Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 7 van 20)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-4-2011 14:14:00)
Gewoon reageren met:
"Waarom sta jij hier dan niet, en ik wel?" Ben je gelijk van het gezeik af laugh :D laugh :D
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (25-4-2011 14:11:00)

DJ-Stijn schreef:

Ik vind 't ook een beetje jammer van zo'n hele discussie hiervoor,
Man man man, ze geven je alleen tips dat niet straks je hele spullie weg is, neem nou maar aan dat het waar-dan-ook gebeurt. Plak er folie op en weid er dan geen 10 posts aan, weer een discussie minder....

En gebruik in plaats van (: gewoon happy :) , en in plaats van :D gewoon laugh :D
Ziet er niet uit zo wink ;)
Topic: aansluiten 2 versterkers (13-4-2011 20:26:00)
Waarom niet gewoon XLR -> XLR?
Topic: Suggestie webshop en forum (13-4-2011 20:13:00)

Maarten-square schreef:

Leuke nieuwe toevoeging. Kleine tip misschien (al weet ik niet in hoeverre je daar wat aan kunt doen). AdBlockPlus ziet je icoontjes als een advertentie en schakelt ze uit. Op veel andere sites zijn dergelijke buttons wel gewoon zichtbaar. De vraag is natuurlijk in hoeverre je hier rekening mee moet houden maar volgens mij zijn er toch flink wat mensen die deze plugin op firefox gebruiken.
AdBlockPlus draait hier ook, en ik zie wél icoontjes ;-)
Topic: 3 boxen aansluiten maar weet niet hoe (24-3-2011 23:21:00)
Zal wel om Car-audio gaan? laugh :D
Makkelijkste is: stereo versterker voor je fullrange speakers (evt lowcut), en een gebrugde versterker voor je sub (highcut).
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (28-2-2011 22:26:00)
Gewoon wat leuks verzinnen, en het met het stemmetje van de bekende Holland Casino reclame zeggen
YouBuis
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-2-2011 11:45:00)
Is dat niet verrekte onhandig met verhuur? Lijkt me voor een klant toch veel duidelijker dat ie dat paneeltje alleen hoeft los te halen?
Voor het experimenteren trek je dan de speakons uit je versterker, en plug je het om zoals je wilt?

Denk dat klanten ook gewoon alles loshalen omdat ze geen idee hebben wat er in mag blijven zitten en wat niet sneaky :V

En daarbij, wat kost een connectorpaneeltje nou ten op zichte van de rest van de case? Als je uurloon gaat rekenen om elke keer de racken weer verhuurklaar te maken.... wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (22-2-2011 11:06:00)
Kan je dan niet ventilatieroosters achter plaatsen? Dat ze niet bij de versterkers zelf kunnen komen?...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (21-2-2011 18:55:00)
Ligt er maar net aan wat voor versterkers je hebt, versterkerrackje voor sub-top setje wordt amper handwarm als ie op 8 ohm draait! wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (20-2-2011 18:37:00)
Huh? Alleen de voorkant van de kist hoeft toch open? Of zit je connectorpaneeltje achterin?
(ventilatie-blind-platen op open plekken schroeven kan altijd nog he! ;-))