Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Davasch
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Davasch (Pagina: 7 van 11)
Topic: Boekhouding van je Drive in (3-2-2009 17:17:00)
Iets wat ik me nu al een tijdje afvraag: weet iemand hoe het precies zit met muziek aangeschaft via iTtunes mbt. de BTW?
Onder elke rekening van de iTunes Store staat duidelijk: "Dit is geen BTW-facuur. Copyright 2008 iTunes S.à.r.l" Er bestaat geen Nederlandse help-pagina bij Apple die hierop ingaat (wel over computers en software). Wel ben ik erachter gekomen dat ze in Luxemburg zitten. Deze link leer me dat er een BTW-tarief van 15% op goederen/diensten in Luxemburg zitten.
Wie weet hier meer over?
Topic: welk DJ programma en welke pc (5-9-2008 10:45:00)Onder elke rekening van de iTunes Store staat duidelijk: "Dit is geen BTW-facuur. Copyright 2008 iTunes S.à.r.l" Er bestaat geen Nederlandse help-pagina bij Apple die hierop ingaat (wel over computers en software). Wel ben ik erachter gekomen dat ze in Luxemburg zitten. Deze link leer me dat er een BTW-tarief van 15% op goederen/diensten in Luxemburg zitten.
Wie weet hier meer over?
Ik heb al enige jaren een DAC-2 in gebruik (ook van PCDJ).
De controller zelf werkt lekker, maar de kwaliteit is ook wel duidelijk minder dan bijvoorbeeld de nieuwere Denon-controller. Elk half jaar gaan er wel nieuwe druktoetsen in. Dit wordt dan wel soms 3x per week verhuurd dus (mis/ge)bruikt wordt het wel
Met de nieuwe denon controller heb ik nog geen problemen gehad.
Topic: Subwoofer trillingen effect op de pc? (2-6-2008 22:04:00)De controller zelf werkt lekker, maar de kwaliteit is ook wel duidelijk minder dan bijvoorbeeld de nieuwere Denon-controller. Elk half jaar gaan er wel nieuwe druktoetsen in. Dit wordt dan wel soms 3x per week verhuurd dus (mis/ge)bruikt wordt het wel
Met de nieuwe denon controller heb ik nog geen problemen gehad.
Iets wat je niet helemaal bij je vraag aansluit maar er toch mee te maken heeft: je kan ook laptop hardeschijven gebruiken, deze kunnen beter tegen trillingen en schokken.
Het nadeel is dat ze wel wat duurder zijn en niet een even grote capaciteit als normale HDD's hebben.
Topic: 3D en Freestyler (24-5-2008 21:33:00)Het nadeel is dat ze wel wat duurder zijn en niet een even grote capaciteit als normale HDD's hebben.
Volgens mij klopt dit niet hoor, ik gebruik zelf namelijk ook de dmx4all interface en bij mij werkt de 3D view gewoon (out of the 'box').
Er moet ergens een probleem zitten in de communicatie tussen Freestyler en de 3D viewer.
Topic: Nieuwe versterkers DAP (Stage-Amp) (13-5-2008 10:14:00)Er moet ergens een probleem zitten in de communicatie tussen Freestyler en de 3D viewer.
Hallo allemaal,
Heeft iemand misschien al meer informatie over de nieuwe serie versterkers van DAP?
Ik heb een aantal maanden geleden een topic geplaatst over de TAS-serie, nu zie ik dat er wéér een nieuwe lijn is aangekondigd en wel de Stage-Amp. Staat hier onder new-line onder Dap Mission 4800.
Weet iemand iets meer over deze dingen?
En nog de nodige linkjes
Link op Highlite
Link op new-line
edit: Ik zie dat de naam nu ook aangepast is op new-line!
Topic: Numark DMC-2 (3-4-2008 18:28:00)Heeft iemand misschien al meer informatie over de nieuwe serie versterkers van DAP?
Ik heb een aantal maanden geleden een topic geplaatst over de TAS-serie, nu zie ik dat er wéér een nieuwe lijn is aangekondigd en wel de Stage-Amp. Staat hier onder new-line onder Dap Mission 4800.
Weet iemand iets meer over deze dingen?
En nog de nodige linkjes
Link op Highlite
Link op new-line
edit: Ik zie dat de naam nu ook aangepast is op new-line!
Er is een firmware update uit voor de hc4500. Ik heb hem nu perfect draaien onder Vista.
En hij werkt ook nog eens met virtual dj
Topic: numark dmc-2 (7-3-2008 16:33:00)En hij werkt ook nog eens met virtual dj
Inderaad, dat bedoelde ik
Ik zie dat je ook een bericht hebt gepost op het forum van VirtualDJ. Ik zie het echter somber in, heb er gisteren een tijdje op zitten lezen en de makers vind ik nou niet echt open staan voor suggestief (of ze komen zo over in ieder geval).
Topic: numark dmc-2 (6-3-2008 19:27:00)
Ik zie dat je ook een bericht hebt gepost op het forum van VirtualDJ. Ik zie het echter somber in, heb er gisteren een tijdje op zitten lezen en de makers vind ik nou niet echt open staan voor suggestief (of ze komen zo over in ieder geval).
Volgens mij snap je niet precies wat ik bedoel (.. of ik snap jou natuurlijk niet
)
Met stutter bedoel ik dat wanneer je een plaat aan het cue'en bent, je steeds een bepaald frame hoort van waar je op dat moment je cue-punt aan het zetten bent. Ik noem dit stutter, ik dacht dat dat de naam daarvoor was maar echt zeker weten doe ik niet.
Jij bedoelt een soort Cue-Play button (CUP in bpm-studio), die heb ik al gevonden.
Sorry voor het misschien warrige verhaal, ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken
edit: Ik heb het net nog even opgezocht, en wat ik zoek heet 'frame-cueing' ook CDJ mode genoemd. En dit is volgens mij dus (helaas) niet mogelijk in virtual dj. Echt jammer, verder vind ik het lekker werken.
Topic: numark dmc-2 (6-3-2008 00:33:00)
)Met stutter bedoel ik dat wanneer je een plaat aan het cue'en bent, je steeds een bepaald frame hoort van waar je op dat moment je cue-punt aan het zetten bent. Ik noem dit stutter, ik dacht dat dat de naam daarvoor was maar echt zeker weten doe ik niet.
Jij bedoelt een soort Cue-Play button (CUP in bpm-studio), die heb ik al gevonden.
Sorry voor het misschien warrige verhaal, ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken
edit: Ik heb het net nog even opgezocht, en wat ik zoek heet 'frame-cueing' ook CDJ mode genoemd. En dit is volgens mij dus (helaas) niet mogelijk in virtual dj. Echt jammer, verder vind ik het lekker werken.
Ik heb er op dit moment een Denon HC4500 aan hangen. Werkt allemaal wel netjes, alleen dat stotteren krijg ik dus niet aan de praat, gewoon net zoals een 'basic' dubbele cd-speler wil ik het hebben, dat vind ik het fijnst
Maar als ik nu aan de jogwheel draai tijdens het cue'en krijg ik een soort van vinyl effect. Ik draai nu nog op pcdj red maar wil langzaam toch wel eens over naar iets anders, die sofware is bijna antiek
Topic: numark dmc-2 (5-3-2008 19:57:00)
Maar als ik nu aan de jogwheel draai tijdens het cue'en krijg ik een soort van vinyl effect. Ik draai nu nog op pcdj red maar wil langzaam toch wel eens over naar iets anders, die sofware is bijna antiek
Ik heb ook nog een vraagje, ik heb al de opties voor m'n gevoel doorlopen en de handleiding gelezen (van virtual dj), ik kan het niet vinden.
Is het mogelijk om het cue'en het geluid te laten 'stotteren', net als bij een normale (dubbele) cd-speler?
Ik gebruik op dit moment de demoversie van Virtual DJ, lijkt me sterk dat het in de demoversie alleen niet kan?
Is het mogelijk om het cue'en het geluid te laten 'stotteren', net als bij een normale (dubbele) cd-speler?
Ik gebruik op dit moment de demoversie van Virtual DJ, lijkt me sterk dat het in de demoversie alleen niet kan?