Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BSS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 7 van 20)

Topic: Daslight witte flits looplicht (25-5-2016 11:45:00)
In Daslight kan je enkel in "live" modus LTP of HTP kiezen (denk ik).
In de chase of steps zelf kan dit denk ik niet. Op de faders in edit mode heb je enkel de on/off mogelijkheid.

Maar zelfs als je LTP kan kiezen, dan nog gaat chase 1 toch niet opnieuw de kleurwaarde sturen?
Topic: Daslight witte flits looplicht (25-5-2016 08:56:00)
Hallo

Is het mogelijk om in daslight een chase af te spelen, en dan een 2e chase die elke lamp (mh) om de beurt eens wit laat flitsen?
Chase 1: lampen hebben een kleur
Chase 2: chase waarin per stap een lamp wit is

Ik zet chase 1 aan: lampen zijn gekleurd = OK
Ik zet chase 2 aan: lampen worden wit, maar keren niet terug (na hun stap) naar de kleur van chase 1. Hoe zeg je tegen de lampen dat ze nadat ze hun step gedaan hebben, terug moeten kijken naar de kleur van chase 1? Of is dat niet mogelijk?

Want ik zou graag die witte flitsen over eender welke chase willen kunnen laten lopen.
Topic: ADJ Inno spot vs Showtec Phantom 50 MK2 (17-5-2016 10:33:00)
Ik ga inderdaad voor de Phantom gaan. Ik had voor de ADJ's een mooie prijs dus het scheelde 75 euro per headje, maar als je gewoon al informatie opzoekt vind je bijna niets over de ADJ en veel meer over de phantom.
Topic: ADJ Inno spot vs Showtec Phantom 50 MK2 (13-5-2016 14:38:00)
Hallo

Van de Showtec lees ik veel goede reviews. Hoe staan jullie tegenover de ADJ inno led? Beiden ongeveer dezelfde prijs (ADJ 100 euro goedkoper).
Is er een reden om toch voor de Showtec te kiezen? Deze lijkt me iets mooiere gobo's te hebben, maar voor de rest ontlopen ze elkaar niet veel denk ik?
Is de output hetzelfde? Bewegen ze even vloeibaar en snel? Strobofunctie van beiden?

't Is voor fuifjes, trouwfeesten.. ter vervanging van mijn oude trouwe winners die nu toch echt wat oud en zwaar beginnen worden :)
Topic: Halve carré (29-4-2016 08:39:00)
In ieder geval weer iets bijgeleerd en ik ga dan toch voor een klassiekere opstelling. Veiligheid boven alles.
Topic: Halve carré (28-4-2016 12:07:00)
Bedankt.
Voor duratruss heet dat DT corner brace blijkbaar.

Met zoiets weet ik tenminste dat het allemaal zal passen.
Topic: Halve carré (28-4-2016 11:40:00)
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat zonder schoren en je leunt er tegen, het inderdaad niet zo veilig is.

Welke schoren heb ik precies nodig? Ik vind niet direct "dj" truss schoren.

andere optie is dat ik een klein truss kruis plaats, om toch iet anders dan een carré te hebben.
Een boxcorner in't midden met beentjes van 2-3 meter en dat op poten.
Alleen ook daar weer moeilijk uit te rekenen wat de draagkracht is.
www.hwc-er.nl/wordpress/wp-content/uploads/2015/03/Truss-constructie-Cross-Beursstand.png zoiets maar met een boxcorner in't midden.

Bedankt alvast.
Topic: Halve carré (28-4-2016 07:27:00)
Nee ik bedoel echt een halve carré op 3 poten :) dus 3 poten op de grond. 2 lichtbruggen eigenlijk van 8m, in een hoek van 90° met elkaar verbonden via boxcorner.

i.ytimg.com/vi/97QJLqDTYzU/hqdefault.jpg
zoiets
Topic: Halve carré (27-4-2016 14:19:00)
Ik heb baseplates maar dat zijn kleintjes, 30*30 denk ik.

Staat dat echt zo wankel? In elke richting is er toch steun? Ik zou niet weten in welke richting dat zou kunnen omvallen.

Er komen 8 scanners en 4 fourbars aan en nog een strobo en lasertje ofzo, niets zwaar.

Ik gebruik boxcorners. Dat zou toch best stevig moeten zijn.
Topic: Halve carré (27-4-2016 11:15:00)
Volgens mij kan het zonder problemen maar ik vraag het liever nog eens na.
Is het veilig om een halve carré te plaatsen? Dus 3 trusspoten en een hoek van 90°. Een V-vorm dus op 3 poten, maar dan 90° ipv een scherpe V.
Lengte zou 2x 8m zijn en hoogte 3 of 3,5m. vierkanttruss

Bedankt.