Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 7 van 20)

Topic: Speakers genoeg voor feest? (16-5-2005 18:52:00)

H. schreef:

nee, dat is niet echt iets...(K-115)
Nou, bij de gebruikers ervaringen staan er niet zoveel negatieve reacties hoor. En volgens mij was TCMC er ook aardig over te spreken?
Topic: Reloop rp4000 versleten? (15-5-2005 18:14:00)
Als je er zo niet bij kan, kun je nog misschien de behuizing uit elkaar proberen te schroeven?
Topic: Reloop rp4000 versleten? (15-5-2005 18:00:00)
Misschien kun je hem open proberen te draaien (als je beetje technisch bent en er zeker van bent dat je het zo niet erger zal maken!) en kijken of er iets de knop blokkeert?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (12-5-2005 16:21:00)
Ik hou ook niet echt van r&b en hiphop en rap en al die muziek. Ik hoop dus ook niet dat dé zomerhit van 2005 zoiets wordt! Als mijn broer een r&b nummertje aanzet komt het maagzuur+inhoud al omhoog en komt de hoofdpijn al opdagen wink ;) .
Topic: Het bouwen van een case (7-5-2005 13:57:00)
RonnieB van dit forum heeft een hele mooie case voor zijn Denons (ook enkele cdj's).
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (3-5-2005 14:12:00)
Willen jullie ook mensen hebben die het publiek voorstellen? sneaky :V razz :p
Topic: Zit er al een voeding bij speaker DAP MC-8 (1-5-2005 20:30:00)
Al geteld hoeveel keer je het antwoord al hebt gekregen (op een zo'n makkelijke vraag die je misschien (met een beetje zoek en puzzel werk) ook zelf had kunnen beantwoorden..)? En kijk eens in de forumhelp naar hoe je links moet maken!
Topic: Koninginnedag / Bevrijdingsdag 2005 (30-4-2005 20:18:00)

big bang schreef:

- Een hele meuk aan versterkers, dimmerpacs etc (en 12"1" monitoren van 1700W RMS laugh :D )
Das wel heel erg sterk! Weet je het type/merk nog?
Topic: Koninginnedag / Bevrijdingsdag 2005 (30-4-2005 20:07:00)
Bij ImageShack kun je hem graits uploaden!
Topic: ''DAS '' ..... Onmogelijk plotje? (19-4-2005 17:14:00)

That_Dj_Sjokkie schreef:

Net weer eengesprek gehad met de desbetreffende persoon die 100% zeker weet dat de versterker gelijktstroom uitstuurt.

Roland zegt:
Tuurlijk wel laugh :D
Roland zegt:
een goede verterker levert rond de 60V op laugh :D
Roland zegt:
dit kun je meten via je speaker uitgangen laugh :D
Jup, en op twee manieren, namelijk wisselstroom en gelijkspanning. Het lijkt mij, dat als je op gelijkspanning meet (versterker niet clippend), de meter niet uitslaat? En op wisselspanning in ieder geval wél.
Roland zegt:
je kunt een lampje laten branden hoor via de uitgangen van een versterker laugh :D
Zal best, maar dat wil niet zeggen dat het uitgangssignaal wisselspanning/gelijkspanning is, lampje doet het namelijk met beiden signalen.