Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Brokencore
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 7 van 17)
Topic: Router inbouwen in 19" (22-1-2012 01:19:00)
ga ik morgen voor je doen en maak wel een filmpje met mn telefoon en zet die op Youtube.
Oke bedankt :-). Ik heb nu een netwerk USB hub van Medion (Aldi), maar hiermee werken veel apparaten niet. Deze hub heeft een ingebouwde geluidskaart, maar met matige kwaliteit en een latency van 1 seconden. Niet zo erg voor muziek, maar wel vervelend met YouTube. Graag wou ik de Behringer UCA202 gebruiken, maar die wordt op de Medion hub niet ondersteund. Topic: Router inbouwen in 19" (21-1-2012 23:56:00)
ik heb er 2x de Crown XTI 2000 aanhangen en dan naar een router met WIFI en dan drivertje op je laptop en kan in met Hiqnet verbinding maken,
je moet gewoon een usb server hebben die software heeft die de usb virtueel maakt op je pc.Heb jij ook de mogelijkheid om te testen of die USB server met een geluidskaart en webcam werkt? En of er dan een hoorbare latency optreedt? Topic: Nieuw speeltje (18-1-2012 12:18:00)
RewriteEngine on
RewriteBase /
# Redirect naar nieuwe website:
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^oud.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.oud.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]
RewriteEngine on
RewriteBase /
# 301 Redirect all requests that don't contain a dot or trailing slash to
# include a trailing slash
RewriteCond %{REQUEST_URI} !/$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !\.
RewriteRule ^(.*) %{REQUEST_URI}/ [R=301,L,NE]
# Redirect nieuw.com naar www.nieuw.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^nieuw.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]Dit gebruik ik zelf om twee domeinen naar de zelfde site te laten verwijzen. Zo ver ik weet geen negatieve gevolgen voor SEO.Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (13-1-2012 15:38:00)
djgys schreef:
dat kan ik zeker doenga ik morgen voor je doen en maak wel een filmpje met mn telefoon en zet die op Youtube.
djgys schreef:
ik heb gisteren van bol.com de Konig, 4-Poorts Usb Netwerk Server gekocht en die heeft 4 usb poorten en werkt ook goed.ik heb er 2x de Crown XTI 2000 aanhangen en dan naar een router met WIFI en dan drivertje op je laptop en kan in met Hiqnet verbinding maken,
je moet gewoon een usb server hebben die software heeft die de usb virtueel maakt op je pc.
.htaccess oude domein schreef:
Options +FollowSymLinksRewriteEngine on
RewriteBase /
# Redirect naar nieuwe website:
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^oud.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.oud.nl [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]
.htaccess nieuwe domein schreef:
Options +FollowSymLinksRewriteEngine on
RewriteBase /
# 301 Redirect all requests that don't contain a dot or trailing slash to
# include a trailing slash
RewriteCond %{REQUEST_URI} !/$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !\.
RewriteRule ^(.*) %{REQUEST_URI}/ [R=301,L,NE]
# Redirect nieuw.com naar www.nieuw.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^nieuw.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ www.nieuw.com/$1 [L,R=301]
De DAP X-10 heeft een spreiding in het hoog van 90° x 60°. Voor presentaties erg fijn, maar als je met overheads gaat werken mogelijk snel last van feedback?
Topic: Wat kosten jullie nou? (18-12-2011 22:48:00)Heb jij dan een vergunning voor zulke vermogens? Ik weet niet hoe het in Belgie zit, maar in Nederland is max 100mW e.i.r.p.
Daarnaast kan je AP vrolijk met 1W lopen stoken, maar een iPad zal nooit meer dan 100mW terugzenden (zal vermoedelijk zelfs onder de 50mW liggen)
Topic: Nep shure slx? (17-11-2011 08:50:00)Daarnaast kan je AP vrolijk met 1W lopen stoken, maar een iPad zal nooit meer dan 100mW terugzenden (zal vermoedelijk zelfs onder de 50mW liggen)
Dat is wel een erg slechte kopie. Heb in het verleden ook foto's langs zien komen waar de (uiterlijke) verschillen niet zouden opvallen.
Topic: Opnemen met md speler wil niet meer (10-11-2011 18:07:00)* Dan nog één die van het mengpaneel naar de versterker gaat {Tape/MD in} *
Heb je een typenummer van de versterker? Probeer de kabel vanaf het mengpaneel eens in de Aux of Tuner ingang te stoppen. Als er een "tape monitor" knop op de versterker zit deze op "source" zetten.
Topic: Daslight (23-10-2011 10:20:00)Heb je een typenummer van de versterker? Probeer de kabel vanaf het mengpaneel eens in de Aux of Tuner ingang te stoppen. Als er een "tape monitor" knop op de versterker zit deze op "source" zetten.
Dimmer en Marco kanaal lijken omgedraaid. Probeer eens Dimmer op 0 en Macro op 255.
Topic: Soldeer Schema div. aansluitingen (6-9-2011 22:34:00)Ik heb de volgende twee PDF's voor je:
Kabels #1
Kabels #2
Hoe ik er aan kom weet ik niet exact meer, ik dacht van Soundcraft.
Topic: Problemen met geluidsset: Phonic 2500 versterker en Cervin Vega speakers (4-9-2011 12:57:00)Kabels #1
Kabels #2
Hoe ik er aan kom weet ik niet exact meer, ik dacht van Soundcraft.
Koop een AA V3000 / V3001 of als het budget het toelaat een AA V4000 / V4001