Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 7 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (30-3-2005 16:14:00)
Echt een perfect systeem! Heb mijn eerste $0,20 al opgemaakt voor een nummer van 9:56 min.
Is een prima alternatief en ze hebben écht alles. Dus laat I-Tunes (etc, etc) verrekken, en doe jezelf een plezier.
Nou wachten tot de PayPal betaalservice het weer doet, dan kan ik weer downloaden!
Krijg je net als bij I tunes een certificaat/licentie voor elk nummer?Topic: Het bouwen van een case (12-3-2005 09:07:00)
Mag ik je vragen hoe je nu je aan de achterkant erbij kunt komen? Zit daar een luikje? Zo ja, zou je daar ook nog een foto'tje van kunnen schieten?
Bedankt! Aan de achterkant zit ongeveer 8 cm ruimte, precies zo dat ik de kabels erachter in kan steken. Dit is te zien op de 2e foto. De levensgrote adaptor die erbij zit, past er ook precies achter.Topic: Het bouwen van een case (11-3-2005 20:41:00)
)Waarom zou je ze niet vertellen. We zitten hier toch op een forum, ik zeg toch ook niet in topics: ik weet het, maar vertel het niet.Topic: Geloof niet alles wat je op internet ziet... (3-2-2005 17:07:00)
Is dit echt waar? Ik lees overal het tegengestelde, raar dat het dan overal fout staat.
Jep, ik heb het net even opgemeten, dat is bij mijn sluitprofiel precies 8 mm.
Topic: Het bouwen van een case (30-3-2005 10:02:00)Zoals ik het zie op de foto is het gat met profiel tegelijk uitgezaagd.
Ik doe het altijd heel anders: Ik maak gewoon een gat in deksel en bodem, nog voordat ik enig sluitprofiel op maat heb gezaagd. Daarna maak ik al het profiel op maat.
Topic: Record boete voor DJ met illegale muziek (24-3-2005 11:01:00)Ik doe het altijd heel anders: Ik maak gewoon een gat in deksel en bodem, nog voordat ik enig sluitprofiel op maat heb gezaagd. Daarna maak ik al het profiel op maat.
RutgerLAN schreef:
Nog even over allofmp3, ik heb me uit nieuwschierigheid maar eens aangemeld
Echt een perfect systeem! Heb mijn eerste $0,20 al opgemaakt voor een nummer van 9:56 min.
Is een prima alternatief en ze hebben écht alles. Dus laat I-Tunes (etc, etc) verrekken, en doe jezelf een plezier.
Nou wachten tot de PayPal betaalservice het weer doet, dan kan ik weer downloaden!
RutgerLAN schreef:
Ziet er heel mooi uit Jasper!Mag ik je vragen hoe je nu je aan de achterkant erbij kunt komen? Zit daar een luikje? Zo ja, zou je daar ook nog een foto'tje van kunnen schieten?
Ik heb mijn 2e flightcase helemaal af. Er zit nu een Behringer DX-1000 in.
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201103.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201104.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201105.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201106.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201107.jpg
Over het vastzetten van de mixer in het rackprofiel: Het klopt dat niet alle gaten vast zijn geschroeft. Dit komt omdat ik die vierkantjes bij de kooimoeren er per ongeluk uitdrukte. En zulke lange vingers heb ik niet
. Ik had best lang lopen pielen, dus morgen maak ik ze weer los en bevestig alle schroeven.
Als de deksel op de kist zit, dan is de mixer toch vrij van stof?
Topic: Technics SL1200-MKII's binnen!! Iemand nog tips waark op moet letten? (12-2-2005 23:04:00)https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201103.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201104.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201105.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201106.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist/Nikon%20E2100%201107.jpg
Over het vastzetten van de mixer in het rackprofiel: Het klopt dat niet alle gaten vast zijn geschroeft. Dit komt omdat ik die vierkantjes bij de kooimoeren er per ongeluk uitdrukte. En zulke lange vingers heb ik niet
. Ik had best lang lopen pielen, dus morgen maak ik ze weer los en bevestig alle schroeven.Als de deksel op de kist zit, dan is de mixer toch vrij van stof?
Reind, klein foutje in je tekst: boven de foto van de naalden:
bij twijfel liever je arm.
Topic: Problemen Axis 9-CR (8-2-2005 14:13:00)bij twijfel liever je arm.
En de prijs, blijft die hetzelfde?
Topic: Het bouwen van een case (8-2-2005 12:04:00)Met female kan je nog een beetje met je hand leunen op het profiel. Met male ga je dat niet lang volhouden. Dat gaat irriteren.
Topic: kapotte DAP : Palladium 900 (7-2-2005 09:37:00)Tom schreef:
Er zijn vaak onzichtbare valletjes aangebracht, waardoor de fabrikant/importeur kan zien of een app. ongeoorlooft geopend is. (Ik ga ze lekker niet vertellen
)DJ Sietse schreef:
Ook zo'n wijd verbreid misverstand bij cd's e.d... Een putje zou een 0 zijn en een bultje een 1. Terwijl de overgang van een putje naar een bultje (en v.v.) een 1 is en iets dat niet veranderd (putje-putje, bultje-bultje) een 0 is. Ik weet niet eens of dat ook in de vermelde tekst staat. Ik het niet de puf om door al die fouten heen te worstelen