Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 7 van 20)
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-3-2011 11:05:00)
Hmm zou inderdaad ook kunnen, word het niet beter op denk ik, slot moet ik dan ook weer veranderen.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-3-2011 10:42:00)Weet iemand misschien of 't mogelijk is om de deur naar buiten open te laten gaan? scheelt namelijk ook weer een berg met ruimte..
Ik weet 't niet zeker maar de omlijsting/kozijn lijken dan tegen te werken?
Stijn
Topic: Post hier je logo! (12-3-2011 21:26:00)Ik weet 't niet zeker maar de omlijsting/kozijn lijken dan tegen te werken?
Stijn
Haha nu je 't zegt.
Kom er ook nu pas achter dat het een beetje weg heeft van het Tros logo.
Overigens is de tros een ster, en moet mijne uiteindelijk een atoompje worden.
Verder inderdaad het gat groter maken zodat het vakje met TLS er netjes invalt (:
Danku voor de tip!
Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (12-3-2011 21:21:00)Kom er ook nu pas achter dat het een beetje weg heeft van het Tros logo.
Overigens is de tros een ster, en moet mijne uiteindelijk een atoompje worden.
Verder inderdaad het gat groter maken zodat het vakje met TLS er netjes invalt (:
Danku voor de tip!
Stijn
Heb 't kistje gekocht van Maarten, (partyfish) erg netjes en stevig gebouwd,
ik wou op de pa-markt kijken voor een stolpcase die er om heen komt, daar zou ik hem dan op kunnen zetten en anders een tafel of quicklok.
Die randen irriteren mij niet heel erg. het was fijner geweest als ze er niet zaten natuurlijk maar je hebt er amper last van omdat je eigenlijk niet in de buurt hoeft te komen van die randen, vanaf kanaal 1 is 't nog zn 5 cm dat je er tegen aan zit geloof ik.
Verder liep ik net tegen het probleem aan met de 19'' stroomverdeler dat de chassis delen schuin zitten dus je stekkers/addaptors er schuin onderuit steken, nu gaat de 2 he lade niet meer passen vrees ik, ik was vanplan om er dan maar gewoon een 6 voudig stekkerblok aan te koppelen met een rechte stekker, dus niet haaks.
dan is 't probleem al opgelost. (:
Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (12-3-2011 20:14:00)ik wou op de pa-markt kijken voor een stolpcase die er om heen komt, daar zou ik hem dan op kunnen zetten en anders een tafel of quicklok.
Die randen irriteren mij niet heel erg. het was fijner geweest als ze er niet zaten natuurlijk maar je hebt er amper last van omdat je eigenlijk niet in de buurt hoeft te komen van die randen, vanaf kanaal 1 is 't nog zn 5 cm dat je er tegen aan zit geloof ik.
Verder liep ik net tegen het probleem aan met de 19'' stroomverdeler dat de chassis delen schuin zitten dus je stekkers/addaptors er schuin onderuit steken, nu gaat de 2 he lade niet meer passen vrees ik, ik was vanplan om er dan maar gewoon een 6 voudig stekkerblok aan te koppelen met een rechte stekker, dus niet haaks.
dan is 't probleem al opgelost. (:
Stijn
Ben vandaag bezig geweest met het inbouwen van een tal dingen in mijn live rackje.
Wat moet er nog bij komen? eq's,2he lade,blindplates en connectorpaneeltje.
Hier een aantal foto's hoe het er nu bijstaat. eind resultaat komt natuurlijk ook!
www.mijnalbum.nl/Album=64ICWNDQ
Graag reactie's
Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (12-3-2011 20:04:00)Wat moet er nog bij komen? eq's,2he lade,blindplates en connectorpaneeltje.
Hier een aantal foto's hoe het er nu bijstaat. eind resultaat komt natuurlijk ook!
www.mijnalbum.nl/Album=64ICWNDQ
Graag reactie's
Stijn
Ik had ooit nog belooft om een aantal foto's van mijn mini opslagje te posten.
Ondanks dat die zo klein is ben ik er nog erg blij mee! alles past er prima in, het is er lekker warm, geen vocht goed geventileerd en bovenal goed beveiligd!
Is op het werk van mijn vader, is een ex- was hok oid alles is afgekoppeld qua water e.d want dit hokje stond al zn 2 jaar leeg voordat ik erin kwam.
Foto's (iphone kwaliteit ;))
leeg
ingeruimd
Vol
voordeur
leeg
Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het allemaal wil indelen maar dit is tot nu toe de beste indeling,
tips zijn altijd welkom!
p.s aantal dingen staan nog thuis.
Stijn
Topic: Post hier je logo! (12-3-2011 19:39:00)Ondanks dat die zo klein is ben ik er nog erg blij mee! alles past er prima in, het is er lekker warm, geen vocht goed geventileerd en bovenal goed beveiligd!
Is op het werk van mijn vader, is een ex- was hok oid alles is afgekoppeld qua water e.d want dit hokje stond al zn 2 jaar leeg voordat ik erin kwam.
Foto's (iphone kwaliteit ;))
leeg
ingeruimd
Vol
voordeur
leeg
Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het allemaal wil indelen maar dit is tot nu toe de beste indeling,
tips zijn altijd welkom!
p.s aantal dingen staan nog thuis.
Stijn
Dit is het idee van mijn logo; )
www.fotopocket.nl/view.php?friendly=beginlogotls-pro
Verder is dit werkje verstuurd naar de vormgever die hem uit gaat werken en af gaat maken!
Jullie nog tips/opmerkingen zodat ik dat mee kan nemen?
Stijn
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-2-2011 19:45:00)www.fotopocket.nl/view.php?friendly=beginlogotls-pro
Verder is dit werkje verstuurd naar de vormgever die hem uit gaat werken en af gaat maken!
Jullie nog tips/opmerkingen zodat ik dat mee kan nemen?
Stijn
Vet ding! (:
Valt idd wel op!
Komt er nog iets van reclame op?
Stijn
Topic: PA-markt 2011 (14-2-2011 20:19:00)Valt idd wel op!
Komt er nog iets van reclame op?
Stijn
Heren en Dames!
Ik vroeg me af of er dit jaar weer een Newline point is op de Pa-markt.
Zo niet, dan hebben we nu nog een maandje om het te organiseren!
Wie is er voor?
Groeten Stijn
[EDIT] Nathan is me net voor
Topic: dap palladium p-2000 (26-1-2011 21:51:00)
Ik vroeg me af of er dit jaar weer een Newline point is op de Pa-markt.
Zo niet, dan hebben we nu nog een maandje om het te organiseren!
Wie is er voor?
Groeten Stijn
[EDIT] Nathan is me net voor
Dit heet een inschakelvertraging
, Als 't goed is is het wel te verkrijgen bij de doorsnee elektronica zaak,
Als ik jou was zou ik hem even meenemen naar de winkel en de waardes goed opschrijven zodat je wel de juiste koopt!
Suc7
, Als 't goed is is het wel te verkrijgen bij de doorsnee elektronica zaak, Als ik jou was zou ik hem even meenemen naar de winkel en de waardes goed opschrijven zodat je wel de juiste koopt!
Suc7