Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 7 van 15)

Topic: Aangelopen RCF ART 500 door versterker (31-12-2004 19:36:00)
Ik heb ook nog 2 van die art500 gevallen staan en nog open ook. De 15" zou ook nog wel eens de S800 kunnen zijn. Het blijft wel een gok..
Topic: SUB-meeting (20-11-2004 16:58:00)
Beste mensen,

Ik vind het erg spijtig om te moeten meedelen, maar wegens privé-omstandigheden zie ik helaas geen mogelijkheid om morgen naar de testdag toe te komen, mijn excuses. Mochten sommige mensen speciaal Funktion One willen horen, neem dan gerust even contact met me op, dan regel ik een andere keer een demo voor de geinteresseerden.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's, veel plezier en succes allen!
Topic: te huur gezocht, pa voor Carnavalswagen (19-11-2004 14:08:00)
Een 3-weg JBL set, kan dus ook inhouden 2x een 3-weg fullrange kastje.....
Topic: SUB-meeting (18-11-2004 17:23:00)
Ik kan vrijwel zeker, dus zal dan wat Funktion One F218's en RES5 meenemen, samen met amprack en proc.

Tot zondag.
Topic: DJ Expo 2004 (15-11-2004 22:08:00)
Oke hierbij dan de veel besproken Pioneer/Conijn dames....

www.think-audio.nl/images/beursdames.jpg
Topic: DJ Expo 2004 (15-11-2004 16:04:00)

Tom schreef:

Lekkere beurs als je niet eens een geluidsset mag demonstreren..... sad :(
Geluid, (function one) das nou net wat je doet.
Nee, als ik een beurs organiseren zou,
heb ik daar een prima oplossing voorwink ;)
Hoi Tom,

Opzich was daar een mogelijkheid voor, een apart 'lokaal' reserveren. Helaas was de beurs zelf ook één grote testruimte en daar was ik niet vanuit gegaan.

@Jop, het voelde ook niet als een negatieve aanval, je reactie was absoluut terecht. Daarom heb ik ook maar weer heel snel besloten om het uit te zetten. Er waren toch wel mensen die het kende het punt snapte dat ik het niet aan had staan. Serieuse demo kan je in die herrie etc natuurlijk niet geven.

Groeten, Remco
Topic: DJ Expo 2004 (14-11-2004 22:31:00)

jop schreef:

ER was ook een hele mooie stand met function one. Echter niet aangesloten (de stoppen zouden er anders uitgaan...)
Later deze middag besloten de heren toch maar een versterker te gaan fixen, eentje van omnitronic wel te verstaan. We moesten lachen maar t was eerder om te janken......
Hallo Jop,

Allereerst bedankt voor het compliment over de stand. Om het even helder te communiseren hier;
In de 'algemene voorwaarden' van de beurs stond duidelijk omschreven dat het niet toegestaan wat om als standhouder de andere standhouders in welke vorm dan ook te hinderen. Aangezien je voor een beetje demo van een geluidssysteem al vrij snel een andere stand hindert, besloten we om de set niet aan te sluiten.
Toen de twee stands naast ons wel herrie aan het maken waren, dacht ik op een gegeven moment, goed laat ik ook zacht wat aan zetten. Bij een college een omnitronic nieuw uit doos gepakt, het leek me dat er wel wat geluid uit moest komen. We prikten bij onze buurman (dj) in om zo in ieder geval twee stands te hebben met dezelfde muziek. Helaas waren deze (op dat moment) behoorlijk aan het spelen met de cd-spelers. Daarnaast kwam was de versterker van die kwaliteit dat er zowel vrijwel geen geluid uit kwam, en wat eruit kwam was op die manier niet echt prettig. Toen er 1 minuut geluid aanstond kwam de organisatie naar ons toe. Daarna is besloten om het gelijk weer af te koppelen. Dus inderdaad die 4 minuten met geluid had ik ook beter achterwege kunnen laten. Uit frustratie doe je soms gekke dingen zullen we maar zeggen.

Tot 3x toe zijn inderdaad de stoppen gesprongen.

Verder altijd leuk om met collega's in contact te komen en kennissen te zien.
Topic: DJ Expo 2004 (2-11-2004 17:59:00)
Dit is inderdaad de beurs Remy....

Dus wie zin heeft om even langs te komen bij de stand......ik zie jullie vanzelf wel verschijnen. Think! Audio is de naam.
Topic: het nut van 21" speakers (1-11-2004 18:54:00)
AD heeft zelfs een dubbele 21" subkast...
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 00:31:00)
Haha, altijd leuk.

Maargoed wel aardig om even te hebben rondgelopen en zodoende met een paar mensen van het forum een handje kunnen schudden.

Over de beurs zelf kan ik helaas niet erg postitief zijn. Alles is er nu ook onderhand wel over gezegd. Wellicht volgend jaar beter, mocht er een vervolg komen.