Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 7 van 20)
Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (19-9-2005 18:57:00)
dat was geregeld, zowel met het barpersoneel (die het zijn vergeten) als met de organisatie (die het zijn vergeten), dan heb je toch een probleem lijkt me? ik neem het risico in ieder geval niet
Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (19-9-2005 18:01:00)
Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (19-9-2005 17:29:00)
Nog nooit van een kraan gehoord?
Drinken neem ik nooit mee. Een paar Liga Milkbreaks voor noodgevallen wel.ik ben misschien lastig, maar ik lust niet alle kraanwater (serieus
)Topic: Wat nemen jullie mee op een klus? (19-9-2005 17:27:00)Dat ben ik absoluut niet met je eens
Reason lijkt wat het uiterlijk betreft meer op de werkelijkheid, maar een programma dat geen externe midi ondersteund vind ik niet echt dicht bij de werkelijkheid. Ik zou eerder voor Fruityloops gaan omdat dat programma de laatste jaren steeds beter wordt, het is echt een volwaardige sequencer het worden met alles erop en eraan, maar het allerbelangrijkste van fruityloops vind ik nog wel dat je er OOK simpel mee aan de slag kunt.Topic: noob zoekt simpel antwoord op enkele vragen omtrent softwarematig produceren (15-9-2005 18:35:00)
kijk anders eens naar dit https://xc.aopen.com.tw/aoeb/index.aspx Kleine goede pc's. En ze zien er ook nog mooi uit.deze zijn niet echt geschikt voor muziek te maken... met een celeron processor kun je dat wel op je buik schrijven
Topic: noob zoekt simpel antwoord op enkele vragen omtrent softwarematig produceren (15-9-2005 13:05:00)die 2e zul je bedoelen
Topic: Geluidsset 1500 man (6-9-2005 17:45:00)
Imcowelter schreef:
Altijd op zo'n avond even met het barpersoneel wat regelen. Zeker als je alleen bent is dat wel handig. Meestal vinden ze het helemaal niet erg om af en toe even langs te komen en meteen even een babbeltje te maken.

roberto schreef:
Honger heb ik wel eens ja, maar dorst nooit. Dat kan je héél erg makkelijk zelf regelen of ff iemand voor je laten halen
Dan heb je nog nooit een praktijksituatie meegemaakt waar dat niet ging... we hebben een keer gehad waar je rond de 10/15 minuten in de rij stond voor wat te drinken... dan kun je het wel laten halen, maar dat gaat ook niet sneller

Sylvia schreef:
H. schreef:
dan heb ik geen zin om uit te drogen (of te sterven van de honger
Drinken neem ik nooit mee. Een paar Liga Milkbreaks voor noodgevallen wel.
)Nemen jullie ook eten/drinken mee? Ookal hebben we in het contract staan dat we drinken krijgen van de opdrachtgever en dat we bij shows van langer dan 5 uur ook van eten voorzien moeten worden... je krijgt het niet altijd op tijd en dan heb ik geen zin om uit te drogen (of te sterven van de honger
wij hebben dus altijd wat flessen spa blauw/rood voor noodgevallen bij ons en koekjes 
Topic: Geavanceerd muziek programma... (16-9-2005 15:23:00)
wij hebben dus altijd wat flessen spa blauw/rood voor noodgevallen bij ons en koekjes 
Snake schreef:
Je kunt ook Fruityloops gebruiken, maar met Reason kom je dichter bij de werkelijkheid te staan.
Reason lijkt wat het uiterlijk betreft meer op de werkelijkheid, maar een programma dat geen externe midi ondersteund vind ik niet echt dicht bij de werkelijkheid. Ik zou eerder voor Fruityloops gaan omdat dat programma de laatste jaren steeds beter wordt, het is echt een volwaardige sequencer het worden met alles erop en eraan, maar het allerbelangrijkste van fruityloops vind ik nog wel dat je er OOK simpel mee aan de slag kunt.klopt... ik zie nu dat er ook een pentium 4 in kan
Topic: noob zoekt simpel antwoord op enkele vragen omtrent softwarematig produceren (15-9-2005 17:01:00)ccc schreef:
Misschien neem je een laptop omdat je niet veel plaats hebt?kijk anders eens naar dit https://xc.aopen.com.tw/aoeb/index.aspx Kleine goede pc's. En ze zien er ook nog mooi uit.

Als je simpel wilt producen maakt het niet veel uit of je een windows pc/laptop hebt, maar als je verder wilt gaan en zeker als je alles met software wilt gaan doen zou ik zeker kijken naar een apple powermac of powerbook.
Topic: Geluidsset 1500 man (6-9-2005 20:50:00)DJ Sietse schreef:
Nou.. ik denk dat een dubbele set van de eerste link heel aardig in de buurt komt.