Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 7 van 20)

Topic: Pioneer CDJ-800 MK II (20-10-2008 21:47:00)
De topic start is opzoek naar een goekopere versie van een een cdj 800, dan zit een 1000 er helemaal niet in natuurlijk sneaky :V

@ topic starter; hoeveel zou je er dan wel aan uit willen geven? Heb je al wat huiswerk gedaan? Wat zou je er minimaal voor functies op willen? etc etc (zo kunnen we er weinig mee)

Je zou naar een cdj 800 mk 1 kunnen kijken (als mp3 niet belangrijk is)
of misschien een numark axis 4 (lekker basic en goedkoop)
En er zijn ongetwijfeld nog vele andere spelers die in die catogorie vallen, wat meer informatie is toch wel wenselijk..
Topic: van draadklemmen naar speakon (18-10-2008 14:13:00)
ja ze zijn er wel, echter heeft dre ze niet in de shop staan en zijn 2 polig nog duurder dan 4 polig ook.. (Beide was ik helaas niet van op de hoogte)

Dus gewoon 4 polig nemen

rood aan + 1
zwart aan - 1
Topic: van draadklemmen naar speakon (18-10-2008 11:25:00)
zoals ik het zo lees is het voor thuis, toch?
doorlussen doe je toch niet (hoeveel ohm zijn je speakers?)

gewoon lekker voor speakon 2 polig gaan,

bedraden rood = plus, zwart is min...

aansluiten is toch niet zo moeilijk? je haalt de zwarte/rode van de draadklemmen af en die soldeer je aan de speakon, er in zetten en klaar...
Topic: Buma stemra betalen voor muziek op je site (6-10-2008 21:19:00)
Er was vandaag nog aandacht voor bij Kassa, (een soort consumenten programma, waar gedupeerde mensen via de televisie als nog proberen hun gelijk te halen.)

Er was een meneer, die werkte in de bouw (freelancer), keuken, badkamer you name it.
Was klein bedrijf dat het echt via via werk moest regelen. Vrouw kwam dus met leuke idee om een website te maken.
Naast zijn werk had meneer nog een andere passie; muziek.

Nu raden jullie het al, mevrouw had ook een nummer van manlief op gezet en een maand later viel rekening van buma/stemra op de mat. Het eigen opgenomen nummer zou te veel op een bestaand nummer lijken (echt niet, was te vreselijk om te horen) Toch mocht meneer even 1500 euro op tafel leggen.

Meneer heeft buma gebelt en die gaven toe een fout gemaakt te hebben. Meneer dacht blij te zijn en er genadig van af te komen, dus niet; 2 weken later lag er een bon van 500 euro op de deur mat.

Ik vraag me echt af waar het heen gaat. Ik ga nu het fragment opzoeken. Er was gewoon geen overeenkomst tussen de nummers. Al zat er wel overeenkomst in; meneer heeft het zelf gemaakt en gebruikt het niet voor commerciele doeleinden (als je het fragment hoort, snap je me meteen ;-)
Topic: dap xtreme 700 (31-7-2008 13:37:00)
ook limburg is iets te ver ;-)

iig bedankt voor het aanbod.

zal wel een keertje amp huren (en vergelijken met palladium 1200/ vs v 3001 en crown xls 602 (allemaal op brug)

daar moet vast wel iets tussen zitten ;-)

Vincent
Topic: dap xtreme 700 (29-7-2008 21:58:00)
hoorn ga ik helaas niet redden (woon zelf in baarn en heb geen eigen vervoer), toch bedankt voor je aanbod..

Iemand anders die de 700 tot het uiterste heeft gedreven op een beetje serieuse sub (no hard feelings)?
Topic: Voor iedereen die net begint en vragen heeft over de aanschaf van een lichtset. (29-7-2008 09:05:00)
Dank je wel Douwe, wat ik bedoelde (met de overeenkomst van filters kwa nummering + ...) is onderdaad met correctie filters. Ik zal het nog wel keertje uitzoeken en dan hier posten (word vanaaf oid)

MVG VIncent
Topic: dap xtreme 700 (28-7-2008 21:58:00)
denk dat ik de zoekmachine inmiddels wel weet te vinden (anders kwam ik niet op dit topic shut up :X)

nergens staat beschreven hoe de xtreme presteerd op het laag en hoe de kwaliteit is ivm v 3001/palladium (anders mag je wel even linkje posten?

Nogmaals, gezocht heb ik zeker, gevonden nog niet (echte reviews he, niet iemand die er 1ntje op 11n mc 15 oid geprobeert heeft (no hard feelings).
Topic: dap xtreme 700 (28-7-2008 20:46:00)
Beste Dames/heren,

aangezien ik binnenkort toch aan de versterkers moet (m'n eaw sb 150 kopietjes zijn er niet alleen voor de looks natuurlijk laugh :D )

Aangezien ik student ben en momenteel werkeloos (ben erg druk met stages/verlagen) is het budget niet zo groot. De mogelijkheden daarom minder en minder shut up :X

Waar zou ik de sb 150 (kopietjes) (1200 watt per stuk) mee versterken?

2 x Xtrme 700 (1 per sub in brug) nieuw
2 x Palladium 1200/1600 nieuw
2 x American Audio V 3000(of 3001) 2 de hands

De versterkers moeten dus zo goed mogelijk drukken op de (15 inch) subs.

De versterker zal ongeveer 2/3 x in de maand vol belast worden (feestjes- ook verhuur) en voor de rest mij thuis van geluid voor zien.

Graag ervaringen van mensen die minimaal 2 vergeleken hebben (anders kan je niet vergelijken ;-).

In ieder geval bedankt..

MVG Vincent
Topic: 2speakers van 600 watt merk: Skytec, wat voor versterker past erbij? (28-7-2008 14:42:00)
wat Edie bedoelt is of de rechter aansluiting, of bedoelt is om door te lussen, dus naar een andere box. Dan is aan de binnenkant, rood-rood / zwart-zwart door gelinkt.

Wat ook een mogelijkheid is (lijkt mij van niet maar je weet het nooit ;-))

is dat je losse 8 inchers stereo kan aansturen (nogmaals lijk mij niet ;-)

maar aangezien weinig mensen ervaringen zullen hebben met deze speakers (je kan niet alles hebben ;-) zul jij dat ons antwoord moeten vermelden (=schroevedraaier pakken)

Of in de handleiding/specs kijken op site fabrikant/winkel (zal wel weinig info beschikbaar zijn) ;-)