Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 7 van 11)

Topic: HQ-Power Exciter 250 (2-2-2005 19:23:00)
Misschien komt dat wel door mijn post shut up :X
Topic: GAE users (19-1-2005 18:56:00)
BTW voor meer info www.gae.de
Topic: GAE users (19-1-2005 18:56:00)
Heb zelf twee stuks GAE Pro stage 15"+1" staan. Gebruik hem samen met de bijbehorende controller + dbx eq.

Wanneer je "full power" gaat wil het topje nog wel eens scherp klinken maar dit is grotendeels te "verhelpen" dmv de eq.

Verder werk ik weleens met de GAE Director set. Lekker "krachtig" setje en perfect voor bands etc vooral prijs/kwaliteit verhouding errug sterk. Voor trance/techno etc zou ik niet voor deze set gaan maar dat is persoonlijk.
Topic: HQ-Power Exciter 250 (19-1-2005 18:42:00)
Foto's zien er goed uit.
Levensduur is dus nog een variabele, kan iemand wat zinvols zeggen over de gebruikte onderdelen?

Groeten,
Martin
Topic: HQ-Power Exciter 250 (19-1-2005 10:37:00)
HQ-Power Exciter 250 Professionele 6-kanaals scanner MSD 250W
!!!(100% gelijk aan Futurelight DJ-scan 250)!!!!(beweren bepaalde shops)

Kenmerken

kanalen:
kanaal 1: pan
kanaal 2: tilt
kanaal 3: kleurwiel (7 kleuren + wit + regenboogeffect in beide richtingen)
kanaal 4: gobowiel (7 gobo's + open + black-out + sluiter)
kanaal 5: draaiende gobo's
kanaal 6: stroboscoop (0-10Hz)
DMX-gestuurd, muziekgestuurd en master/slave sturing
"fuzzy sound"-regeling: programma gaat gewoon verder, zelfs wanneer er even geen muziek te horen is
digitale display
manuele focussering

Specificaties

type lamp: 250MSD
voeding: 230Vac / 50Hz
afmetingen: 525 x 300 x 150mm
gewicht: 15kg
===================
Zit er zelf aan te denken om een stel van deze scans te kopen. Want spec's zien er erg goed uit.
Nu is dus mijn vraag of mensen deze scan al gebruik hebben en wat zijn of haar ervaring met deze scan is.
Topic: Jb systems VIBE 30 luidsprekers (19-1-2005 10:32:00)
Dré al tijd gehad om ze te beluisteren?
Topic: GAE users (19-1-2005 10:31:00)
Hallo,

Werk nu zelf alweer 2 jaar met dit merk (pro stage serie) en ben er zeer tevreden over. Toch is het nog relatief onbekend bij de 'grote massa'.
Zijn er meer mensen die werken met GAE en die zijn of haar ervaring wil delen. (Even vermelden om welke serie het gaat aub.)
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (25-12-2004 14:00:00)

DJ/LJ Savidge schreef:

Ik heb die OEM bak al gezien Exiter.
Voor het geld doet ie het erg mooi.

Wat ik alleen begreep van de jongen die ze hier verkoopt is dat ze weleens een probleem kunnen hebben met een HotRestrike.
Het "o zo mooie" digitale display heeft dan de kuur finaal de flippen??
Hmz, meer mensen die deze ervaring hebben?
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (19-12-2004 21:42:00)
[slaapmode off] klopt idd, was nog beetje slaperig denk ik laugh :D laugh :D
bedoelde dus de exciter 250.

(heb het al ff aangepast)
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (19-12-2004 18:50:00)
Dat is de space 250, zoek ze van de exciter 250.
Iig bedankt voor de moeite.