is het misshien al gelukt met je foto?
Topic: flightcase voor scans (7-10-2003 13:53:00)ok, alvast bedankt!
Topic: afscheid... (7-10-2003 13:49:00)Veel sterkte en succes verder
Topic: flightcase voor scans (7-10-2003 13:38:00)Welke flightcase zouden jullie me aanraden voor 2 firestorm scans? (en eventueel een scanmaster II en de kabels) zelf dacht ik aan deze: www.new-line.nl/v/10889 Anders zou ik er toch zelf een moeten maken, ook leuk, maar ik heb er niet zo veel tijd voor