Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timcooijmans
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Timcooijmans (Pagina: 7 van 10)
Topic: WYSIWYG standaard truss constructies (22-10-2006 12:00:00)
En je kan een gebouwde truss constructie wel saven en later toevoegen.
Je merge hem dan gewoon in je nieuwe plot.
En de assembly functie doet waarschijnlijk wonderen voor je .
mocht je meer willen weten dan hoor ik het graagKan je mij dan eens een voorbeeld geven hoe je 2 geassembleerde stukken truss aan elkaar assembleerd met de assembly tool? Dus je hebt bijvoorbeeld 2 stukken truss die bestaan uit 3 delen die je netjes aan elkaar hebt geassembleerd. Hoe kan je dan met assembly van die 2 stukken 1 maken?
Je kan gewoon een truss constructie saven door hem te selecteren en op save te drukken. Je kan dan aangeven of je je hele bestand of alleen een deel wil saven (ik heb dit nooit gebruikt maar je hebt inderdaad gelijk)Topic: DMX / MIDI / SMPTE ondersteuning (21-10-2006 17:08:00)Martin LJ is een goed voorbeeld die perfect met MIDI getriggerd kan worden. Standaard zit er al wat ingebakken maar je kan zelfs nog een extern midi programma draaien voor meer functies. Topic: Martin MiniMac Profile Moving Head of GLP Ypoc 250 (16-10-2006 13:16:00)
Maar dan kan ik eigenlijk beter de Martin Mania SCX700 kopen, die heeft mooiere gobo's en kleuren dan de Martin Mania SCX600. Hij kost dan ook rond de €840,- maar dan heb ik ook wat naar mijn wensen. Huren is voor mij geen optie want ik gebruik ze ook als hobby.
Tot zover bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
LJ OnnoWaarom is huren geen optie als je ze als hobby gebruikt?Topic: draadloos geluid carnavalswagen (7-10-2006 10:32:00)
ik geloof dat die kastjes TV ANYWHERE heette.
maar bij c*nr*d zullen ze ze ongetwijfelt hebben. let er dan wel op dat er een audio signaal in kan door bijvoorbeeld 2 cinch stekers.
succes ermee
Een Sure setje is net even van een andere kwaliteit.
Maar het zou inderdaad ook met een Sure setje werken.Topic: 16bit >< 24bit (13-9-2006 19:02:00)Omdat er geen O/V profiel voor is. Deze kun je op www.martin.com/forum requesten. Wel URL naar handleiding er bij doen!Topic: Welke DMX sturing? (9-9-2006 10:09:00)Ja, sterker nog je kunt tot 17 Sequences (apparate programma's) naast elkaar draaien (het maakt niet uit of in het progamma parren of movingheads of scanners zitten) Verder heb je nog 12 knoppen voor simpele aan uit dingen (strobo oid)
Edit: Dit gaat wel over Martin Light JockeyTopic: goede lichtset voor 100 euro (30-8-2006 22:03:00)
.
MaartenDoe maar wel, de ledparren van tegenwoordig die een beetje te betalen zijn. Hebben zo weinig output dat ze net een 300W spotje evennaren. Je hebt wel de echte duurdere dan moet je ze niet bij Showtech oid zoeken.
Mijn advies;
Ga voor PAR 56 / S4 waarbij S4 toch wel mijn voorkeur heeft.Topic: Stel je even voor... (24-8-2006 18:35:00)
Frank@HighEnd schreef:
Welke versie wysiwyg heb je draaien?En je kan een gebouwde truss constructie wel saven en later toevoegen.
Je merge hem dan gewoon in je nieuwe plot.
En de assembly functie doet waarschijnlijk wonderen voor je .
mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag
Je kan gewoon een truss constructie saven door hem te selecteren en op save te drukken. Je kan dan aangeven of je je hele bestand of alleen een deel wil saven (ik heb dit nooit gebruikt maar je hebt inderdaad gelijk)
Fossalta schreef:
2 uur achter elkaar... is een hoop programmeerwerk op een simpele console... misschien is het dan makkelijker te kijken naar een software pakket die je d.m.v. midi kan triggeren.. (alhoewel ik zo 123 niet een prog weet die dat kan [offtopic] *voegt idee toe aan DMX studio todo list [/offtopic])LJ Onno schreef:
Hallo,Maar dan kan ik eigenlijk beter de Martin Mania SCX700 kopen, die heeft mooiere gobo's en kleuren dan de Martin Mania SCX600. Hij kost dan ook rond de €840,- maar dan heb ik ook wat naar mijn wensen. Huren is voor mij geen optie want ik gebruik ze ook als hobby.
Tot zover bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
LJ Onno
night06 schreef:
misschien een draadloos zendertje voor tv. waarbij een composiet + audio ingang op zit, en bij de ontvanger ook.ik geloof dat die kastjes TV ANYWHERE heette.
maar bij c*nr*d zullen ze ze ongetwijfelt hebben. let er dan wel op dat er een audio signaal in kan door bijvoorbeeld 2 cinch stekers.
succes ermee
Maar het zou inderdaad ook met een Sure setje werken.Horen; ja misschien.
Harder geluid; nee.
16bit/24bit gaat over de kwaliteit van het geluid niet over de geluidsproductie.
Topic: Welke DMX sturing? (9-9-2006 20:41:00)Harder geluid; nee.
16bit/24bit gaat over de kwaliteit van het geluid niet over de geluidsproductie.
LJ D!voy schreef:
ik heb de demo versie van martin light jockey maar daar krijg ik de eurolite ts-5 niet in de visualizer waardoor komt dat(de winner lukt wel)LJ D!voy schreef:
is het ook moglijk om zowel een programma voor parren als een programma voor scans af te spelen?Edit: Dit gaat wel over Martin Light Jockey
Klik
Dit is ongeveer het enige wat je kunt krijgen voor 100 euro, Zelfs 4 parren + dimmer haal je niet!
Topic: Beginnen met Parspots Of Lichteffecten?? (26-8-2006 12:16:00)Dit is ongeveer het enige wat je kunt krijgen voor 100 euro, Zelfs 4 parren + dimmer haal je niet!
Maarten-square schreef:
En vergeet de ledparren niet
.Maarten
Mijn advies;
Ga voor PAR 56 / S4 waarbij S4 toch wel mijn voorkeur heeft.
Pfoe, ik zit hier al een hele tijd maar heb me volgens mij nog nooit voor gestelt.
Nou ik ben Tim Cooijmans, ik heb anderhalf jaar bij een locaal licht en geluids verhuur bedrijf gewerkt waar ik van alles deed. Op het moment werk ik voor mezelf en plan ik voornamelijk dance evenementen qua licht. Ook ben ik bezig met het ontwerp van een aantal nieuwe fixtures.
Nou ik ben Tim Cooijmans, ik heb anderhalf jaar bij een locaal licht en geluids verhuur bedrijf gewerkt waar ik van alles deed. Op het moment werk ik voor mezelf en plan ik voornamelijk dance evenementen qua licht. Ook ben ik bezig met het ontwerp van een aantal nieuwe fixtures.