Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-olivier

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 7 van 11)

Topic: Beste platen van dit moment.... (9-1-2012 20:22:00)
Ja bijvoorbeeld, op de Bankerte gaat ook goed! Er waren dus een stel jongens op ons laatste feest en die wilde wel 10 euro betalen als wij dit nummer draaiden: www.youtube.com/watch?v=v2V2h_Bd_Gg
Ik heb nog nooit zo'n idioot nummer gehoord, en hij deed het gewoon ge-wel-dig!
Topic: Specificaties pc voor traktor pro (9-1-2012 20:19:00)
Eigenlijk elke beetje "nieuwe" pc moet Traktor al kunnen trekken,

System Requirements:
Windows XP (latest Service Pack, 32 Bit), Windows Vista/Windows 7 (latest Service Pack, 32/64 Bit),
Intel Pentium 4 2.4 GHz or Intel Core Duo or AMD Athlon 64, 2 GB RAM

Mac OS X 10.6 (latest update) or 10.7, Intel Core Duo, 2 GB RAM

500 MB free disk space required (minimum), DVD drive
Topic: Beste platen van dit moment.... (9-1-2012 20:08:00)
Haha ja dat doe ik ook, maarja een keer op schoolfeesten kan het soms zeer goed uitpakken...

Nee die bovenste kende ik nog niet, nu wel happy :)
En ik kende die levels mode mix nog niet, klinkt wel geinig

Mr. Polska gaat het ook worden, dat weet ik vrij zeker!
Topic: Beste platen van dit moment.... (9-1-2012 19:59:00)
En nog 1tje als toevoeging: Levels - Avicii (Skrillex Remix) Is ook best grappig om eens tussendoor te mixen. Wordt namelijk altijd dood gevraagd met: HEBBIE OOK DUBSTEP?!

Trouwens een net rijtje hierboven happy :)
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (9-1-2012 19:50:00)
Bovendien is het probleem opgelost, dus mag er een slotje op happy :)
Topic: Beste platen van dit moment.... (9-1-2012 19:43:00)
Internet Friend - knife Party (gaat hem wel worden)
Believe It - Spencer Hill & Nadia Ali
Mutate - Sidney Samson & Lil Jon

Believe It vind ik wel een goede plaat, die andere 2 gaan ook wel doorkomen al helemaal de eerste...
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (9-1-2012 19:20:00)

Dré schreef:

dj-olivier schreef:

Beste Dré,

Vind ik een beetje flauw dit. De BER van de cd's? ik heb geen flauw idee. Ik weet niet welke fabrikant de cd's heeft gefabriceerd maar ze zijn inderdaad van Phillips! Mijn conclusie dat het niet aan de cd's ligt is omdat ze het wel in andere multimedia apparaten werken. Ik ben inderdaad ook niet op de hoogte van het verschil tussen net wel en net niet. Vanwaar al deze vragen? Ik heb alleen een probleem dat ik graag wil oplossen, waarbij ik inderdaad om te oefenen gebrande cd's gebruik.
Is niet flauw bedoeld (maar was wel een geïrriteerde reactie van mijn kant aangezien je eerste meldingen perfect aansloten bij een slechte gebrande CD). Overigens bleek later dat het om een totaal andere foutmelding ging (notsupport) maar ja, die melding was in je post 1 even vergeten te vermelden (anders was dit topic 3 posts lang geweest...).

Anyway... er zijn vast mensen die het wel interesseert welke kwaliteit CD-R discs ze produceren. Voor deze dan nog maar een keer:

De BER staat voor Block level Error Rate en geeft aan hoeveel fouten (herstelbare fouten) er op de CD staan. Aangezien de fouten herstelbaar zijn merk je er niets van als je CD-R discjes er bol van staan zolang ze te herstellen zijn (maar ondertussen werk je wel met waardeloze CD-R discs). Met bepaalde drives is de BER van een CD-Rom vrij eenvoudig te meten (zie google).

De laagste snelheid branden is geen garantie. Je moet een snelheid vinden waarbij de brander optimaal z'n werk kan doen op het gebruikte medium. Is een kwestie van uitproberen en daarna dezelfde methode blijven toepassen.

Vaak wordt gemeld "CD's doen het wel in speler X". Daar komt het net wel/net niet verhaal om de hoek kijken. Als een speler een CD-Rom net WEL afspeelt dan merk je als gebruiker niets (terwijl de CD-Speler zich uit de naad werkt en... oh ja... vrijwel altijd ook nog eens sneller zal slijten!!!). Stop nu de CD-R in een andere speler die, vanwege toleranties of andere instellingen waar het gaat om schokgevoeligheid/krasgevoeligheid keuzes, net iets anders naar de CD-R kijkt met als gevolg "Net niet" en hoppa, we hebben de poppen aan het dansen.

En dit terwijl het technische verschil tussen net wel en net niet MINIMAAL is.

Goede CD-R dics worden gemaakt door Mitsui en door Tayo Yuden. Zijn grappig genoeg zeker niet de duurste merken!

Dit alles is een korte oprisping van reeds eerder geschreven informatie. Want ja... De mensen die de informatie geven mogen NOOIT van de mensen die informatie vragen verlangen dat zij (de informatie vragende mensen) zelf wat zoekwerk uitvoeren (dat laatste zou onbeschoft zeer zijn (en de informatie schrijvende mensen zijn al zo flauw...)).
Het zal zeker zo zijn wat je zegt! Maar het feit dat ik het notsupport probleem niet heb aangegeven in de 1e post is omdat dat niet het enigse probleem was, die melding was in de eerste instantie 2x op een cd voorkomend, totdat ik de top 40 wilde gaan branden.... Ben trouwens weer wat wijzer geworden door je mooie uitleg, bedankt :-)
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (8-1-2012 17:46:00)
Het zou inderdaad kunnen dat hij best werkt met 320 op 41khz, volgens de printscreen een paar post's terug klopt dat.
Edit:
in ieder geval, het werkt nu
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (8-1-2012 17:01:00)
Het werkt! Gewoon alle nummers doen het happy :) Iedereen erg bedankt, met speciale dank aan @ PvG!
Ik heb mp3's geconverteerd naar wav, daarna de boel gecodeert naar mp3 met 192 kbs en 41khz.

Bedankt New-Line voor de ruimte, nu kan ik weer heerlijk cd's gaan draaien laugh :D
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (8-1-2012 12:52:00)
Bedankt! Van wat ik hier lees zouden ze gewoon moeten werken...