Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 7 van 18)
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (23-10-2010 22:31:00)
dan zal ik ook onze KitCase even meenemen en een onvervalste Senseo...Ga je ook nog truss verkopen?,, ik ben namelijk nog opzoek naar een stukje Prolyte x30d 2 meter.
SjoerdTopic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (18-10-2010 17:00:00)je bent niet de enige hoor,, ik heb ook een stukjes van niets met een schuindak, maar me shows passen erin dus dat is mooi
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (18-10-2010 10:40:00)
én dan nog inrichten heheBen nu wel benieuwd naar wat foto's
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (15-10-2010 09:09:00)
Ik heb een paar dagen geleden een pakket aangeschaft wat ik moet installeren op mijn server, waarmee ik facturen en offertes kan maken, en voor klanten een account online heb zodat ze de status van hun facturen en dergelijke kunnen zien.
Echter wanneer ik dit pakket installeer op mijn server (gehost bij mijndomein.nl) krijg ik de foutmelding dat er 'Ioncube Loaders' geïnstalleerd moeten zijn op de server. Mijndomein geeft aan dat dat niet mogelijk is op hun servers.
Oftewel, ik zit met een prachtig pakket wat ik niet op mijn eigen server kan gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een host die wel 'Ioncube Loaders' toestaat. En iemand die mij uit kan leggen wat dat precies inhoud, zodat ik zelf ook kan informeren bij hostingbedrijven / servers.
Mocht deze vraag niet helemaal in het juiste topic geplaatst zijn, bij deze mijn excuses.Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar antagonist, erg goedkoop en ondersteunen veel !
SjoerdTopic: Musicasions 23 en 24 Oktober (25-9-2010 21:30:00)Hier is een collega van mij aan het werk bij de show, je moet hem maar eens aanspreken hij heet maarten doet geluid denk ik
SjoerdTopic: Opleidingen , licht en geluid. (23-9-2010 20:27:00)
Ach, dat is ook wel grappig hoor
Leipe experimentjes allemaal
Kun je altijd nog pyrotechnicus worden
Die experimentjes zijn bijna net zo saai als de rest van de moleculen, ionen, en alle reacties van beide...
Ik hoop dit jaar mijn diploma te halen, en ik kwam pas de site van de theaterschool tegen. Iemand hier toevallig ervaring mee, of iets over gehoord??Die school ken ik niet,
Ik zit zelf op het Grafisch Lyceum in Rotterdam, daar volg in de opleiding lichttechnicus niveau 4.
Ze hebben daar veel mooie spullen, 2 grote studio's daar is niets mis mee, docenten komen meestal allemaal uit het vak. Maar naar mijn doen heb ik wel enige ervaring en vind de lessen toch wel een beetje saai, voornamelijk omdat het allemaal bij de basis begint dus wat is een par, hoe werkt een genie, hoe bereken ik het vermogen. Allemaal dingen die je mag ik hopen toch wel weet ! Zo hebben we laatst met 15 man ( ja je hoort het goed ) een truss carré van 4 bij 4 bij 3 hoog gebouwd, dat werkt gewoon niet.
Ik hoop dus in het 2e jaar meer te gaan leren en dan ga je ook met kleine groepjes te werk.
Sjoerd
@ roy: offtopic: heb je de drivers ontvangen?Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-9-2010 19:55:00)
"Mevrouw, heeft u misschien een kleinigheidje voor ons om te eten? "
Super zoiets!
Het varieert echt van zaal tot zaal, een keer een kasteel gehad waar we echt koninklijk hebben zitten eten met een 3 gangen menu enzo tot een kasteel waar je broodjes knakworst krijgt.
Ik zal er morgen zijn samen met dj mento van het forum, hopen dat we nog leuke dingetjes tegen komen
Sjoerd
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (21-10-2010 12:29:00)
Sjoerd
Ik hoop 8 led parretjes tegen te komen, eventueel wel zelfs met kisten maar dat ligt er maar aan. En natuurlijk een stukje truss erbij.
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (19-10-2010 20:37:00)
SpaceyDeeJ schreef:
Indien er nog ruimte is in de vrachtwagen ( want er gaat wel erg veel truss mee voor de bouw van de stand
dan zal ik ook onze KitCase even meenemen en een onvervalste Senseo...Sjoerd
DJ-Stijn schreef:
Verwacht er niet te veel van, is nogal klein haha
DJ-Stijn schreef:
Vandaag is een deel naar de opslag gegaan en woensdag waarschijnlijk het 2e deel!
én dan nog inrichten hehe
Ik werk bij een licht & geluid verhuur bedrijf hier in noordwijkerhout. Dit doe ik ook buiten de vakanties om als dat binnen me rooster van school past. Vaak als lichtman.
Sjoerd
Topic: html-tips voor het maken van je site (3-10-2010 15:56:00)Sjoerd
Get-Right schreef:
Het is niet echt een HTML-tip of vraag, maar wel een vraag omtrent hosting van website-ruimte / domein.Ik heb een paar dagen geleden een pakket aangeschaft wat ik moet installeren op mijn server, waarmee ik facturen en offertes kan maken, en voor klanten een account online heb zodat ze de status van hun facturen en dergelijke kunnen zien.
Echter wanneer ik dit pakket installeer op mijn server (gehost bij mijndomein.nl) krijg ik de foutmelding dat er 'Ioncube Loaders' geïnstalleerd moeten zijn op de server. Mijndomein geeft aan dat dat niet mogelijk is op hun servers.
Oftewel, ik zit met een prachtig pakket wat ik niet op mijn eigen server kan gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een host die wel 'Ioncube Loaders' toestaat. En iemand die mij uit kan leggen wat dat precies inhoud, zodat ik zelf ook kan informeren bij hostingbedrijven / servers.
Mocht deze vraag niet helemaal in het juiste topic geplaatst zijn, bij deze mijn excuses.
Sjoerd
Remixx Entertainment schreef:
Wij zijn er deze keer niet bij, we zijn in dit weekend te vinden op de Love & Marriage beurs in Ahoy!
Sjoerd
roystraver schreef:
joepurlings schreef:
roystraver schreef:
Wel zit je bij NT vast aan dat vieze scheikunde..

Leipe experimentjes allemaal
Kun je altijd nog pyrotechnicus worden

Ik hoop dit jaar mijn diploma te halen, en ik kwam pas de site van de theaterschool tegen. Iemand hier toevallig ervaring mee, of iets over gehoord??
Ik zit zelf op het Grafisch Lyceum in Rotterdam, daar volg in de opleiding lichttechnicus niveau 4.
Ze hebben daar veel mooie spullen, 2 grote studio's daar is niets mis mee, docenten komen meestal allemaal uit het vak. Maar naar mijn doen heb ik wel enige ervaring en vind de lessen toch wel een beetje saai, voornamelijk omdat het allemaal bij de basis begint dus wat is een par, hoe werkt een genie, hoe bereken ik het vermogen. Allemaal dingen die je mag ik hopen toch wel weet ! Zo hebben we laatst met 15 man ( ja je hoort het goed ) een truss carré van 4 bij 4 bij 3 hoog gebouwd, dat werkt gewoon niet.
Ik hoop dus in het 2e jaar meer te gaan leren en dan ga je ook met kleine groepjes te werk.
Sjoerd
@ roy: offtopic: heb je de drivers ontvangen?
Tom schreef:
Dj aan de zaaleigenaar:"Mevrouw, heeft u misschien een kleinigheidje voor ons om te eten? "
Super zoiets!
