Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 7 van 15)

Topic: Aztek Dj Robo/big robo (20-12-2005 17:23:00)
Ik bedoelde de waardes maar die heb ik inmiddels al gevonden.
mvg mark
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (20-12-2005 16:57:00)
Ik zocht meer ff naar de functies enzo maar waarschijnlijk deze vakantie ga ik ff wat filmpjes opnemen mag jij kijken als je kan zien welke welke is.
Groet Mark
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (20-12-2005 15:39:00)
Aha dank je wel happy :)
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (19-12-2005 22:54:00)
Hoi Andere,

Hier:

Dré schreef:

Ik zal de DJ Robo naast de Winner leggen (want daar ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar). Winner heeft zich inderdaad bewezen (alleen zou het wel een optie zijn een beter lampvoetje in het apparaat te zetten bij de volgende productierun ;-)
sprak je er over een om vergelijking te maken tussen the winner en een dj robo scan maar die is er volgens mij niet gekomen of heb ik die gemist?
Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (1-12-2005 17:06:00)
https://www.chatman.nl/shop.asp?item=FB220C72-67E2-49D8-937F-EB2959972F48
Hier is de riem tekoop
Topic: Gisteren: helse tocht! (28-11-2005 13:21:00)
Jeej heb ik eindelijk wat te doen op me vrijedag wink ;)
Topic: Gisteren: helse tocht! (28-11-2005 12:11:00)
UPDATE:NOg steeds geen sneeuw gezien hier in het Noorden laugh :D
Topic: Gisteren: helse tocht! (26-11-2005 12:38:00)
Bij het bedrijf waar ik werk zijn 2 vrachtauto's gisteravond gestrant.
Ze zijn nu nog steeds niet terug.
Zal wel lekker koud zijn geweest in de cabine
Topic: Fliteware bestellen. (17-11-2005 16:26:00)
Kijk daar hebben ze dan de ANWB voor razz :p
Topic: New-line busje gespot (17-10-2005 17:26:00)
Jammer dat het nogal verweg is vanaf hier.
Maar lijkt me best leuk om eens een stage te doen happy :)

Maar dat duurd nog wel even voor dat ik dat mag doen.