Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 7 van 18)

Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 19:17:00)
En nog wat detail foto's

https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600098.JPG
Feest op straat
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600088.JPG
Amprack 2* FP6400 2* FP3400 1* FP2600 + BSS Omnidrive happy :) happy :)
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600085.JPG
Truck
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600081.JPG
Kleine tecnare set
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600074.JPG
DAS+AK set
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600073.JPG
Nogmaals
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600006.JPG
Uitzicht vanop de wagen, 2* LABhorn
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600005.JPG
De grootste wagen met grote 22kW Tecnare set + LABhorns
https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600013.JPG
DAS+AK set

Los van mij ;
4 dubbele Community VLF+S

https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600083.JPG
Topic: carnavalswagen bouwen (15-2-2005 12:24:00)

dj-exca schreef:

Kunnen jullie me even vertellen wat er ongeveer op deze wagen stond?
Dit was toch alleszins feest... happy :)

https://www.sottos.be/v2/gallery/newmovies/MOV00376.mpeg

Daar staat ook niet zoveel man op,
en veel meer heb je denkik niet nodig voor op te vallen..
Haja, dit was geen carnaval happy :) , gewoon cityparade.... razz :p

groeten,
Exca
Blauwhout ?? Zo te zien zijn dat TSW-718's
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (14-2-2005 20:33:00)

remczero schreef:

Webbie schreef:

Hallo,

Genoeg voor carnavalswagen?

Maandag reed ik in Oisterwijk van de zaak naar huis, en kwam een carnavalswagen tegen die behoorlijk hard stond. Nu rij ik ik gewoon door, maar bij het passeren van de carnavalswagen (raampje van mijn auto op een kiertje van 5 cm) schrok ik me kapot.

ZO HARD, een bass-dreun kwam zo hard binnen dat mijn oor er zeer van deed. Nou vraag ik je toch, als het ZO hard staat is het toch niet gezond meer. Die mensen die op die wagen stonden moeten toch op het eind van de middag een behoorlijke gehoorbeschadiging hebben opgelopen.

Ik hoorde op de zaak dat er in Tilburg en omstreken veel klachten waren betreffende de veel te harde muziek.

Begrijp me niet verkeert, ik hou ook wel van een stevig volume, maar wat ik maandag meemaakte was echt niet gezond meer.....

Greetz Webbie...
Ik denk dat deze ook in udenhout heeft rondgereden (waar ik woon ,enkele km's van oisterwijk). De mensen die er op stonden hadden ook stukjes kurk in hun oren laugh :D. Op die wagen stonden echt wel enkele tientallen kilowattjes volgens mij shocked 8O Is hier in de omgeving elk jaar een hele wedstrijd wie het hardst kan ,maar je kunt het ook te gek maken... Je voelt als je er wat meters vanaf staat je ingewanden meetrillen/schudden...
De 3 grootste sets waren respectievelijk;

30kW aan Sound Projects
22kW aan Tecnare + LABgruppen
18kW aan Community VLF+S-toppen + QSC & Crest amping

Tecnare set was beduidend het luidste happy :)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (14-2-2005 18:36:00)

dj beat schreef:

heyla,

Is er iemand naar Bocholt(belgië) stoet geweest? Daar was een wagen (met een vlag van cafe de buis) Het geluid van deze wagen was uitermate lekker en heel zuiver. Ik kan niet zeggen welk merk het was. Er stonden 4baskasten en 4topkasten op. Het was een soort saloon.

Groetjes
Foto's ???
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (14-2-2005 10:21:00)

R!CK schreef:

Zeker de eerste wagen TDS shocked 8O

maja. stond erbij en luisterde ernaar! wink ;)
Heb je het gehoort ? Wat vond je ervan laugh :D ?
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (13-2-2005 14:16:00)
Hier stond de tent toch het meeste op zijn kop met 2 nr's :

Darkraver - komt tie dan he
De apres Skihut & piraat Duckie Drouwen - speedy gonzales in tirol
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (13-2-2005 11:59:00)

ideedeluxe schreef:

Waarom nog moeite doen, om een opbouw op zo'n wagen te zetten? sneaky :V Ben ik nu de enige die vindt dat de kerk het midden van het dorp verlaten heeft? laugh :D

John
Die is hier vervangen door de lokale discotheek razz :p
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (12-2-2005 20:11:00)
En de foto's :

1e Wagen
6* Tecnare VL2122T (2*12 + 2) hoorngeladen
6* Tecnare SV218 (2*18) hoorngeladen
2* LABhorn
1* LABgruppen FP2400
2* LABgruppen FP3400
2* LABgruppen FP6400
1* BSS Omnidrive
1* DBX Driverack PA
1* Ecler MAC90v
1* Denon DN4000F
https://www.cafemichels.nl/fotoboek/Carnaval%202005/optocht%202005/optocht2005081.jpg
https://www.cafemichels.nl/fotoboek/Carnaval%202005/optocht%202005/optocht2005080.jpg

2e Wagen
4* Tecnare 10+1" hoorngeladen
2* Tecnare SV218 (2*18) hoorngeladen
3* QSC PL2.0
1* Ecler MAC40v
1* Denon DN2100F

https://www.cafemichels.nl/fotoboek/Carnaval%202005/optocht%202005/optocht2005069.jpg
https://www.cafemichels.nl/fotoboek/Carnaval%202005/optocht%202005/optocht2005070.jpg

3e Wagen
4* DAS ST215 (2*15 + 2") hoorngeladen
4* AK B218 (2*18")
1* QSC PL218
1* QSC PL230
1* QSC PL236
1* Antari F-nogwat rooker
2* Eurolite N-150 sneeuwmachines
1* Ecler MAC70v
1* Denon DN2100F
https://www.cafemichels.nl/fotoboek/Carnaval%202005/optocht%202005/optocht2005066.jpg

En nog 3 aggregaten; 2* Atlas Copco QAS28 & 1* Atlas Copco QAS48
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (11-2-2005 20:08:00)

Webbie schreef:

...
Maandag reed ik in Oisterwijk van de zaak naar huis, en kwam een carnavalswagen tegen die behoorlijk hard stond. Nu rij ik ik gewoon door, maar bij het passeren van de carnavalswagen (raampje van mijn auto op een kiertje van 5 cm) schrok ik me kapot.

ZO HARD, een bass-dreun kwam zo hard binnen dat mijn oor er zeer van deed. Nou vraag ik je toch, als het ZO hard staat is het toch niet gezond meer. Die mensen die op die wagen stonden moeten toch op het eind van de middag een behoorlijke gehoorbeschadiging hebben opgelopen.
....
Webbie, had dan tenminste hallo gezegt tegen me laugh :DAls ik gevraagt word om een set te regelen die abnormale SPL neer kan zetten dan word dat gedaan. Deze set werd dan ook door mij daar gezet. Het ging idd asociaal hard. Alles was versterkt met LABgruppen en BSS processor. Totaal stonden er 6 dubbbel 18" basshoorns met 13200 watt er op, en 6 stuks VL2122T toppen (2*12+2) en 2 LABhorns,dit setje haalde ong een cont. SPL van 146-150dB.

De 2e set die ik heb geregeld heeft zelfs de krant gehaalt ! een 4 stuks DAS ST215, en 4 AK B218 bassen met 10kW aan QSC PL2 amping. Over de gehoorbeschadiging, iedereen draagde doppen en er werd ook gewaarschuwt.

Het derde setje (4* 10+1 hoornloaded) + nog 2 dubbel 18" basshoorns klapte ook zeer lekker :) Alle DJ-sets waren Denon DN2100F en DN4000 en Ecler MAC mixer. Ben al met carnaval opnieuw benadert voor nog meer sets om weg te zetten [:o schreef:

Ik zal a.s Maandag wat foto's plaatsen, dan heb ik ze binnen
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (10-2-2005 12:19:00)
Gewoon alles lekker glad EQen totdat het naar behoren klinkt.