Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 7 van 10)
Topic: RCF Bassbin kasten (26-8-2011 23:31:00)
ik zelf heb ook 2 L18S800 en ze zitten nu in simpele kasten ontwerp geen idee,
overgekocht van iemand maar vind ben er niet super tevreden over,
is dit ontwerp echt aan te raden? en waarmee is het te vergelijken?
excuses voor gebruik oude topic*
Topic: kapotte dap p2000 (15-7-2011 11:55:00)overgekocht van iemand maar vind ben er niet super tevreden over,
is dit ontwerp echt aan te raden? en waarmee is het te vergelijken?
excuses voor gebruik oude topic*
ja ik had een winkel opgebeld en gemailt erover en die had over 180 euro nou dat vind ik best wel veel
aangezien dat ze op marktplaats aangeboden worden voor 200 euro ongeveer,
Topic: kapotte dap p2000 (14-7-2011 18:10:00)aangezien dat ze op marktplaats aangeboden worden voor 200 euro ongeveer,
jaa ik weet alleen niemand hier uit de regio die hem kan maken?
particulier wil ik graag want lijkt mij goedkoper
Topic: kapotte dap p2000 (13-7-2011 13:16:00)particulier wil ik graag want lijkt mij goedkoper
bij mij is dat zwarte kastje lek uitgangsrelais dus
Topic: kapotte dap p2000 (20-6-2011 18:06:00)en hoe duur zou anders ongeveer de reparatie kosten zijn?
Topic: kapotte dap p2000 (19-6-2011 10:51:00)ja er zit op elke kanaal zeg maar zoon zwart kasje met een soort veer erachter,
en bij de kant waar alle ledjes branden is die kapot,
ze hebben mij verteld dat dat de gelijkrichter is
Topic: kapotte dap p2000 (19-6-2011 00:32:00)en bij de kant waar alle ledjes branden is die kapot,
ze hebben mij verteld dat dat de gelijkrichter is
van een kant branden alle ledjes,
heb de versterker al open gehad en volgens mij was het de gelijkrichter die kapot is,
Topic: kapotte dap p2000 (18-6-2011 20:00:00)heb de versterker al open gehad en volgens mij was het de gelijkrichter die kapot is,
hoi,
ik heb ook een p2000 waar nog maar 1 kant het van doet.
als ik aan een p2000 kan komen waar ook 1 kant het van doet kan je het dan zomaar overzetten en hoef je niks te veranderen etc?
Topic: dap DCP-26 ? (11-5-2011 17:33:00)ik heb ook een p2000 waar nog maar 1 kant het van doet.
als ik aan een p2000 kan komen waar ook 1 kant het van doet kan je het dan zomaar overzetten en hoef je niks te veranderen etc?
of bestaat er een T.racks met 6 uitgangen?
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (11-5-2011 10:14:00)Big bang wat voor een rack heb jij?