Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pulse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 7 van 13)

Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (17-9-2003 14:28:00)
Dan kan je dus beter een trui OP de kist leggen, met de speaker erboven op! happy :)

Maar eh, wat zijn glijbanen trouwens?
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (17-9-2003 14:17:00)
Dre.. Jij bent natuurlijk wel een heel klein mannetje, maar ik heb jij een trui met een volume van 55x55x90? LxBxH??
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (17-9-2003 09:11:00)
En zou je, als je de speakers op mijn kist plaats ook last krijgen van veel resonantie?
Of is er een truc op dit te dempen, door er bijvoorbeeld materiaal op de kast te zetten?
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (16-9-2003 09:24:00)
Oh dus!

Dan worden de speakers mooi ingebouwd. Dank je wel Tom.
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (16-9-2003 09:09:00)
Hout = inkoop
leer= gratis
hoeksteunen + wieltjes = heb ik al.

Maar als we het dan toch over subjes hebben...

Ik kan natuurlijk wel subjes kopen. Maar wat voor investering wordt dat dan speakerfreak?
Advies?
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (16-9-2003 08:42:00)
Ik heb een kar van 3 meter lang.. En overdekt. D(gRrrrr)é.. happy :)

Maar dat idee van de Topjes in de kast is inderdaad wel een heel goed idee!
Dank je wel. laugh :D
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (15-9-2003 12:43:00)
Hallo!

verderop in dit forum het maken van een discomeubel.. www.new-line.nl/forum/read/?t=4342

Is het handiger om 2 speakers stands te kopen (ik heb 2 DAP pr115 87CM hoog)
of 2 houten kistjes te maken met zwart Sky leer bekleed, passend bij het meubel?

Welke stands kan ik dan kopen?
Welke hoogte moeten die kistjes komen?

Tips?
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (12-9-2003 13:00:00)
We bouwen het zo dat de versterker + 19" Case zo in het meubel kan, door hem erin te schuiven.

De switchpack weegt niks. En mijn flightcase van de 650i en CD400X schuiven we er zeg maar ook in, en maken we een inkeping (vreemd woord trouwens) in het meubel. Zo kan je de belangrijke zaken er zo uit liften.

Er komt voor een gaatje waar achter het hout de rookmahine tegenaan gelegd word.

En we maken 1 groot meubel. ZO breed hoeft het niet.

En nog een vraag erbij op:

Wat is het beste houtmateriaal?
Hoe verstevigen wij de boel? Ik dacht zelf aan vertikale palen van onder tot boven.
Topic: Vermogen van subs tegenover topjes. (12-9-2003 07:22:00)
een boerenstal met veel hout en kleden aan de muur vraag meer top.
Is dat zo'n bloembollen schuur dan? laugh :D
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (12-9-2003 07:20:00)
Gisteren een afspraak gemaakt.... Foto's binnenkort!