Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 7 van 10)
Topic: Computerkast in 19" kast bouwen (8-2-2008 16:33:00)
Ik voel gewoon aan mijn water dat hier ongelukken gaan gebeuren.
Er zijn ook regels hoe zon kast samengesteld moet worden, oa de dikte van de bedrading, ja zelfs het soort bedrading en de aderhulsjes, alles is bepaald.
Het vergt meer dan een a 4tje om te typen, waar je allemaal rekening mee moet houden om een goede (lees veilige)stroomverdeelkast te maken die ook nog eens een beetje roadproof is.
Als je goedkoop uit wilt zijn, kijk dan eens op mp onder bouw(stroom)kastjes.Haha..snap ik...Nee het is absoluut niet mijn bedoeling om zelf zo'n kast te bouwen. Ik neem (zoals ik al zei) liever zo'n pack van showtec. Zijn naar mijn mening prima dingen. Het was meer dat ik nieuwsschierig was hoe het nou precies zat!
Vandaar!
Thnx, OzzyTopic: krachtstroom (10-1-2008 00:30:00)
groetjes!
) Huh, wat heb ik hier mee te maken?OEPS!!!
ver keerde...sorry sebasvd..bedoelde dj pacific...nattuurlijk heb jij er niets mee te maken!!
integendeel...thnx voor je reactie
Topic: krachtstroom (9-1-2008 23:41:00)
De verdeling naar 16A zou je natuurlijk ook nog in een los doosje kunnen doen, in plaats van 6 losse zekeringen gebruik je dan twee 4-polige 16A varianten. En dan is er ook nog de aarlek, die is afhankelijk van je situatie, dus begin eerst maar met bovenstaande.haha jadjong, je was me voor! dit bedoelde ik nou!
dank je!Topic: krachtstroom (9-1-2008 23:39:00)
laatste post voor mij was maandje oud... gebeurt veel in zo'n maandje he ;-) haha
Groetjes!
Topic: aircone led (5-2-2008 16:02:00)Groetjes!
idd ventilator ingebouwd!
Topic: aircone led (5-2-2008 15:23:00)Topic: Computerkast in 19" kast bouwen (5-2-2008 15:07:00)Mijn baas draait met een computer, ingebouwd in een 1he 19inch serverkast...dus het kan nog lager
grtz
Topic: aircone led (5-2-2008 14:49:00)
grtz
Hebben ze op mn werk vorig jaar zelf gemaakt. Ging prima, alleen hadden we geen tijd meer om de led-par uit elkaar te halen en de plaat met ledjes direct op de basis te maken, daardoor bleef de onderkant zwart
klik
groetjes
Topic: krachtstroom (12-1-2008 00:40:00)klik
groetjes
Tom schreef:
brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik voel gewoon aan mijn water dat hier ongelukken gaan gebeuren.
Er zijn ook regels hoe zon kast samengesteld moet worden, oa de dikte van de bedrading, ja zelfs het soort bedrading en de aderhulsjes, alles is bepaald.
Het vergt meer dan een a 4tje om te typen, waar je allemaal rekening mee moet houden om een goede (lees veilige)stroomverdeelkast te maken die ook nog eens een beetje roadproof is.
Als je goedkoop uit wilt zijn, kijk dan eens op mp onder bouw(stroom)kastjes.
Vandaar!
Thnx, Ozzy
SebasVD schreef:
ozzy schreef:
(ps sebasvd, zie het niet als een aanval, ik wil gewoon zeggen dat je niet iedereen metteen moet bestempellen, aangezien de achterliggende gedachten veel veiliger zijn dan jij waarschijnlijk dacht
groetjes!
)
ver keerde...sorry sebasvd..bedoelde dj pacific...nattuurlijk heb jij er niets mee te maken!!integendeel...thnx voor je reactie
jadjong schreef:
Schema's en kleurtjes!
De verdeling naar 16A zou je natuurlijk ook nog in een los doosje kunnen doen, in plaats van 6 losse zekeringen gebruik je dan twee 4-polige 16A varianten. En dan is er ook nog de aarlek, die is afhankelijk van je situatie, dus begin eerst maar met bovenstaande.
dank je!
Kan de tekst even neit vinden waarin staat dat ik zelf een verloopje wil gaan klussen?!?
neej sorry..dat is niet het geval...Ik ben gewoon nieuwsschierig hoe het 'precies' zit, en het voor mezelf duidelijker te maken, en dus veiliger kan werken, wat voor mij het belangrijkste punt is!...snappie? dus niet iemand die iets vraagt metteen een prutser noemen..
Ik vraag dit alles om een stroom indeling voor mijn drive-in show te maken, en niet ergens mis te grijpen..
Ik zit er aan te denken om [/v/12913]deze[/URL]
te kopen. Vervolgens ga ik met 3 groepen naar [/v/15182]deze[/URL] in mn truss te gaan, en de overige 3 groepen voor mijn booth te gebruiken...vandaar..
ow en ik ben nattuurlijk nog steeds nieuwsschierig hoe dat met die draadje precies zit
thnx voor jullie reacties
(ps sebasvd, zie het niet als een aanval, ik wil gewoon zeggen dat je niet iedereen metteen moet bestempellen, aangezien de achterliggende gedachten veel veiliger zijn dan jij waarschijnlijk dacht
groetjes!
)
Topic: krachtstroom (9-1-2008 23:15:00)neej sorry..dat is niet het geval...Ik ben gewoon nieuwsschierig hoe het 'precies' zit, en het voor mezelf duidelijker te maken, en dus veiliger kan werken, wat voor mij het belangrijkste punt is!...snappie? dus niet iemand die iets vraagt metteen een prutser noemen..
Ik vraag dit alles om een stroom indeling voor mijn drive-in show te maken, en niet ergens mis te grijpen..
Ik zit er aan te denken om [/v/12913]deze[/URL]
te kopen. Vervolgens ga ik met 3 groepen naar [/v/15182]deze[/URL] in mn truss te gaan, en de overige 3 groepen voor mijn booth te gebruiken...vandaar..
ow en ik ben nattuurlijk nog steeds nieuwsschierig hoe dat met die draadje precies zit
thnx voor jullie reacties
(ps sebasvd, zie het niet als een aanval, ik wil gewoon zeggen dat je niet iedereen metteen moet bestempellen, aangezien de achterliggende gedachten veel veiliger zijn dan jij waarschijnlijk dacht
groetjes!
) ok, die had ik al staan idd..
maar jullie springen van 32A 3 fase steeds naar 16a 1 fase, en laten de 16A 3 fase er tussen uit, welke ik er voor mijn duidelijkheid wel tussen wil hebben...
hoe komt het dat je vanaf 63A naar 2x32A gaat, terwijl je 3!fases hebt (en je min en je ground nattuurlijk).
Hoe loopt deze verdeling dan? (en dit dan ook weer van 32A naar 2x16A, waarbij je ook 3 fases hebt, maar maar naar 2 16A's gaat)
(hierbij ging ik dus de fout in...ik ging steeds naar 3 ipv 2!!
thnx voor de hulp..groetjeshiermee bedoelde ik de draadjes binnen zo'n verloopje...
thnx voor de reacties....word allemaal al een stuk duidelijker!!
maar jullie springen van 32A 3 fase steeds naar 16a 1 fase, en laten de 16A 3 fase er tussen uit, welke ik er voor mijn duidelijkheid wel tussen wil hebben...
ozzy schreef:
maarrrrrrrrrrr.....nu komt de volgende vraag:hoe komt het dat je vanaf 63A naar 2x32A gaat, terwijl je 3!fases hebt (en je min en je ground nattuurlijk).
Hoe loopt deze verdeling dan? (en dit dan ook weer van 32A naar 2x16A, waarbij je ook 3 fases hebt, maar maar naar 2 16A's gaat)
(hierbij ging ik dus de fout in...ik ging steeds naar 3 ipv 2!!
thnx voor de hulp..groetjes
thnx voor de reacties....word allemaal al een stuk duidelijker!!